Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

ΝΕΟ FORD RANGER : Πιο ισχυρό, πιο ευφυές

Για πρώτη φορά παρουσιάστηκε το νέο Ford Ranger pick-up, το οποίο ξεχωρίζει μεταξύ όλων των άλλων χαρακτηριστικών του για την αυξημένη του ισχύ του, τη βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου, την ακόμα πιο ραφιναρισμένη λειτουργία, καθώς και για τις προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού.

«Το νέο Ford Ranger προσφέρει έναν ακατανίκητο συνδυασμό ελκτικής ικανότητας, οικονομίας καυσίμου και ευφυών τεχνολογιών υποστήριξης του οδηγού, ενώ ο προηγμένος κινητήρας EcoBlue με τεχνολογία SCR συμμορφώνεται άνετα με το νέο, αυστηρότερο πρότυπο εκπομπών ρύπων», δήλωσε, την Τρίτη 22 Ιανουαρίου ο vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης Roelant de Waard, προσθέτοντας ότι «Το νέο Ford Ranger Raptor θα απογειώσει το πάθος για off-road οδήγηση, όταν αυτό το καθαρόαιμο desert racer και extreme off-roader κυκλοφορήσει στην αγορά.»

Με δίλιτρο EcoBlue diesel κινητήρα

Η κομψή και ευέλικτη νέα έκδοση του best seller pick-up μοντέλου της γηραιάς ηπείρου αποκτά τώρα τον προηγμένο δίλιτρο EcoBlue diesel κινητήρα της Ford, o οποίος διαθέτει σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR) για βελτιστοποιημένες εκπομπές ρύπων, προσφέροντας παράλληλα στις εκδόσεις με το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων της Ford έως και 9% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.

Στην κορυφή λοιπόν της γκάμας μηχανικών συνόλων του νέου Ranger βρίσκεται η πανίσχυρη έκδοση Bi-turbo του δίλιτρου EcoBlue κινητήρα, η οποία αποδίδει 213 ίππους και μέγιστη ροπή 500 Nm – με άλλα λόγια, 13 ίππους και 30 Nm παραπάνω από τον σημερινό 3.2 TDCi diesel – βελτιώνοντας μεταξύ άλλων και την ελκτική ικανότητα του οχήματος.

Εκδόσεις Regular Cab, Super Cab και Double Cab

Πλέον το νέο Ranger διατίθεται σε εκδόσεις Regular Cab, Super Cab και Double Cab και προσφέρεται με στάνταρ σύστημα τετρακίνησης. Επιπρόσθετα, διαθέτει νέα στοιχεία και «εργαλεία» που βελτιώνουν τα επίπεδα άνεσης, είτε ως επαγγελματικό είτε ως όχημα για δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν το κορυφαίο σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 3 της Ford και η τεχνολογία ενσωματωμένου modem, FordPass Connect.

Παράλληλα, το Ranger είναι το πρώτο όχημα στην κατηγορία που προσφέρει τα Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection και Intelligent Speed Limiter, ως στοιχεία του στάνταρ εξοπλισμού του. Το Active Park Assist είναι επίσης διαθέσιμο στην «παλέτα» των προηγμένων τεχνολογιών που έχουν σχεδιαστεί ώστε να καταστήσουν την οδήγηση λιγότερο κουραστική αποτρέποντας ή μετριάζοντας συγχρόνως τις επιπτώσεις μιας πιθανής σύγκρουσης

Υιοθετούν τεχνολογία Active Noise Control

Ταυτοχρόνως, οι ισχυρές και διπλοκάμπινες (Double Cab) νέες εκδόσεις του Ranger υιοθετούν τώρα την τεχνολογία Active Noise Control για πιο αθόρυβη λειτουργία. Η ναυαρχίδα της οικογένειας, το Ranger Wildtrak, καθώς και το πολυτελές Ranger Limited, προσφέρουν επίσης νέα premium χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης της ‘easy-lift’ πίσω πόρτας.

Σημειώνεται η ικανότητα διέλευσης μέσα από νερό μέχρι και σε βάθος 800 mm και με απόσταση αμαξώματος από το έδαφος στα 230 mm, καθώς το νέο Ranger είναι σχεδιασμένο ώστε να διαχειρίζεται με ευκολία οποιοδήποτε οδηγική κατάσταση ή έδαφος κατά τη διάρκεια μιας επαγγελματικής αποστολής ή ενός ταξιδιού αναψυχής. Με γωνία προσέγγισης 29 μοιρών και γωνία διαφυγής 21 μοιρών, ο οδηγός ελέγχει με ασφάλεια και σιγουριά το όχημα όταν περνά από εμπόδια με απότομες κλίσεις.

Θα ξεκινήσει η διάθεση από τα μέσα του 2019

Τα ανταγωνιστικά off-road πλεονεκτήματα του νέου Ranger συνδυάζονται επίσης με ικανότητα ρυμούλκησης έως 3.500 kg και ωφέλιμο φορτίο έως 1.252 kg. Το 2018, το Ford Ranger κατέγραψε στην Ευρώπη πωλήσεις 51.500 μονάδων, επίδοση βελτιωμένη άνω του 15% σε σχέση με την αντίστοιχη του 2017. Το Ranger Raptor, που αποτελεί προϊόν εξέλιξης της Ford Performance, όντας παράλληλα το πιο «σκληρό» και ισχυρό Ranger στην ιστορία του μοντέλου, θα ξεκινήσει να διατίθεται επίσης από τα μέσα του 2019 απευθυνόμενο σε ένα κοινό που αναζητά έντονες συγκινήσεις πίσω από το τιμόνι.

