Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

ΝΕΟ T-CROSS : Ολοκαίνουργιο VW

Ένα ολοκαίνουργιο και ευέλικτο μοντέλο με σημαντικές δυνατότητες εξατομίκευσης και μέγιστη αναγνωρισιμότητα – ένα κλασικό Volkswagen, είναι το καινούργιο T-Cross, πολύπλευρο και πρακτικό όπως και τα πιο μεγάλα της γκάμας.

Το νέο T-Cross είναι ένα compact SUV που εξασφαλίζει με χαμηλό κόστος την είσοδο στη συγκεκριμένη κατηγορία, σε συνδυασμό με ένα απόλυτα ικανοποιητικό επίπεδο βασικού εξοπλισμού και μεγάλη προσαρμοστικότητα.

Επιτρέπει στον οδηγό να διαμορφώσει το αυτοκίνητο όπως το θέλει

Όπως όλα τα Volkswagen έτσι και το νέο T-Cross θέτει τα στάνταρ στην κατηγορία του. Η βασική του έκδοση (T-Cross Life 1.0 70 kW / 95 PS) ξεκινά από 17.400 ευρώ και παρέχει τόσα που πρακτικά δεν αφήνει κάτι που θα ήθελε κανείς σε θέματα χρηστικότητας, ασφάλειας και διασύνδεσης στην κατηγορία των SUV. Επίσης το T-Cross προσφέρει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, επιτρέποντας στον   πελάτη να διαμορφώσει το αυτοκίνητο ακριβώς όπως το θέλει. Tο T-Cross βασίζεται, όπως και το Polo, στο μεταβλητό πλαίσιο για εγκάρσια τοποθετημένους κινητήρες (MQB) και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Volkswagen στην Ισπανία και συγκεκριμένα στη Navarra. H Volkswagen θα επενδύσει το 2019 στο συγκεκριμένο εργοστάσιο περίπου 1 δις. ευρώ προκειμένου να ανταποκριθεί στη συνεχή αύξηση της κατηγορίας των compact SUV, για την οποία μελέτες προβλέπουν πως θα διπλασιάσει σχεδόν το μέγεθός της την επόμενη δεκαετία. Επίσης, εκδόσεις του Τ-Cross θα κατασκευάζονται τόσο στη Νότιο Αφρική όσο και στην Κίνα προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των συγκεκριμένων αγορών.

Εντυπωσιακό μπροστά με επιβλητική μάσκα

Το T-Cross εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά, με σαφείς ομοιότητες με την υπόλοιπη γκάμα των SUV της μάρκας. Την ίδια στιγμή το εξωτερικό κάνει σαφή το ξεχωριστό χαρακτήρα του νέου SUV. Με μήκος ελάχιστα μικρότερο των 4,11 μέτρων, είναι μεγαλύτερο κατά 55 χιλιοστά σε σχέση με το Polo. Η μεταξύ τους διαφορά είναι περισσότερο εμφανής σε ότι αφορά το ύψος των δύο μοντέλων, καθώς αυτό του T-Cross φτάνει τα 1.584 χιλιοστά όταν το Polo δεν ξεπερνά τα 1.446 χιλιοστά. Το μεταξόνιο των 2.551 χιλιοστών είναι πολύ μεγάλο αναλογικά με το εξωτερικό μήκος – κάτι που αυξάνει το χώρο στο εσωτερικό και εξασφαλίζει αίσθηση ευρυχωρίας και άνεσης. Η υπερυψωμένη θέση οδήγησης είναι χαρακτηριστική για ένα SUV. Ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθονται 597 χιλιοστά πιο ψηλά από το δρόμο, ενώ οι πίσω επιβάτες είναι ακόμα πιο ψηλά, στα 652 χιλιοστά. Συγκριτικά, οι θέσεις στο εσωτερικό βρίσκονται 10 εκατοστά πιο ψηλά σε σχέση με το Polo, γεγονός που εγγυάται πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα.

