Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ : Με ηγετική παρουσία και διαρκή ανάπτυξη

Για τη δυναμική θέση που κατέχει στην ελληνική αγορά εδώ και 50 χρόνια, η εταιρεία Mπάρμπα Στάθης, θυγατρική της Vivartia, αναφέρθηκε ο πρόεδρος   του Ομίλου MIG και διευθύνων σύμβουλος της Vivartia Παναγιώτης Θρουβάλας, επισημαίνοντας πως η εταιρία είναι πρωτοπόρος στους κλάδους των καταψυγμένων λαχανικών και ζυμών με ηγετική παρουσία και διαρκή ανάπτυξη

«Παρά την κρίση των τελευταίων χρόνων, η Mπάρμπα Στάθης, έχει καταφέρει  να επεκτείνεται με μαγικό τρόπο χωρίς να χάνει σε ποιότητα», είπε μέσα  Μαίου στο χαιρετισμό του, ο κ. Θρουβάλας στη δημοσιογραφική συνάντηση,  παρουσία του διευθύνοντος συμβούλου της MIG και αντιπροέδρου της Vivartia Θανάση Παπανικολάου, του αντιπροέδρου και διευθύνοντος   συμβούλου της Mπάρμπα Στάθης Νικήτα Ποθουλάκη, και της η αν. διευθύνουσας συμβούλου και marketing & communication director   Αγάπη Παπαδοπούλου.

Είναι ηγέτης διαχρονικά στην κατηγορία των κατεψυγμένων λαχανικών

Παίρνοντας τον λόγο, ο κ. Παπανικολάου, εκτίμησε πως «Δικαίως καμαρώνουν όλοι στον όμιλο MIG αφού η Μπάρμπα Στάθης είναι Νο1 εταιρεία, καθώς είναι ηγέτης διαχρονικά στην κατηγορία των κατεψυγμένων λαχανικών και ζυμών,  το σήμα της είναι έβδομο σε πωλήσεις εμπορικό σήμα των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG) και πρώτο σε πωλήσεις εμπορικό σήμα στον κλάδο τροφίμων, IRI, με στοιχεία 2018», προσθέτοντας πως τόσο ο Μπάρμπα Στάθης όσο και η Χρυσή Ζύμη είναι τα δύο αγαπημένα εμπορικά σήματα που εμπιστεύονται και προτιμούν 9 στα 10 ελληνικά νοικοκυριά, ενώ αναγνώρισε ότι «με τη ρευστότητά της, η Μπαρμπα Στάθης, στήριξε την Vivartia, όταν το είχε ανάγκη».

Επενδύοντας στην Ελλάδα, καλλιεργούμε την ελληνική γη

Τους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας, το επενδυτικό πλάνο, τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα αλλά και την αυξημένη σημασία της καινοτομίας και της εξωστρέφειας της Μπάρμπα Στάθης, ανέδειξε στην ομιλία του ο κ.   Ποθουλάκης, λέγοντας πως «Επενδύοντας στην Ελλάδα, καλλιεργούμε την ελληνική γη, ενισχύουμε τον πρωτογενή τομέα, προωθούμε τα προϊόντα μας σε περισσότερες από 20 χώρες, εξελισσόμαστε διαρκώς και θέτουμε τον πήχη ολοένα και πιο ψηλά. Αυτό κάνουμε με επιτυχία εδώ και μισό αιώνα και αυτό συνεχίζει να αποτελεί τη δέσμευσή μας για τα χρόνια που ακολουθούν, στοχεύοντας σε ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.»

Η Μπάρμπα Στάθης βρίσκεται «εκεί σε κάθε βήμα»της διαδικασίας

Από την πλευρά της, κ. Παπαδοπούλου, υπογράμμισε : «Επενδύοντας διαχρονικά με σεβασμό στην εύφορη ελληνική γη και στηρίζοντας περισσότερους από 1.000 Έλληνες παραγωγούς, μέσω του προγράμματος «Συμβολαιακή Γεωργία», η Μπάρμπα Στάθης βρίσκεται «εκεί σε κάθε βήμα» της διαδικασίας από τον σπόρο μέχρι το πιάτο, έχοντας ως βασικές αρχές τη βέλτιστη ποιότητα και τη μέγιστη ασφάλεια. Έτσι είμαστε σίγουροι ότι προσφέρουμε στους καταναλωτές μας λαχανικά τόσο φρέσκα και θρεπτικά, όσο τη στιγμή που κόπηκαν.» Στη συνέχεια, προχώρησε σε μία ιστορική αναδρομή της εταιρείας και της μάρκας, ενώ παρουσίασε τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια της εταιρείας «Εκεί σε κάθε βήμα», που βρίσκεται ήδη στον τηλεοπτικό αέρα αλλά και σε όλα τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα.

Δράση «50 χρόνια….50 τόνοι που κάνουν καλό

Παράλληλα, μίλησε για τους πυλώνες κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρίας, που εστιάζουν στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη στήριξη της κοινωνίας, με τη δράση «50 χρόνια….50 τόνοι που κάνουν καλό!». Όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία με αφορμή τον εορτασμό των 50 ετών, θα αυξήσει το 2019 ακόμη περισσότερο την προσφορά προϊόντων σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς που στηρίζουν τα παιδιά που το έχουν ανάγκη, δωρίζοντας 50 τόνους λαχανικών και ζυμών. Επιπλέον, στο πλαίσιο της συνεργασίας με εκπαιδευτικούς φορείς, αναφέρθηκε σε μία νέα, σημαντική συνεργασία της Μπάρμπα Στάθης με την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή, η οποία αφορά στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους συμβολαιακούς γεωργούς της εταιρείας, με εξειδικευμένα επαγγελματικά σεμινάρια προσανατολισμένα στην ευφυή γεωργία , τις βέλτιστες γεωργικές πρακτικές και την περιβαλλοντική αειφορία.

Βρίσκεται εδώ και μισό αιώνα στην πρώτη θέση της αγοράς

Πιο αναλυτικά, με θεμελιώδεις στρατηγικούς πυλώνες, την ποιότητα και την ασφάλεια, την ελληνικότητα, την καινοτομία, την επένδυση στην ελληνική οικονομία και την εξωστρέφεια, η Μπάρμπα Στάθης   βρίσκεται εδώ και μισό αιώνα στην πρώτη θέση της αγοράς των καταψυγμένων λαχανικών και ζυμών, έχοντας κερδίσει επάξια την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών. Είναι εκπληκτικό το γεγονός ότι από το 1969, που ιδρύθηκε στη Θεσσαλονίκη, η εταιρεία έχει συνεχώς ανοδική πορεία. Διαβλέποντας τη μεγάλη στροφή στις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών, o πρωτοπόρος Δραμινός καπνοβιομήχανος Γιάννης Μιχαηλίδης, προχώρησε στην ίδρυση της πρώτης γραμμής παραγωγής κατεψυγμένων φρούτων και λαχανικών στην Ελλάδα, εξασφαλίζοντας μάλιστα την απορρόφηση ολόκληρης της παραγωγής των αγροτών με τους οποίους συνεργαζόταν. Στην ουσία ήταν ο πρώτος που εφάρμοσε την συμβολαιακή γεωργία

Ο Μπάρμπα Στάθης, ο ηλικιωμένος και παχουλούτσικος αγρότης

Έκτοτε ο Μπάρμπα Στάθης, ο ηλικιωμένος και παχουλούτσικος αγρότης με ένα καλάθι γεμάτο λαχανικά στην αγκαλιά του, που φιγουράρει στο λογότυπο της εταιρείας, φέρνει στο τραπέζι μας εκλεκτά κατεψυγμένα προϊόντα και ζύμες καθώς η Χρυσή Ζύμη προστέθηκε πριν από 25 χρόνια στο δυναμικό του. Σήμερα με παρουσία σε 5 ηπείρους και 25 χώρες εκτός από την ηγετική της παρουσία στην Ελλάδα, η θυγατρική, πλέον, της Vivartia, αναπτύσσεται δυναμικά και στο εξωτερικό, κυρίως με κατεψυγμένα προϊόντα ζύμης, ενώ ήδη εξάγει και λαχανικά σε Ευρώπη και Αμερική. Σήμερα, η εταιρία παράγει περισσότερα από 150 καινοτόμα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας, και 467 κωδικούς, στους οποίους προστίθεται πλέον και μια νέα σειρά με ζυμαρικά (πένες, βίδες και κριθαράκι) με λαχανικά. Διαθέτει 5 ιδιόκτητα εργοστάσια (53.000 τμ) λαχανικών και ζυμών όπου παράγονται 40.000 τόνοι λαχανικών, 30.000 τόνοι προϊόντων ζύμης και 5.000 τόνοι φρέσκες σαλάτες

Συνεργάζεται με περισσότερους από 1.000 έλληνες αγρότες

Διαθέτει ειδικό εξοπλισμό για μηχανική συλλογή λαχανικών: 4 μηχανές για συλλογή αρακά, 4 για φασόλια και 2 για σπανάκι 106 φορτηγά μεταφέρουν καθημερινά τα προϊόντα Μπάρμπα Στάθης που φθάνουν κάτω από άριστες συνθήκες σε 11.000 σημεία πώλησης σε ολόκληρη την Ελλάδα 303 εργαζόμενοι (αυξήθηκαν κατά 25% στην τριετία 2015-2018) Συνεργάζεται με περισσότερους από 1.000 έλληνες αγρότες με «Συμβολαιακή Γεωργία», οι οποίοι καλλιεργούν περισσότερα από 30.000 στρέμματα γης Την τριετία 2015-2018 η εταιρεία επένδυσε 11,5 εκατ. ευρώ (λαχανικά, σαλάτες), ενώ οι νέες επενδύσεις για την διετία 2019-2020 αναμένεται να ξεπεράσουν τα 8,5 εκατ. ευρώ. Οι νέες επενδύσεις είναι σε εξέλιξη και αφορούν α) στη δημιουργία νέας υπερσύγχρονης, πλήρως αυτοματοποιημένης αποθήκης 11.000 παλετοθέσεων που θα αποφέρει εξοικονόμηση ενέργεια 60% β) 3 νέες γραμμές συσκευασίας γ) 1 νέα γραμμή παραγωγής που θα οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας κατά 40%

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα