Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

ΠΛΑΙΣΙΟ : 50 χρόνια δημιουργίας, εξέλιξης και καινοτομίας

Χρονιά-ορόσημο για το Πλαίσιο, αποτελεί το 2019, καθώς   συμπληρώνει 5 δεκαετίες ζωής,   πενήντα χρόνια δημιουργίας, εξέλιξης και καινοτομίας, ενώ σήμερα, διαθέτοντας το μεγαλύτερο κέντρο συναρμολόγησης υπολογιστών στα Βαλκάνια, συνεχίζει δυναμικά, ανανεώνοντας την εικόνα του δικτύου του και περνάει με στρατηγικές κινήσεις σ’ έναν νέο κύκλο ανάπτυξης. «Μπορεί το Πλαίσιο να κλείνει φέτος τα πενήντα χρόνια λειτουργίας του, αλλά εμείς γιορτάζουμε την επόμενη φάση της ανάπτυξης», είπε τον προηγούμενο μήνα, παρουσιάζοντας την εταιρεία στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, ο πρόεδρος Γιώργος Γεράρδος σημειώνοντας πως «Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης τηρήσαμε μια πολιτική ενεργητικής άμυνας, διασφαλίζοντας την κερδοφορία μας και ενισχύοντας τη ρευστότητά μας. Ωστόσο, η ελληνική οικονομία δείχνει να ισορροπεί ως ένα βαθμό και η κοινωνία συνηθίζει στα δύσκολα. Έτσι ξεκινήσαμε μια επιθετικότερη επενδυτική και εμπορική πολιτική»

Πενήντα  χρόνια  με αγώνες και μεγάλη ανάπτυξη

Συνεχίζοντας ο ιδρυτής της Πλαίσιο, αναφέρθηκε στην πενηνταετή πορεία της εταιρίας, λέγοντας πως «Πενήντα έτη με αγώνες και μεγάλη ανάπτυξη που σηματοδότησαν σημαντικές τεχνολογικές αλλαγές από το λογαριθμικό κανόνα στο artificial intelligence και το machine learning και που αποτελούν το εφαλτήριο της εταιρείας για το μέλλον». Παίρνοντας τον λόγο, ο διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης  Κωνσταντίνος Γεράρδος, σημείωσε πως «η προϋπάρχουσα δομή των καταστημάτων ήταν εστιασμένη στην άνετη και ταχεία εξυπηρέτηση των πελατών, ενώ η νέα αποσκοπεί στο να ανεβάσει τη διάθεση του καταναλωτή, να του προσθέσει εμπειρίες και να του προσφέρει περισσότερες επιλογές. Όλα αυτά καθιστούν περισσότερο ελκυστική την επίσκεψη στο κατάστημα, αυξάνοντας παράλληλα και το ύψος των πωλήσεων».

Επαναπροσδιορισμός της ταυτότητας του καταστήματος Πλαίσιο

Κατόπιν, ανέδειξε τα ορόσημα του 2018, που   συνοψίζονται στον επαναπροσδιορισμό της ταυτότητας των καταστημάτων, λέγοντας  πως στα Χανιά και στην Αγία Παρασκευή, τα νέα καταστήματα  προσεγγίζουν τον  επισκέπτη, δίνοντας του  περισσότερη έμφαση, στην επιθυμία να αφιερώσει παραπάνω χρόνο μέσα σε αυτά και  να ζήσει την εμπειρία των προϊόντων. Παράλληλα, μίλησε για την εντυπωσιακή εικόνα που παρουσίασαν εμπορικά τόσο η Σχολική Περίοδος όσο και η Black Friday, με αύξηση 30% και 50% από το προηγούμενο έτος αντίστοιχα, αλλά και την ουσιαστική εξέλιξη των ανθρώπων και συνεργατών της εταιρίας Πλαίσιο, που συνοψίζεται στο γεγονός ότι οργανώθηκαν 57.000 ανθρωποώρες εκπαίδευσης και 54 άνθρωποι προήχθησαν σε διοικητικές θέσεις το 2018.

Οι βασικοί πυλώνες της στρατηγικής του 2019

Στη συνέχεια, ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος εστίασε στους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής του 2019, λανσάροντας το «Μήνα-Μήνα», τρόπο πληρωμής που δίνει τη δυνατότητα αποπληρωμής με δόσεις χωρίς κάρτα, που αποτελεί μία σημαντική υπηρεσία για τους πελάτες της εταιρίας. Ταυτοχρόνως, υποστήριξε τη προσαρμογή του καταστήματος Πλαίσιο στο The Mall Athens στη νέα ταυτότητα και την υλοποίηση της νέας τεχνολογικής πλατφόρμας στο plaisio.gr, με στόχο την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος και τη διενέργεια προσωποποιημένου ψηφιακού marketing που εντάσσονται στο ίδιο πλάνο ανάπτυξης. Ολοκληρώνοντας, αποκάλυψε πως ο όμιλος είναι   διατεθειμένος να ακολουθήσει επιθετικότερη τιμή τιμολόγησης  αλλά και να απευθυνθεί περισσότερο στο γυναικείο καταναλωτικό κοινό, μέσα από ένα διευρυμένο προϊοντικό μείγμα,

Προτεραιότητα της διοίκησης, η περαιτέρω αύξηση των μεριδίων

Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα των σχολικών ειδών, που   εμφανίζουν υψηλό ποσοστό ανάπτυξης από έτος σε έτος, σε ποσοστό 85% το 2013, 67,5% το 2014, 10,1% το 2015, 29,2% το 2016, 30,5% το 2017 και 30% το 2018, αλλά και ειδών lifestyle. Ειδικότερα, ο κ. Γεράρδος απέδωσε ως ένα βαθμό την περυσινή υποχώρηση του λειτουργικού περιθωρίου κέρδους, από το 3,7% στο 3,1% και στην επιθετικότερη πολιτική τιμών, την οποία θα συνεχίσει, αφού είναι διατεθειμένος να αναλάβει το κόστος της, καθώς προτεραιότητα της διοίκησης, αποτελεί η περαιτέρω αύξηση των μεριδίων, λέγοντας πως «το 2018 είχαμε αύξηση μεριδίου κατά 1,4% στα κινητά τηλέφωνα, κατά 0,8% στις τηλεοράσεις, κατά 1,4% στα desktops και κατά 2,4% στα laptops».

Διεύρυνση των δραστηριοτήτων στο κομμάτι του service

Καταλήγοντας, η διοίκηση της εισηγμένης απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις θεσμικών επενδυτών, μεταξύ άλλων, σημείωσε πως η διεύρυνση των δραστηριοτήτων στο κομμάτι του service εξακολουθεί να  ενδιαφέρει την εταιρεία. Τα ίδια προϊόντα αποτέλεσαν το 2018 το 32% των πωλήσεων της εταιρείας, ενώ στρατηγικός στόχος είναι τα ίδια σήματα να αναπτυχθούν, χωρίς όμως αυτό να προκαλέσει μακροχρόνια αρνητικές συνέπειες στον Όμιλο. Από την περίοδο όπου οι 15 ανταγωνιστές μειώθηκαν σε πέντε, δεν παρατηρούνται πολύ μεγάλες διαφοροποιήσεις στον ανταγωνισμό, αλλά αν δεν σταθεροποιηθεί η κατάσταση στην ελληνική οικονομία και δεν βρεθεί το κατάλληλο επιχειρηματικό μοντέλο, δεν θα επιχειρηθεί επέκταση των δραστηριοτήτων στο εξωτερικό. Να σημειωθεί ότι το αναπτυξιακό πλάνο του Ομίλου ξεκίνησε ήδη από το 2018, στη διάρκεια του οποίου έγιναν επενδύσεις 7,5 εκατ. ευρώ και θα συνεχιστεί το 2019, όπου θα γίνουν επιπλέον επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ

Εξιστόρηση 4 προσωπικών ιστοριών, στην καμπάνια της εταιρίας

Στο μεταξύ, σήμερα, τρέχει μια επέτειος 50 χρόνων, η οποία συνοδεύεται από μια εορταστική διαφημιστική καμπάνια βασισμένη σε διαφορετικά προφίλ των πελατών της εταιρείας καθόλη τη διάρκεια των ετών, από το 1969 μέχρι σήμερα. Μέσα από την εξιστόρηση τεσσάρων προσωπικών ιστοριών, αναδύεται η συμβολή του Πλαισίου στη διαμόρφωση της καθημερινότητας των πρωταγωνιστών και πως δημιούργησε ένα νέο πλαίσιο για τον καθένα απ’ αυτούς. Ο τρόπος δηλαδή με τον οποίο, η εταιρεία αφουγκράστηκε τις ανάγκες των πελατών της και, με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, τους προσέφερε λύσεις. Αυτό ακριβώς αποτελεί και την αποστολή της εταιρείας η οποία, πορεύεται σταθερά με προσανατολισμό στο μέλλον. Ένας οργανισμός, που με την πολύπλευρη δράση, τον πολυπροϊοντικό χαρακτήρα και το όραμά του, συνεχίζει να δημιουργεί νέες προοπτικές για την ζωή των πελατών του.

Καθιερώθηκε στην κορυφή του κόσμου της Τεχνολογίας

Ανατρέχοντας στην μακρόχρονη ιστορία του Πλαισίου, από το παρθενικό κατάστημα 12 τ.μ. στην οδό Στουρνάρη έως τα 23 σημεία πώλησης πανελλαδικά, η εταιρεία έχει διανύσει μια μεγάλη απόσταση, καθώς καθιερώθηκε στην κορυφή του κόσμου της Τεχνολογίας, γιγαντώθηκε με την είσοδό της στο Χρηματιστήριο, ενώ απέκτησε ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο, αλλά και στα social media. Πλέον σήμερα, το Πλαίσιο, μ’ ένα νέο retail identity που πρωτοεφάρμοσε στα νέα καταστήματα της Αγίας Παρασκευής και των Χανίων, συνεχίζει δυναμικά, ανανεώνοντας την εικόνα του δικτύου του και περνάει με στρατηγικές κινήσεις σ’ έναν νέο κύκλο ανάπτυξης

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα