Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ : Δυναμική ανάπτυξη, νέα καταστήματα

Τη πεποίθηση, ότι θα ξαναγίνει η «ΑΒ και του πουλιού το γάλα», εξέφρασε ο Βrand Μanager της αλυσίδας, Βασίλης Σταύρου εκτιμώντας πως   την παρούσα χρονιά η αγορά θα ενισχυθεί κατά 1,5%-2%, στο σύνολό της..

«Οι   επενδύσεις μας στο δίκτυο για το 2019 θα ξεπεράσουν τα 60 εκατ. ευρώ, με στόχο τα 45 με 50 νέα καταστήματα , οργανικά αλλά και franchise σημεία », ανέφερε την Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο της πρώτης συνέντευξης τύπου ο κ. Σταύρου, σημειώνοντας πως   προγραμματίζει   πάνω από 50 ανακαινίσεις στο υπάρχον δίκτυο, σκοπεύοντας να αναπτύξει μία «αξέχαστη αγοραστική εμπειρία στο κατάστημα » Μάλιστα σε ερώτηση της «ΒτΚ» αν το νέο δίκτυο, θα ακολουθήσει το πρωτοποριακό οικολογικό μοντέλο του καταστήματος   της   Σταμάτας, ο νέος επικεφαλής της ΑΒ, αποκάλυψε πως ο όμιλος, μόλις παρέλαβε το πρώτο «πράσινο φορτηγό», που βρίσκεται στο στάδιο της αδειοδότησης.

Θα ξαναγίνει και η ΑΒ του πουλιού το γάλα

Συνεχίζοντας, ο κ. Σταύρου, στον οποίο πιστώνεται η πρώτη θέση που κατέκτησε η Mega Image, θυγατρική του ομίλου Ahold Delhaize, στη Ρουμανία, επισήμανε πως «Στοχεύουμε να ανακτήσουμε την ηγεσία μας στην αγορά. Θέλουμε να φέρουμε ξανά την ΑΒ στην κορυφή. Να ξαναγίνει και του πουλιού το γάλα. Έχουμε στόχο να μπορέσουμε να ανακτήσουμε την ηγεσία μας σε επίπεδο τζίρου» Όσον αφορά το ενδεχόμενο εξαγορών, διευκρίνισε ότι «Η εταιρεία είναι πάντοτε ανοιχτή στο να εξετάζει το κάθε ενδεχόμενο», προσθέτοντας πως «πάντοτε κοιτάει τις διάφορες ευκαιρίες που υπάρχουν στην αγορά. Κάθε περίπτωση που δένει με τα δικά μας στρατηγικά πλάνα προφανώς και την εξετάζουμε. Δεν είναι όμως αυτοσκοπός. Εστιάζουμε στην οργανική ανάπτυξη»

Κάρτα πιστότητας και  personalized offering

Ο ίδιος εξήγησε ότι «υπάρχουν γύρω στους 48 παίκτες, εννέα εκ των οποίων κάνουν τζίρο πάνω από 100 εκατ. ευρώ. Αυτό νομοτελειακά θα οδηγήσει σε περαιτέρω συγκέντρωση στον κλάδο και μικροί παίκτες θα πιεστούν», ενώ δεν θέλησε να ανοίξει τα χαρτιά του, για την   απόσταση που χωρίζει σήμερα την ΑΒ Βασιλόπουλος από τον όμιλο Σκλαβενίτη, καθώς δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία για τη χρήση του 2018. Αναφερόμενος στα PL, που αποτελούν μία ακόμα κατηγορία ενδιαφέροντος της ΑΒ, ο Βrand Μanager της αλυσίδας, αποκάλυψε πως   η επιχείρηση θα εφαρμόσει ιδιαίτερα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης, εξηγώντας πως   εντός του 2019, θα λανσάρει την κάρτα πιστότητας, με στόχο το personalized offering και εφαρμόζοντας προσωποποιημένη προσέγγιση.

Υοστήριξη και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού

Επίσης μίλησε για νέου τύπου σημεία, με την παροχή γευμάτων μέσω delivery αλλά και pick and collect από τα καταστήματα, εξέλιξη που στοχεύει να αναπτύξει εντός του 2019, απαντώντας στις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου ζωής και στην τάση για υγιεινά γεύματα, ενώ   στο πλάνο βρίσκεται και η περαιτέρω επέκταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου η εταιρεία είναι market leader, βελτιώνοντας τις όποιες ατέλειες. Ολοκληρώνοντας, ο κ. Σταύρου τόνισε ότι «η υποστήριξη των συνεργατών μας αποτελεί το στοιχείο που θα μας φέρει εκεί που θέλουμε στο μέλλον», κάνοντας λόγο για πρόγραμμα υποστήριξης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού.  Σημειώνεται πως η αλυσίδα απασχολεί σήμερα 14.000 άτομα προσωπικό, με πάνω από 9 χρόνια μέσο χρόνο προϋπηρεσίας, πραγματοποιώντας πάνω από 250 προαγωγές ανά έτος.

Αναπτύσσει επίσης δύο signature programs

Τουλάχιστον το 70% του προσωπικού καλύπτεται με ιδιωτικό ασφαλιστικό πρόγραμμα, επενδύοντας 18 εκατ. ευρώ ετησίως σε πακέτο παροχών, είτε πρόκειται για έκπτωση στο προσωπικό, επιπλέον συνταξιοδοτική και ασφαλιστική κάλυψη, συμβουλευτικές υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης. Σε αυτό το πλαίσιο αναπτύσσει επίσης δύο signature programs. Το πρώτο αφορά στην ανάπτυξη διευθυντών καταστημάτων σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επίσης, για έκτη χρονιά τρέχει το πρόγραμμα retail management trainee, για την επόμενη γενιά διευθυντών, απορροφώντας νέους αλλά και υπάρχοντα στελέχη στην εταιρεία. Τέλος, η εταιρική υπευθυνότητα θα συνεχίσει να υφίσταται με την ίδια ένταση, τόσο με την προσφορά γευμάτων όσο και με δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος. Επί του παρόντος, η ΑΒ Βασιλόπουλος καταγράφει πελατειακή βάση 2 εκατ. ατόμων, διαθέτει 460 καταστήματα με παρουσία στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας και διακινεί πάνω από 55.000 κωδικούς.

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα