Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

ΑΚΤΩΡ: Ανέλαβε έργο στο Ρουμανικό σιδηρόδρομο

Τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση τμήματος, μήκους 23 χλμ., του ρουμανικού σιδηροδρομικού δικτύου που συνδέεται με το διευρωπαϊκό σιδηροδρομικό διάδρομο IV ανέλαβε η   κοινοπραξία της γαλλικής Alstom Transport , της ρουμανικής Arcada, και της   Άκτωρ με τον πρόεδρο   Δημήτρη Κούτρα.

Συγκεκριμένα, το έργο, που είναι συνολικού προϋπολογισμού 329 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), αφορά την αναβάθμιση του τμήματος από την περιοχή Ilteu μέχρι την κοινότητα Gurasada, και περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό και την ανακατασκευή της επιδομής και υποδομής, την υλοποίηση διπλής γραμμής ηλεκτροκίνησης στο τμήμα  Ilteu- Gurasada, με στόχο ταχύτητες 160 χλμ. / ώρα, την τοποθέτηση συστημάτων σηματοδότησης και την υλοποίηση έργων πολιτικού μηχανικού σε τέσσερις σταθμούς.

Παράλληλα, το έργο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την υλοποίηση εργασιών επιχωμάτωσης σε μήκος 22 χλμ. και τον εκσυγχρονισμό 15 γεφυρών από τις οποίες οι δύο διέρχονται πάνω από τον ποταμό Μούρες. Να σημειωθεί πως η ανάληψη έργων εκτός Ελλάδας αποτελεί μονόδρομο για τις εγχώριες κατασκευαστικές εταιρείες, μετά και την ολοκλήρωση της κατασκευής των νέων αυτοκινητοδρόμων .

Η Ρουμανία, όπου η Άκτωρ και άλλες τεχνικές εταιρείες δραστηριοποιούνται εδώ και χρόνια, προσφέρει ευκαιρίες, με τη χώρα να αναζητά χρηματοδότηση για τη δημοπράτηση  έργων αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου της. Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί στους σιδηροδρόμους της Ρουμανίας , είναι το γεγονός ότι οι εμπορευματικές αμαξοστοιχίες είναι σε θέση να διακινήσουν μόνον το 60% των παραγγελιών προς το λιμάνι της Κωστάντζας λόγω των χαμηλών ταχυτήτων των τρένων.

Όσον αφορά τη χώρα μας, τα έργα για την ανακατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου είναι από τα λιγοστά που θα μπορούσαν να τροφοδοτήσουν το ανεκτέλεστο υπόλοιπο κατασκευαστικών εργασιών των τεχνικών ομίλων, με την ΕΡΓΟΣΕ να προσανατολίζεται στην προκήρυξη δεκατεσσάρων έργων, συνολικού προϋπολογισμού 478 εκατ. ευρώ, μέσα στη φετινή χρονιά.

Σε αυτά ανήκουν η κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση του δικτύου στην περιοχή Σεπολίων, ύψους 125 εκατ. ευρώ και η κατασκευή των σταθμών, της σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης , στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος, ύψους 95 εκατ.ευρώ

Social life με την Τίνα

Η βιογραφία του Κ. Μήτση