Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ : Μια ξεχωριστή εμπειρία για τον επισκέπη

Σε μια διαφορετική προσέγγιση, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην εμπειρία που έχει ο καταναλωτής, αναφέρθηκε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος Dixon South East Europe Γιάννης Βασιλάκος, προσθέτοντας πως στόχος είναι το κατάστημα να προσφέρει μία ξεχωριστή εμπειρία στον επισκέπτη , δίνοντας του πλήρη άποψη για το προϊόν που θέλει να αγοράσει.

«Την βάση για τις ανακαινίσεις που θα γίνουν μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια θα αποτελέσει το κατάστημα στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens» είπε την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου ο κ. Βασιλάκος, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης που έγινε σε εκπροσώπους των ΜΜΕ με αφορμή τα εγκαίνια του ανακαινισμένου καταστήματος

Οι ανακαινίσεις θα διαρκέσουν 2-3 χρόνια

Συνεχίζοντας , ο επικεφαλής της Κωτσόβολος σημείωσε ότι η διαδικασία των ανακαινίσεων θα συνεχιστεί, με στόχο μέσα στα επόμενα χρόνια , να έχουν φθάσει στο επιθυμητό σημείο και τα 95 καταστήματα της αλυσίδας. Σύμφωνα με τον ίδιο , τα μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας , θα βασιστούν στην προσέγγιση που έχει ήδη γίνει στο κατάστημα στο The Mall Athens, ενώ στα υπόλοιπα οι αλλαγές θα εξαρτώνται και από το μέγεθος και τους χώρους που υπάρχουν. Μάλιστα εξήγησε πως ολόκληρη η διαδικασία των ανακαινίσεων αναμένεται να διαρκέσει 2-3 χρόνια,  με μετεγκαταστάσεις και άλλων καταστημάτων, εξέλιξη που θα απορροφήσει σημαντικό μέρος των επενδύσεων της αλυσίδας, οι οποίες θα κινηθούν μεταξύ 8 και 10 εκατ. ευρώ για τα επόμενα χρόνια.

Το πρώτο Apple Shop στην Ελλάδα

Κατόπιν ο κ. Βασιλάκος, μίλησε για τις καινοτομίες που υπάρχουν στο ανακαινισμένο κατάστημα,   όπως, για παράδειγμα, το πρώτο Apple Shop στην Ελλάδα, που έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία και με βάση τις αυστηρές προδιαγραφές της αμερικανικής εταιρείας αλλά και ο πρωτοποριακός καθρέφτης/οθόνη στην περιοχή των προϊόντων προσωπικής φροντίδας που χρησιμοποιείται για την καθοδήγηση του καταναλωτή. Ολοκληρώνοντας , ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος Dixon South East Europe, επισήμανε ότι υιοθετεί το ηλεκτρονικό «ταμπελάκι» τιμών και προδιαγραφών, προκειμένου να απαντά άμεσα στην ανάγκη αλλαγής τιμών λόγω ανταγωνισμού, καθώς   η ένταση του ανταγωνισμού οδηγεί τις λιανεμπορικές αλυσίδες σε προσαρμογή τιμών, οι οποίες παρακολουθούνται με ειδικά συστήματα συνεχώς.

Σύστημα επεξεργασίας στοιχείων και καταναλωτικών δεδομένων

Κατ αυτό τον τρόπο, η Κωτσόβολος αποφασίζει να αυτοματοποιήσει τη διαδικασία, ενώ εκμεταλλευόμενη τις σύγχρονες τεχνολογίες, η μητρική της Κωτσόβολος  Dixon’s προχωρά σε συνεργασία με την IBM σ’ ένα σοφιστικέ σύστημα επεξεργασίας στοιχείων και καταναλωτικών δεδομένων, προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες της στοχευμένη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση τα επόμενα χρόνια. Καταλήγοντας, αναφερόμενος στην εγχώρια αγορά, ο κ. Βασιλάκος διευκρίνισε πως οι πρώτοι μήνες της νέας χρήσης για την Κωτσόβολος ήταν δύσκολοι, εξαιτίας της κακής πορείας του κλιματισμού, ωστόσο η κατάσταση ισορρόπησε με τις πωλήσεις ειδών τεχνολογίας και τηλεοράσεων, ενώ μιλώντας για τον θεσμό της Black Friday , τον χαρακτήρισε ως ένα αναγκαίο κακό που η ελληνική αγορά υιοθέτησε προσφάτως, ωστόσο σημείωσε ότι βαθμηδόν θα αποδυναμωθεί.

Ιδιαίτερη έμφαση  στην παρουσίαση των συσκευών για την κουζίνα

Να σημειωθεί πως, στο ανακαινισμένο κατάστημα, υπάρχει ειδικός χώρος για συντηρητές κρασιού, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην παρουσίαση των συσκευών για την κουζίνα. Παράλληλα, στην περιοχή με τα προϊόντα ήχου, υπάρχει ένα ειδικό σύστημα , που βοηθάει να ανακαλύψει κανείς τη μουσική που του ταιριάζει ή ακόμα και να δοκιμάσει τη δική του συσκευή και να ανακαλύψει τον ήχο της σε ηχεία ή ακουστικά. Επιπλέον στο σημείο αυτό, το Sound Shower, ένα σύστημα που εκπέμπει διαφορετικούς φυσικούς ήχους, βοηθά τον επισκέπτη να δοκιμάσει τα ακουστικά σε συνθήκες εξωτερικού χώρο. Υπενθυμίζεται ότι σε κάθε σημείο του καταστήματος υπάρχουν πληροφορίες για όλα τα προϊόντα και τις λειτουργίες των προϊόντων με ηλεκτρονικό τρόπο. Επίσης, σε επιλεγμένους κωδικούς προϊόντων, QR codes προσφέρουν επιπλέον πληροφορίες ανά συσκευή, ενώ στα ράφια υπάρχουν οι απαραίτητοι ηλεκτρονικοί οδηγοί (Widgets) για άμεση ενημέρωση για τα αναλώσιμα που χρειάζεται η συσκευή, είτε αφορά τις σακούλες για ηλεκτρικές σκούπες ή τα μελάνια των εκτυπωτών

Η βιογραφία του Κ. Μήτση