Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

ΠΡΩΤΗ BMWX7 : Επιβλητικά πολυτελής

Την εμφάνιση και την ευρυχωρία ενός πολυτελούς αυτοκινήτου με την προσαρμοστικότητα και ευελιξία ενός Sports Activity Vehicle (SAV), συνδυάζει η πρώτη BMW X7 στην ιστορία της μάρκας, που θα παράγεται στις ΗΠΑ στο εργοστάσιο του Spartanburg .

Με μήκος 5.151 mm, πλάτος 2.000 mm, ύψος 1.805 mm, και μεταξόνιο 3.105 mm., η « ναυαρχίδα» της οικογένειας BMW X, θα βγει στην αγορά από το Μάρτιο του 2019, με κύρια συστατικά την αισθητική σαφήνεια και την ακρίβεια. Η σχεδιαστική γλώσσα αποτυπώνεται στο επιβλητικό εμπρός τμήμα, στα μεγάλα παράθυρα, στη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, στη μακριά γραμμή οροφής και στη διαιρούμενη πίσω πόρτα δύο τμημάτων και αποκλειστικές   πινελιές με εκτενή χρήση χρωμιωμένων στοιχείων. Οι προβολείς LED προσφέρονται στάνταρ, ενώ το BMW Laserlight είναι προαιρετικό.

H ευρυχωρία είναι αξιοσημείωτη

Εσωτερικά, η ευρυχωρία είναι αξιοσημείωτη και στις τρεις σειρές καθισμάτων, με τα επτά καθίσματα   να διατίθενται στάνταρ. Η μεσαία σειρά παραγγέλνεται με δύο ατομικά καθίσματα comfort προαιρετικά, ενώ στην τρίτη σειρά, οι χώροι είναι πολύ πλούσιοι , σε συνδυασμό με υποβραχιόνια, ποτηροθήκες και θύρες USB, με όλα τα καθίσματα να ρυθμίζονται ηλεκτρικά. Η δερμάτινη ταπετσαρία Vernasca, είναι στάνταρ και ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 326 L έως 2.120 L.

Αυτόματα συστήματα ελέγχου κλιματισμού

Το σύστημα ελέγχου κλιματισμού, είναι αυτόματο   τεσσάρων ζωνών, με στάνταρ τον φωτισμό περιβάλλοντος και την πανοραμική κρυστάλλινη οροφή τριών τμημάτων, στάνταρ, ενώ αυτόματος έλεγχος κλιματισμού πέντε ζωνών, παρέχεται στο πακέτο Ambient Air. Πανοραμική κρυστάλλινη οροφή Sky Lounge, χειριστήρια με χρήση κρυστάλλινων στοιχείων, Ηχοσύστημα Bowers & Wilkins Diamond Surround και σύστημα ψυχαγωγίας πίσω επιβατών Professional, προαιρετικό.

Με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες

Η ανάρτηση προσαρμοζόμενη με αεροελατήρια και στους δύο άξονες, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες, στάνταρ. Integral Active Steering και Executive Drive Pro με ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς, προαιρετικά. Διαφορικό M Sport στάνταρ στην BMW X7 M50d (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 7,4 – 7,0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 193 – 185 g/km) και προαιρετικό στην BMW X7 xDrive50i (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 11,4 l/100 km, CO2 στο μικτό κύκλο: 261 g/km) και BMW X7 xDrive40i (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 9,0 – 8,7 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 205 – 198 g/km). Προαιρετικό Off-Road επιτρέπει την επιλογή προγραμμάτων οδήγησης xSand, xGravel, xRocks και xSnow μέσω μπουτόν.