Προσαρμοσμένο τέλεια σε μια νέα, με αγάπη στο design γενιά

Το T-Cross αναγνωρίζεται αμέσως και αναμφισβήτητα ως ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο, προσαρμοσμένο τέλεια σε μια νέα, με αγάπη στο design γενιά. Στα ελκυστικά στοιχεία του περιλαμβάνεται ο επιτυχημένος συνδυασμός ενός δυναμικού εμπρός σπόιλερ και μιας μεγάλης, φαρδιάς μάσκας, στα άκρα της οποίας ενσωματώνονται οι προβολείς. Στο κάτω τμήμα του εμπρός μέρους δεσπόζουν οι προβολείς ομίχλης που βρίσκονται σε μια εσοχή καθώς και τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας. Η θέση των προβολέων ομίχλης και των φώτων ημέρας τονίζει το ύψος του εμπρός μέρους του αυτοκινήτου. Εάν υπάρχουν οι προαιρετικοί LED προβολείς, τότε τα φώτα ημέρας είναι ενσωματωμένα σε αυτούς. Για τα πίσω φώτα η τεχνολογία LED είναι στάνταρ.

Ενίσχυση της δυναμικής εμφάνισης του μικρού SUV

Στις πλευρές του T-Cross δύο οριζόντιες, έντονες γραμμές που εκτείνονται σε όλο το μήκος του αμαξώματος ενισχύουν τη δυναμική εμφάνιση του μικρού SUV. Διαμορφώνουν δυναμικούς ώμους στο πίσω μέρος και προβάλλουν ως ένα νέο, αναγνωρίσιμο στοιχείο του σχεδιασμού που κάνει το T-Cross να ξεχωρίζει από μακριά. Η εντυπωσιακή εμφάνιση τονίζεται και από τους μεγάλους θόλους των τροχών, ενώ ο σχεδιασμός των τροχών συμβάλλει στην επιβλητική συνολική εικόνα. Οι ζάντες των 16 ιντσών είναι στάνταρ, ενώ αυτές των 17 και 18 ιντσών διατίθενται προαιρετικά για κάποια από τα πακέτα εξοπλισμού. Για το εξωτερικό του Τ-Cross υπάρχουν διάφορες δυνατότητες εξατομίκευσης. Ο ιδιοκτήτης του μπορεί να επιλέξει μεταξύ 12 διαφορετικών χρωμάτων για το αμάξωμα, ενώ μια σειρά από ζάντες με χρώμα αυξάνει τους συνδυασμούς.

Απολαμβάνουν   σημαντική αύξηση τρων χώρων, ειδικά για τα πόδια

Με μήκος 4,11 μέτρων το T-Cross είναι περίπου 12 εκατοστά πιο μικρό από το T-Roc. Παρόλα αυτά η πιο πρόσφατη προσθήκη στη γκάμα των SUV της Volkswagen παρέχει άνετη πρόσβαση σε όλους τους επιβάτες χάρη στις τέσσερις μεγάλες πόρτες. Πρόκειται για ένα μεγάλο πλεονέκτημα του πλαισίου MQB, που επιτρέπει στον κινητήριο εμπρός άξονα να τοποθετηθεί πολύ πιο κοντά στο εμπρός άκρο του αυτοκινήτου.   Ταυτόχρονα το μικρό SUV έχει χώρο αποσκευών από 347 έως 417 λίτρα, ανάλογα με τη διαμόρφωση των πίσω καθισμάτων. Επίσης το T-Cross μπορεί να μετατραπεί πολύ γρήγορα στο αντίστοιχο ενός μικρού βαν. Αν διπλωθούν οι πλάτες του πίσω καθίσματος και το T-Cross φορτωθεί μέχρι την οροφή τότε η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.243 λίτρα, τιμή κορυφαία για αυτήν την κατηγορία των SUV.

 Άφθονοι χώροι, ευελιξία και άνεση στο εσωτερικό 

Το T-Cross εξασφαλίζει εξαιρετική ορατότητα για όλους τους επιβάτες χάρη στην υπερυψωμένη θέση των καθισμάτων – τυπικό χαρακτηριστικό άλλωστε ενός SUV. Επιπρόσθετα, η καλή περιφερειακή ορατότητα ενισχύει την αίσθηση της ασφάλειας και της εμπιστοσύνης που νοιώθουν οι επιβάτες του T-Cross. Ταυτόχρονα οι επιβάτες, χάρη στους εξαιρετικά μεγάλους χώρους αισθάνονται πως βρίσκονται σε ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Η προσαρμοστικότητα ξεκινά από το πίσω κάθισμα που μπορεί να μετακινηθεί 14 εκατοστά προς τα εμπρός ή προς τα πίσω, αυξάνοντας, ανάλογα με τις ανάγκες, είτε το χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών είτε το χώρο αποσκευών. Συνεχίζει με την πλάτη του πίσω καθίσματος που διπλώνει σε αναλογία 60:40 είτε μερικώς είτε πλήρως και ολοκληρώνεται με την πλήρως αναδιπλούμενη πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού κάνοντας εφικτή τη μεταφορά αντικειμένων με μεγάλο μήκος, όπως π.χ. σανίδα του surf ή πέδιλα του σκι.

Το εσωτερικό με 3D σχεδίαση για εκδόσεις Life and Style

Οι μεγάλες επιφάνειες του ταμπλό συσχετίζονται τόσο χρωματικά όσο και σε δομή με το υλικό που καλύπτει τα καθίσματα, τις επιφάνειες του τιμονιού, τη βαμμένη κεντρική κονσόλα, το platinum grey χρώμα των επενδύσεων καθώς και τις εξωτερικές λεπτομέρειες. Έτσι το εσωτερικό είναι σπορτίφ και νεανικό, ενώ τα πακέτα design για τις εκδόσεις εξοπλισμού Life and Style διαθέτουν 3D σχεδίαση για τις επιφάνειες στο ταμπλό, δίχρωμες επενδύσεις καθισμάτων , επιφάνειες στο τιμόνι και στην κεντρική κονσόλα σε ταιριαστές αποχρώσεις, καθώς και ανάλογους χρωματικά εξωτερικούς καθρέφτες και τροχούς. Ο κάτοχος μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία ελκυστικά χρώματα: Black, Energetic Orange και Bamboo Garden. Το T-Cross θα είναι διαθέσιμο με ένα ψηφιακό ταμπλό που περιλαμβάνει μιας νέας γενιάς οθόνη αφής 8,0 ιντσών και αν είναι επιθυμητό έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων. Και οι δύο οθόνες είναι τοποθετημένες στον ίδιο οπτικό άξονα, με αποτέλεσμα να είναι ορατές από όλους τους επιβάτες. Τα χειριστήρια είναι γενικά διαισθητικά, ενώ μια ασύρματη θέση φόρτισης εξασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία των smartphones. Ήδη από τον βασικό εξοπλισμό διαθέσιμες 4 θύρες USB.

Διαθέσιμο σε τρεις αποδοτικές εκδόσεις κινητήρων

Το T-Cross είναι διαθέσιμο σε τρεις αποδοτικές εκδόσεις κινητήρων. Δύο με τον τρικύλινδρο 1.0 TSI βενζίνης, της σειράς κινητήρων EA211 της Volkswagen με στροφαλοθάλαμο (κάρτερ) από χυτό αλουμίνιο, που εφοδιάζεται με φίλτρο μικροσωματιδίων και αποδίδει 70 kW / 95 PS ή 85 kW / 115 PS. Θα ακολουθήσει και ένας τρίτος βενζινοκινητήρας, ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI με ισχύ 110 kW / 150 PS, ο οποίος όμως δεν αναμένεται πριν το 2020. Η τετρακύλινδρη έκδοση πετρελαίου 1.6 TDI με τα 70 kW / 95 PS συμπληρώνει τη γκάμα. Όλες οι εκδόσεις είναι σύμφωνες με την πιο πρόσφατη προδιαγραφή εκπομπής ρύπων Euro 6D-TEMP.

Διαθέσιμα μηχανικά κιβώτια με 5 ή 6 σχέσεις και αυτόματα DSG

Ανάλογα με την μετάδοση και το επίπεδο εξοπλισμού υπάρχουν διαθέσιμα μηχανικά κιβώτια με 5 ή 6 σχέσεις και αυτόματα DSG με 7 σχέσεις, με το τελευταίο να διαθέτει δύο modes, το normal και το sport. Σε κάθε περίπτωση η ισχύς περνά στον εμπρός άξονα. Η βασική έκδοση βενζίνης (70 kW / 95 PS) συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ η έκδοση 85 kW / 115 PS με μηχανικό 6 σχέσεων και προαιρετικά με το αποδοτικό DSG-7. Η έκδοση πετρελαίου 1.6 TDI είναι διαθέσιμη με «πεντάρι» χειροκίνητο ή «επτάρι» DSG κιβώτιο. Όλες οι εκδόσεις κινητήρων διαθέτουν σύστημα start/stop και ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Η κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες είναι μόλις 4,9 λίτρα / 100 χλμ..

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα