Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

LUFTHANSA GROUP : Με σημαντικές διακρίσεις

Για τη στρατηγική του Ομίλου Lufthansa , αναφέρθηκε ο Senior Director Sales Central, Eastern and Southeastern Europe του Oμίλου Peter Pullem, σημειώνοντας ότι αυτή στηρίζεται σε 3 κύριους πυλώνες, τις Premium Hub Airlines, τις Point-to point Airlines και τις Αεροπορικές Υπηρεσίες.

«Το 2017 ήταν ένα έτος ορόσημο για τον Όμιλό μας με σημαντικές διακρίσεις.» ανέφερε την Τετάρτη 11 Απριλίου, ο κ. Pullem, στην εκδήλωση Ανοιχτής Συζήτησης, παρουσία της Spokesperson Media Relation Europe Neda Jaafari, της   Director International Media Relations Στέλλας Ουρούμη, της Marketing Manager για την Ελλάδα Χάιδω Σπαγγούρου και του γενικού διευθυντή Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου Κωνσταντίνου Τζεβελέκου.

Συνεχίζοντας , ο κ.   Pullem, , αφού αναφέρθηκε στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου το τέταρτο τρίμηνο 2017, στα οποία έρχεται να προστεθεί το ρεκόρ των 130 εκατομμυρίων επιβατών που μετακινήθηκαν με τον Όμιλο μέσα στο προηγούμενο έτος υπογράμμισε πως   « Η Lufthansa έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που έλαβε την πιστοποίηση πέντε αστέρων από τη βρετανική εταιρεία συμβούλων αεροπορίας Skytrax. Αυτό το βραβείο αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών μας να κάνουμε τη Lufthansa μία από τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως», ενώ σε κατ ιδία ερώτηση της «ΒτΚ» για τις εταιρίες   χαμηλού κόστους, σημείωσε ότι ο ταξιδιώτης σήμερα   έχει πολλαπλές επιλογές.

Μιλώντας για την νέα εικόνα της εταιρίας τόνισε: «Η Lufthansa σήμερα είναι πιο σύγχρονη από ποτέ. Αυτό αντικατοπτρίζεται στην ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και στη νέα εμφάνιση των αεροσκαφών που εναρμονίζεται με τη σύγχρονη αισθητική, ώστε η εικόνα του στόλου να ακολουθεί τη στρατηγική εκσυγχρονισμού του Ομίλου. Ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει σε νέα, περισσότερο αποδοτικά αεροσκάφη, ενώ η νέα ολοκαίνουργια Business Class της Lufthansa στο Boeing 777-9 σε δύο χρόνια, αποτελεί παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η Lufthansa ακολουθεί με συνέπεια αυτή τη στρατηγική» σε κατ ιδία ερώτηση της «ΒτΚ» για το

Από την πλευρά του ο κ. Τσεβελέκος , παρουσίασε τα νέα του Ομίλου στην Ελλάδα και τις ενέργειες που σηματοδοτούν το σημαντικό ρόλο της ελληνικής αγοράς στη στρατηγική του ανάπτυξη, λέγοντας ότι   «Ο Όμιλος Lufthansa δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με 5 αεροπορικές εταιρείες – Lufthansa, Swiss, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings –έχει παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια και προσφέρει έως και 443 απευθείας πτήσεις ανά εβδομάδα προς 17 Ευρωπαϊκούς προορισμούς». Σύμφωνα με τα στοιχεία το 2017 σημειώθηκε αύξηση σε ποσοστό περίπου 12% των επιβατών που ταξίδεψαν με τη Lufthansa προς την Ελλάδα σε σύγκριση με το 2016.

Σχολιάζοντας το ποσοστό αυτό , ο επικεφαλής του Ομίλου στην Ελλάδα   σημείωσε ότι αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς και την τουριστική δυναμική της Ελλάδας, προσθέτοντας «Επίσης στην Ελλάδα πετύχαμε 6% αύξηση στην πληρότητα θέσεων στις πτήσεις της Lufthansa, γεγονός που μας ικανοποιεί ιδιαίτερα και αποδεικνύει ότι οι στρατηγικές αποφάσεις του Ομίλου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση», για να συμπληρώσει   «Το φετινό καλοκαίρι η Lufthansa εγκαινιάζει το νέο δρομολόγιο Σαντορίνη – Φρανκφούρτη, η Swiss εντάσσει στο πρόγραμμά της τη σύνδεση Καλαμάτα – Γενεύη, η Austrian Airlines παρουσιάζει 12 νέα δρομολόγια, ενώ η Brussels Airlines θα συνδέει για πρώτη φορά την Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο, τα Χανιά, την Κω, τη Μύκονο, την Καλαμάτα και τη Σαντορίνη με τις Βρυξέλλες.

Η Eurowings, η υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους θυγατρική της Lufthansa θα προσφέρει φέτος το καλοκαίρι 18 νέες συνδέσεις συνδέοντας την Κέρκυρα, το Ηράκλειο, την Κω και τη Ρόδο με αεροδρόμια της Γερμανίας και της Αυστρίας. Η θυγατρική της Swiss, Edelweiss θα συνδέει φέτος τα Χανιά και τη Σάμο με τη Ζυρίχη» Μάλιστα σε κατ ιδία ερώτηση της «ΒτΚ» για το εάν ο μέσος Έλληνας ξανάρχισε να ταξιδεύει, ο κ. Τσεβελέκος εξέφρασε την ικανοποίησή του για τις ταξιδιωτικές ροές προς το εξωτερικό .

Επιπλέον, ο Όμιλος Lufthansa προχωρά τις επενδύσεις προς την κατεύθυνση της εξατομίκευσης και ψηφιοποίησης των υπηρεσιών και προϊόντων του. Για παράδειγμα, η Josie, το ανθρωποειδές ρομπότ στο αεροδρόμιο του Μονάχου, απαντά στις ερωτήσεις των επιβατών στο Terminal 2, το αυτοματοποιημένο Check-in είναι ήδη διαθέσιμο στην EΕ όταν οι επιβάτες εγγράφονται με τον Miles & More λογαριασμό τους ή με το Lufthansa iD προφίλ τους και τέλος το Flynet Cont θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις ηπειρωτικές πτήσεις στο τέλος του 2018.

«Η Business Lounge της Lufthansa στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών δεν σταματά να εκπλήσσει τους επισκέπτες διοργανώνοντας τακτικά “Special Moments” με στόχο την προβολή των ελληνικών προϊόντων», συμπλήρωσε ο γενικός   διευθυντής Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου , ενώ αναφερόμενος στην τρέχουσα καμπάνια #SayYesToTheWorld της εταιρίας , επισήμανε ότι «είναι μία από τις πιο δημιουργικές και πρωτότυπες καμπάνιες που έχουν τρέξει ποτέ στον Όμιλο και η οποία έχει πολύ θερμή ανταπόκριση από το ελληνικό κοινό». Σε εγχώριο επίπεδο η καμπάνια συνδυάστηκε με τη χορηγία των New Designers Award στα πλαίσια του Athens Χclusive Designers Week 2018, προσθέτοντας πως «Οι δημιουργίες που παρουσίασαν οι νέοι σχεδιαστές αντλώντας έμπνευση από έναν προορισμό της Lufthansa κέρδισαν τις εντυπώσεις. Ήταν μια πολύ όμορφη διοργάνωση που απέσπασε πολύ θετικά σχόλια από το ακροατήριο».

Η βιογραφία του Κ. Μήτση