Πλήρης γκάμα συστημάτων  υποστήριξης οδηγού

Όσον αφορά τα συστήματα υποστήριξης οδηγού, διατίθεται μια πλήρης γκάμα προηγμένων, με την   διαθεσιμότητα να διαφέρει, ανάλογα με την αγορά. Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, Driving Assistant Professional με Steering και lane control assistant, Lane Change Warning και Lane Departure Warning, Lane Keeping Assistant και προστασία από πλευρική σύγκρουση, υποστήριξη ελιγμού αποφυγής εμποδίου, Προειδοποίηση Διέλευσης κυκλοφορίας (Crossing traffic warning), Προειδοποίηση Προτεραιότητας (Priority warning) και Προειδοποίηση Πορείας στο αντίθετο ρεύμα (Wrong-way warning). Τελευταία γενιά BMW Head-Up Display. Emergency Stop Assistant (δεν διατίθεται στην Ευρώπη). Parking Assistant με νέα κάμερα οπισθοπορείας και Reversing Assistant, στάνταρ.

BMW Live Cockpit Professional

Για τον οδηγό, παρέχεται το BMW Live Cockpit Professional με BMW Operating System 7.0 στάνταρ, με ψηφιακούς πίνακες οργάνων με Control Display και στις δύο περιπτώσεις με οθόνη 12,3 ιντσών. Η λειτουργία του BMW Operating System 7.0 είναι φιλική προς τον χρήστη, προσφέροντας πολλαπλές επιλογές ελέγχου (multimodal): μέσω οθόνης αφής, iDrive Controller, διακοπτών στο τιμόνι, voice control και αναγνώρισης χειρονομιών. Από την πλευρά του, το BMW Intelligent Personal Assistant υποδύεται το ρόλο ενός ψηφιακού συνοδηγού και ειδήμονα του αυτοκινήτου και ενεργοποιεί συστήματα και υπηρεσίες. Λειτουργεί με φωνητικές εντολές στην καθομιλουμένη. Το BMW Digital Key επιτρέπει στους πελάτες να χρησιμοποιούν το κινητό τους για πρόσβαση στο αυτοκίνητο και εκκίνηση του κινητήρα, ενώ το   Remote Software Upgrade ενημερώνει ασύρματα τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

BMW X7 xDrive40i

 

 Στο λανσάρισμα της BMW X7 xDrive40i, ο εξακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας, με το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, κυβισμό: 2.998 cc, ισχύ: 250 kW/340 hp στις 5.500 – 6.500 rpm, μέγιστη ροπή:   450 Nm στις 1.500 – 5.200 rpm., επιτάχυνση [0 – 100 km/h] : 6,1 δευτερόλεπτα, και τελική ταχύτητα : 245 km/h. Η κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 9,0 – 8,7 l/100 km, με εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 205 – 198 g/km, πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.

  BMW X 7 xDrive 50 i 

Όσον αφορά την  BMW X 7 xDrive 50 i , που δεν διατίθεται στην Ευρώπη, έχει  τονV8 βενζινοκινητήρα, το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic και κυβισμό: 4.395 cc, ισχύ:   340 kW/462 hp στις 5.200 – 6.000 rpm, μέγιστη ροπή: 650 Nm στις 1.500 – 4.750 rpm., επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 5,4 δευτερόλεπτα, και τελική ταχύτητα: 250 km/h. Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 11,4 l/100 km, με εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 261 g/km, πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.

 BMW X 7 xDrive 30 d 

Κατόπιν  η BMW X 7 xDrive 30 d , διαθέτει  τον εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα diesel, τον οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, με κυβισμό: 2.993 cc, ισχύ: 195 kW/265 hp στις 4.000 rpm, μέγιστη ροπή: 620 Nm στις 2.000 – 2.500 rpm. επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 7,0 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα: 227 km/h. Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 6,8 – 6,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 178 – 171 g/km, και πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.

  BMW X 7 M 50 d 

Τέλος η BMW X 7 M 50 d , έχει τον  εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα diesel, με  οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic , και κυβισμό: 2.993 cc, ισχύς: 294 kW/400 hp στις 4.400 rpm, μέγιστη ροπή: 760 Nm στις 2.000 – 3.000 rpm. , επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 5,4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα: 250 km/h. Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 7,4 – 7,0 l/100 km, με εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 193 – 185 g/km, και πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.

Η βιογραφία του Κ. Μήτση