Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

ΝΕΟ HYUNDAI i30 : Υψηλές επιδόσεις Ν

Η νέα εποχή για τη Hyundai Motor , που δημιουργήθηκε με την οδηγική συγκίνηση στο επίκεντρο,  εισάγοντας το πρώτο μοντέλο υψηλών επιδόσεων της σειράς N, παρουσιάστηκε με  επιτυχία , στα ελληνικά ΜΜΕ αρχές Μαίου ,  στο Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, ένα χώρο που θα μπορούσε να είχε μεγαλύτερη ανάπτυξη.

Αναφερόμενοι στο εκρηκτικό νέο μοντέλο, ο γενικός διευθυντής της Hyundai   Ελλάς Ανδρέας Χροστοφορίδης , μαζί με τον marketing manager Νάσο Δέδε , με τον συντονισμό του διευθυντή δημοσίων σχέσεων Θανάση Αγγελή, επισήμαναν πως γνώμονας δεν είναι οι επιδόσεις σε RPM (Rounds Per Minute – στροφές ανά λεπτό) αλλά σε BPM (driver heart-Beats Per Minute, ήτοι… παλμοί καρδιάς ανά λεπτό).

Ο  4-κύλινδρος T-GDI turbo κινητήρας 2.0-λίτρων

Πιο αναλυτικά, ο 4-κύλινδρος T-GDI turbo κινητήρας 2.0-λίτρων προσφέρει μέχρι 275 PS και ροπή 353 Nm με υψηλή απόκριση και γραμμική ισχύ εξόδου, ενώ διαθέτει τεχνικά χαρακτηριστικά υψηλών επιδόσεων Electronic Limited Slip Differential, Electronic Controlled Suspension, Rev Matching, Launch Control, ελαστικά High-Performance, lap timer και άλλα. Παράλληλα, το υψηλό επίπεδο προσαρμογής, με πέντε διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών N και N Custom, προσφέρουν ποικιλία διαφορετικών διαμορφώσεων/επιλογών, από την άνετη καθημερινή μετακίνηση μέχρι τον καθαρόαιμο προσανατολισμό σε αγωνιστικές επιδόσεις, με τον ήχο που κτίζει το συναίσθημα και την αδρεναλίνη, χάρη σε ένα μεταβλητό σύστημα βαλβίδων εξαγωγής

Εμπνευσμένο από την Hyundai Motorsport

Ειδικότερα, οι επιθετικοί εμπρός και πίσω προφυλακτήρες με μεγαλύτερους αεραγωγούς και κόκκινη χαρακτηριστική γραμμή, η αεροδυναμική πίσω αεροτομή με τριγωνικό φως πέδησης, η εξάτμιση διπλού σιγαστήρα, οι ζάντες 18 και 19 ιντσών, τα σπορ καθίσματα, και το χαρακτηριστικό γαλάζιο εξωτερικό χρώμα εμπνευσμένο από την Hyundai Motorsport προσδίδουν τη σχεδιαστική δυναμική , στο νέο μοντέλο επιδόσεων. Υπενθυμίζεται , πως το i30 N είναι το πρώτο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων της Hyundai Motor της σειράς N. Βασισμένο στο i30 Νέας Γενιάς, το δυνατό μοντέλο έχει αναπτυχθεί εξ’ αρχής για να προσφέρει μέγιστη οδηγική απόλαυση στην καθημερινότητα τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα.

Εξελίχθηκε στο Nürburgring,

Η σειρά N γεννήθηκε στο Namyang, στο παγκόσμιο κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας της Hyundai Motor στην Κορέα, και εξελίχθηκε στο Nürburgring, μια από τις πιο απαιτητικές πίστες στον κόσμο και στο Κέντρο Δοκιμών της Hyundai. Το λογότυπο N εμπνέεται από το σχήμα ενός σικέιν αγωνιστικού περάσματος όπου το i30 N έχει ελεγχθεί διεξοδικά και έχει αποδείξει την ικανότητά του. Το i30 N αποπνέει την εμπειρία της Hyundai Motorsport στο WRC από το 2014.

Εστιασμένο στη οδηγική απόλαυση

Το i30 N έχει σχεδιαστεί για να κάνει την καρδιά του οδηγού να κτυπά πιο γρήγορα όταν εκείνος ή εκείνη βρίσκεται πίσω από το τιμόνι, έχοντας   αναπτυχθεί με βάση τρεις πυλώνες που εστιάζουν στο πλαίσιο «Fun to Drive»: Corner Rascal, Everyday Sports Car και Race Track Capability.Μάλιστα, όταν αγγίζουμε   το γκάζι, η λειτουργία Rev συμβαδίζει με την ομαλή αλλαγή ταχυτήτων, ενώ η λειτουργία overboost αυξάνει τη ροπή (+ 8%) και την επιτάχυνση (+ 6-7%). Το συναίσθημα ενισχύεται από τον συναισθηματικό ήχο του αυτοκινήτου από την διπλή εξάτμιση με σιγαστήρα και το μεταβλητό σύστημα βαλβίδων εξαγωγής. Η καμπίνα του i30 N παρουσιάζει βασικές παραμέτρους επιδόσεων μέσω του νέου ταμπλό και την 8 ιντσών οθόνη ελεύθερης διακύμανσης, όπως ο μετρητής G-Force για ζωντανή παρακολούθηση των επιδόσεων.

Προσφέρει ισχύ έως 275 PS και ροπή 353 Nm.

 Βέβαια, το i30 N αγαπά τις στροφές, με   τον ισχυρό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 λίτρων , να προσφέρει ισχύ έως 275 PS και ροπή 353 Nm. Διαθέτει μπροστινή κίνηση και 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Το i30 N είναι αεροδυναμικά σχεδιασμένο ώστε να κρατά το αμάξωμα σταθερό στο δρόμο όταν απαιτείται μέγιστη έλξη. Το σύστημα Electronic Limited Slip Differential (E-LSD) βελτιώνει τα κρατήματα και παρέχει μέγιστη ισχύ στο δρόμο. Για τους φανατικά ενθουσιώδεις το σύστημα Electronic Stability Control (ESC) μπορεί να απενεργοποιηθεί εντελώς για μέγιστη οδηγική ελευθερία. Προκειμένου να προσφέρουν στους οδηγούς και τους επιβάτες τη μέγιστη άνεση, τα ειδικά σχεδιασμένα N σπορ καθίσματα προσφέρουν μέγιστη ευστάθεια και πλευρική στήριξη σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Sport αυτοκίνητο στην καθημερινότητα

Το i30 N είναι ένα καθημερινό σπορ αυτοκίνητο, κατάλληλο για καθημερινή μετακίνηση προσφέροντας άνεση στις καθημερινές μετακινήσεις αλλά και σε αγωνιστικές επιδόσεις κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Προσφέροντας μια μεγάλη ποικιλία επιλογών, το i30 N είναι ένα ισορροπημένο hatchback, που προσφέρει επιδόσεις και πρακτικότητα για να δημιουργήσει το καλύτερο συναίσθημα στον οδηγό. Υπάρχουν πέντε λειτουργίες οδήγησης, όπως Eco, Normal, Sport, N και N Custom, οι οποίες μπορούν να επιλεγούν χρησιμοποιώντας δύο ειδικά μπουτόν στο τιμόνι.

Οι διαφορετικές λειτουργίες μεταβάλλουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, προσαρμόζοντας τις παραμέτρους υψηλών επιδόσεων του κινητήρα, τον ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC), το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (E-LSD), τον ήχο, το σύστημα διεύθυνσης και τη λειτουργία Rev. Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το κουμπί λειτουργίας Rev στο τιμόνι για να αυξήσει τις στροφές του κινητήρα κατά την μετάβαση από μια υψηλότερη σε μια χαμηλότερη ταχύτητα, ενώ ο έλεγχος εκκίνησης του αυτοκινήτου βοηθά στον έλεγχο ροπής του κινητήρα

Η βιογραφία του Κ. Μήτση