Ισχύς και πολιτισμένη λειτουργία 2.0 EcoBlue

Ο ισχυρός, νέος, δίλιτρος EcoBlue κινητήρας του Ranger, o οποίος αποδίδει βελτιωμένες επιδόσεις σε συνδυασμό με χαμηλότερη κατανάλωση, προσφέρεται με: Μονό turbo μεταβλητής γεωμετρίας με απόδοση 130 ίππων, ροπή 340 Nm και εκπομπές CO2 από 209 g/km (κατανάλωση 8,0 l/100 km **) Μονό turbo μεταβλητής γεωμετρίας με μέγιστη ισχύ 170 ίππων, ροπή 420 Nm και εκπομπές CO2 από 216 g/km (κατανάλωση 8,3 l/100 km) Τεχνολογία Bi-turbo, με ένα μεταβλητής γεωμετρίας τούρμπο υψηλής πίεσης υπερπλήρωσης και ένα με σταθερή γεωμετρία και λειτουργία χαμηλής πίεσης, που αποδίδει 213 ίππους, ροπή 500 Nm και εκπομπές CO2 από 228 g/km (κατανάλωση 9,2 l/100 km)

Ο κινητήρας με το μονό τούρμπο διαθέτει έναν συμπαγή υπερσυμπιεστή, ο οποίος έχει σχεδιαστεί ώστε να λειτουργεί με περισσότερη πίεση υπερπλήρωσης στις χαμηλότερες στροφές, συγκριτικά με τον απερχόμενο κινητήρα 2.2 TDCi, για αυξημένη ροπή και απόκριση σε όλες τις στροφές.

Οι δύο υπερσυμπιεστές λειτουργούν εν σειρά

Στην κορυφαία έκδοση Bi-turbo, οι δύο υπερσυμπιεστές λειτουργούν εν σειρά στις χαμηλότερες στροφές, για αυξημένη ροπή και απόκριση. Στις υψηλότερες, ο μικρότερος υπερσυμπιεστής παρακάμπτεται ώστε ο μεγαλύτερος να προσφέρει υψηλή ισχύ.

Εκτός από το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο που προσφέρει κορυφαία αίσθηση στις αλλαγές, οι κινητήρες των 170 και 213 ίππων διατίθενται με το κορυφαίο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford, το οποίο έχει δοκιμασμένες πλέον επιδόσεις και αντοχές σε ποικίλα μοντέλα της εταιρείας. Όπως το Ford F-150 pick-up και φυσικά η νέα Ford Mustang. Η αραιή κλιμάκωση των σχέσεων, σε συνδυασμό με τα προσαρμοζόμενα σημεία αλλαγής τους σε πραγματικό χρόνο, επιτρέπουν στο κιβώτιο να ανταποκρίνεται σε μεταβαλλόμενες οδηγικές συνθήκες ώστε να επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για επιδόσεις, οικονομία ή πολιτισμένη λειτουργία, σε οποιοδήποτε οδηγικό σενάριο ή μοτίβο.

Βελτίωση στην κατανάλωση κατά 9%

Σύμφωνα με μετρήσεις της Ford που βασίζονται σε ρεαλιστικούς κύκλους οδήγησης επιτυγχάνεται βελτίωση στην κατανάλωση κατά 9% όταν χρησιμοποιείται το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, αλλά και αντίστοιχη μείωση της τάξης του 4% για τις εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο, συγκριτικά με τους αντίστοιχους απερχόμενους κινητήρες.
Ο δίλιτρος EcoBlue κινητήρας υιοθετεί ενδιαφέρουσες καινοτομίες στον τομέα της μείωσης των εσωτερικών του τριβών, όπως είναι για παράδειγμα η έκκεντρη σχεδίαση στροφάλου κατά 10 mm, που μειώνει τις τριβές στα τοιχώματα των 4 κυλίνδρων από χυτοσίδηρο, καθώς και το βελτιστοποιημένο σύστημα κίνησης των βαλβίδων με μονοκόμματο εκκεντροφόρο.

Στην πιο πολιτισμένη λειτουργία του EcoBlue κινητήρα συντελούν επίσης τα πιεζοηλεκτρικά μπεκ καυσίμου που ελέγχουν την τροφοδοσία μέσω κρυστάλλων ηλεκτρικής διέγερσης – χαρακτηριστικό που συναντάται στους κινητήρες πολυτελών επιβατικών αυτοκινήτων

Προηγούμενο άρθρο

RACE-WINNING DRIVERS CONFIRMED FOR HONDA CIVIC TYPE R TCR IN WTCR – FIA WORLD TOURING CAR CUP
CIVIC TYPE R TCR : Δυναμικά στο WTCR

Επόμενο άρθρο

Audi e-tron FE05 #66 (Audi Sport ABT Schaeffler), Daniel Abt
AUDI E-TRON FE05 : 1-3 στη Formula E

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα