Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

ΑΚΤΩΡ : Οριστικός ανάδοχος για σιδηροδρομικό έργο 573 εκατ. ευρώ, αξιοποιώντας το συγκριτικό πλεονέκτημα που διαθέτει στην κατασκευή σύνθετων σιδηροδρομικών υποδομών

Αναδείχθηκε η Ακτωρ στη Ρουμανία, οριστικός ανάδοχος για σιδηροδρομικό έργο προϋπολογισμού 573 εκατ. ευρώ ως επικεφαλής (leader με ποσοστό 60%) κοινοπραξίας με τις εταιρείες Alstom (20%) και Atcada (20%).

«Πρόκειται για ένα ακόμη έργο το οποίο σηματοδοτεί το υψηλό επίπεδο εξειδικευμένης εμπειρίας που έχει αναπτύξει η Ακτωρ στον τομέα των σιδηροδρομικών έργων στην Ελλάδα και το εξωτερικό», ανέφερε με αφορμή την ανάδειξη ως οριστικού αναδόχου του έργου, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Αλέξανδρος Εξάρχου, σημειώνοντας πως  «Αξιοποιώντας το συγκριτικό πλεονέκτημα που διαθέτει στην κατασκευή και αναβάθμιση σύνθετων σιδηροδρομικών υποδομών, η Ακτωρ μπορεί να ανταγωνιστεί επιτυχώς σε διεθνές επίπεδο, διεκδικώντας επάξια μέρος από τα μεγάλα έργα αναβάθμισης των σιδηροδρομικών μεταφορών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την ευρύτερη περιοχή».

Αναβάθμιση του “Apata – Cata” της σιδηροδρομικής γραμμής Brasov – Simeria

Ειδικότερα, το έργο αφορά στην αποκατάσταση και την αναβάθμιση του τμήματος “Apata – Cata” της σιδηροδρομικής γραμμής Brasov – Simeria, η οποία αποτελεί μέρος του ευρωπαϊκού διαδρόμου μεταφορών Ρήνου-Δούναβη. Πρόκειται για το τρίτο τμήμα που αναλαμβάνει η θυγατρική του Ομίλου Ελλάκτωρ στη συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή, καθώς υπενθυμίζεται πως τον Ιούνιο η Άκτωρ αναδείχθηκε ανάδοχος και για το έργο αναβάθμισης των δύο όμορων σιδηροδρομικών τμημάτων “Brasov – Apata” και “Cata – Sighisoara”, με συνολικό προϋπολογισμό 627 εκατ. ευρώ.

Προβλέπεται η εκτέλεση ενός ευρέως φάσματος σιδηροδρομικών εργασιών

Στο πλαίσιο του έργου προβλέπεται η εκτέλεση ενός ευρέως φάσματος σιδηροδρομικών εργασιών αναβάθμισης της γραμμής σε υποδομή και υπερδομή, μεταξύ των οποίων η αποκατάσταση δοµικών έργων (σιδηροδροµικές γέφυρες, σταθμοί, οδογέφυρες και αποχετευτικοί αγωγοί), ο εκσυγχρονισμός των τοπικών διασταυρώσεων, η ηλεκτροδότηση, καθώς και η αναβάθµιση των συστηµάτων σηµατοδότησης και επικοινωνιών.

Η ολοκλήρωση των εργασιών, εντός διαστήματος 48 μηνών σύμφωνα με το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα, θα επιτρέψει την κίνηση εμπορικών και επιβατικών τρένων με μέγιστη ταχύτητα 120 χλμ./ω και 160 χλμ./ω αντίστοιχα, σύμφωνα με τις πλέον σύγχρονες ευρωπαϊκές προδιαγραφές, ενώ το συνολικό μήκος του σιδηροδρομικού τμήματος θα μειωθεί από τα 44 χλμ. σήμερα στα 28,2 χλμ., περιλαμβάνοντας μάλιστα δύο (2) σήραγγες, οι οποίες πρόκειται να φτάνουν σε μήκος τα 12 χλμ

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα