Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ : Ανάγκη ενός σχεδιασμού που θα χαρακτηρίζεται από συνεπεια

Στην αναγκαιότητα υλοποίησης ενός βιώσιμου πλάνου για τα έργα υποδομών, εστίασε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΝΔ Κώστας Καραμανλής, από το βήμα του 3ου Συνεδρίου Μεταφορών, επισημαίνοντας την ανάγκη   ενός σχεδιασμού που θα χαρακτηρίζεται από μέτρο, συνέπεια και προγραμματισμό.

Ο κ. Καραμανλής, παρουσιάζοντας το σχέδιο της ΝΔ για τις υποδομές, το οποίο χαρακτήρισε μετρημένο και ορθολογικό, μιλώντας την Τετάρτη 19 Ιουνίου, στο   Συνέδριο που συνδιοργάνωσαν οι ypodomes.com και metaforespress.gr, σημειώνοντας   την ανάγκη συνεργασίας με τον ιδιωτικό τομέα για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη χρηματοδότηση νέων έργων, ενώ   αναφέρθηκε στην ανάγκη εκπόνησης εθνικής στρατηγικής με ορίζοντα 15ετίας στην οποία θα εντάσσονται έργα για τα οποία θα υπάρχουν μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας από ανεξάρτητους φορείς..

Δέσμευση της ΝΔ είναι ένα Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Φυσικών Πόρων

Συνεχίζοντας, ο τομεάρχης της ΝΔ, υποστήριξε πως   δέσμευση της αξιωματικής αντιπολίτευσης αποτελεί ένα Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Φυσικών Πόρων και Ανάπτυξης Υποδομών με σοβαρό και τεκμηριωμένο σχεδιασμό, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα «καταστροφικών καθυστερήσεων», φέρνοντας ως παράδειγμα το Πάτρα-Πύργος. Ακόμη, υπογράμμισε ότι βασικές υποδομές της χώρας, όπως η Εγνατία Οδός, παραμένουν ασυντήρητες με σοβαρές επιπτώσεις στην καθημερινότητα και την ασφάλεια των πολιτών.

Προτάσεις Καινοτομίας, που   έχουν ήδη εφαρμοστεί σε χώρες τις ΕΕ

Όσον αφορά τα χρηματοδοτικά εργαλεία, μίλησε για τις λεγόμενες Προτάσεις Καινοτομίας, που   έχουν ήδη εφαρμοστεί σε χώρες τις ΕΕ. Υποδομή στην οποία, κατά τον ίδιο θα μπορούσε αυτό το εργαλείο να αξιοποιηθεί, αποτελεί το αεροδρόμιο του Ηρακλείου, το οποίο και θα αντικατασταθεί από το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι, λέγοντας «Αν δεν σκεφτούμε σήμερα έξυπνες ιδέες για την αξιοποίηση αυτού του χώρου στο παραλιακό μέτωπο του Ηρακλείου, θα ζήσουμε ως φάρσα όσα έχουμε ζήσει τόσο χρόνια στο Ελληνικό».

Οι σχετικές διαπραγματεύσεις προφανώς κατέρρευσαν

Ολοκληρώνοντας ο κ. Καραμανλής, αναφερόμενος στη «μονομερή», όπως την χαρακτήρισε, απόφαση της Αττικής Οδού για αύξηση των διοδίων τελών σε δύο φάσεις, τόνισε ότι αντίστοιχου τύπου ενέργειες δεν μπορούν να αξιοποιούνται σε μια τέτοια περίοδο ως μέσο πίεσης για την επόμενη κυβέρνηση, υπογραμμίζοντας πως αντί για τις μειώσεις διοδίων τελών ως αντιστάθμισμα για την επέκταση των συμβάσεων παραχώρησης, τις οποίες είχε προαναγγείλει η παρούσα η κυβέρνηση, «οι σχετικές διαπραγματεύσεις προφανώς κατέρρευσαν, αποδεικνύοντας σε όλους μας τις δεινές διαπραγματευτικές ικανότητες της σημερινής κυβέρνησης».

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα