Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ : Η ευθύνη εκφράζεται με «ΑΒηταρι»

Παρουσιάζεται με άμεσο και περιεκτικό τρόπο, η κατάκτηση των στόχων αειφορίας της ΑΒ Βασιλόπουλος, στον 9ο Εταιρικό Κοινωνικό Απολογισμό, για τις δράσεις της το 2016, εκφράζοντας με το «ΑΒηταρι της Αγάπης», το αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία, ανταποδίδοντας την εμπιστοσύνη που εισπράττει εδώ και σχεδόν οκτώ δεκαετίες,   αποκαλύπτοντας παράλληλα   την ολιστική στρατηγική που εφαρμόζει με συνέπεια ο Όμιλος.«Η ΑΒ Βασιλόπουλος ως αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνίας, δείχνει καθημερινά, 79 χρόνια τώρα, την υπευθυνότητα που πηγάζει από το όραμα της να προσφέρει προϊόντα άριστης ποιότητας, υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, με ασφάλεια και αξιοπιστία για όλους», δήλωσε, με αφορμή την έκδοση του απολογισμού ο COO του Ομίλου ΑΒ Βασιλόπουλος Λεωνίδας Βρεττάκος, σημειώνοντας . Αναπτύσσοντας σχέσεις ευθύνης και ισχυρούς δεσμούς με όλους τους κοινωνικούς της εταίρους, ανταποδίδει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών που την έχουν φέρει στην πρώτη θέση του ελληνικού λιανεμπορίου.»

Πιο αναλυτικά, το 2016, η ΑΒ Βασιλόπουλος εστίασε σε πρωτοβουλίες βιώσιμης ανάπτυξης και προγράμματα αλληλεγγύης, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας. Ο 9ος απολογισμός της ΑΒ Βασιλόπουλος, αποτυπώνει την εξέλιξη των δράσεων που αγκαλιάζουν τους συνανθρώπους μας σε ανάγκη και τα παιδιά που χρειάζονται φροντίδα, ενώ αποδεικνύει τη συνεχή προσπάθεια της εταιρείας για την προστασία του περιβάλλοντος και την ασφάλεια των προϊόντων, καθώς και τη μέριμνα για τα 14.216 μέλη της ΑΒητικης οικογένειας.

Στον απολογισμό, παρουσιάζονται οι άξονες και στόχοι της ΑΒ Βασιλόπουλος μέχρι το 2020, οι διακρίσεις της αλυσίδας για το τρέχον διάστημα καθώς και τα ολοκληρωμένα προγράμματα που σχεδιάζει και υλοποιεί με συνέπεια η εταιρεία. Ενδεικτικά αναφέρονται, οι πρωτοποριακές πρωτοβουλίες ευθύνης που αναλαμβάνει η εταιρεία για τα μέλη της ΑΒητικής οικογένειας και κάθε ελληνική γειτονιά στην οποία δραστηριοποιείται (Τρόφιμα Αγάπης, προσφορά γευμάτων σε μαθητές 52 σχολείων σε όλη τη χώρα).

Τα προγράμματα για τη διαρκή βελτίωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος καθώς και την προστασία του φυσικού πλούτου, οι πρωτοβουλίες που εφαρμόζει για την ασφάλεια και την ποιότητα των τροφίμων που διατίθενται στα καταστήματα της. Η συστηματική προσπάθεια για μια βιώσιμη εφοδιαστική αλυσίδα ( Η επέκταση της συνεργασίας με τη WWF, για τη βελτίωση της βιωσιμότητας τους αλιευτικού στόλου, που αποτελεί πρωτοποριακό πρόγραμμα για την Ελλάδα και τη Μεσόγειο)

Η βιογραφία του Κ. Μήτση