Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

Σ.ΘΕΟΦΑΝΗΣ : Δυναμικό επενδυτικό πλάνο 300 εκατ. ευρώ στο λιμάνι Θεσσαλονίκης

Στις σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης   εστίασε ο πρόεδρος της εταιρείας, Σωτήρης Θεοφάνης, κατά την ομιλία του στο 3ο Συνέδριο Υποδομών και   Μεταφορών που συνδιοργάνωσαν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr.

«Είναι σημαντικό το λιμάνι να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά του σε σχέση με άλλα ανταγωνιστικά λιμάνια της ευρύτερης περιοχής», είπε την Πέμπτη 20 Ιουνίου ο κ. Θεοφάνης, αναφερόμενος στις προκλήσεις που αντιμετώπισε η νέα διοίκηση κατά τους πρώτους 15 μήνες εγκατάστασής της, σημειώνοντας τη συνεχή ανάγκη βελτίωσης της ποιότητας των υπηρεσιών λέγοντας πως το λιμάνι κερδίζει το στοίχημα της σύγκλισης με το διεθνές επίπεδο εξυπηρέτησης τόσο σε χύδην όσο και σε γενικά φορτία, αποδίδοντας αυτήν την επιτυχία στο υψηλά καταρτισμένο στελεχιακό δυναμικό της εταιρείας.

Το λιμάνι φτάνει αυτή τη στιγμή στο όριο της χωρητικότητάς του

Συνεχίζοντας ο πρόεδρος του ΟΛΘ, στάθηκε στις πρόσθετες επενδύσεις της εταιρείας, πέραν των υποχρεωτικών, που αναμένεται να   αγγίξουν τα 10 εκατ. ευρώ αφορώντας πρωτίστως τον σταθμό εμπορευματικού φορτίου, αναλύοντας πως αυτές κατά την προσεχή εξαετία θα ανέλθουν σε 120 εκατ. ευρώ, ως μέρος ενός ισχυρού επενδυτικού προγράμματος, συνολικού ύψους 300 εκατ. ευρώ. Κατόπιν, ο κ. Θεοφάνης διευκρίνισε πως το λιμάνι φτάνει αυτή τη στιγμή στο όριο της χωρητικότητάς του, γεγονός που καθιστά επιβεβλημένες πρόσθετες επενδύσεις για την ανάπτυξη των υποδομών του, όπως παρεμβάσεις για την αύξηση του βάθους κρηπιδώματος στα 16 μέτρα, που θα επιτρέψει τον ελλιμενισμό πολύ μεγαλύτερων πλοίων, αλλά και την ενοποίηση των Προβλητών 4 και 5.

Τα έργα  οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης πρέπει να επιταχυνθούν

Παράλληλα, απέδωσε ιδιαίτερη αξία και στα εν εξελίξει έργα της οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμανιού, καθώς και στην ολοκλήρωση του 6ου Προβλήτα, σχολιάζοντας ότι τα σχετικά έργα πρέπει να επιταχυνθούν. Μάλιστα, θέλοντας να επισημάνει την κομβική σημασία των αναγκαίων επενδύσεων, σχολίασε χαρακτηριστικά πως το λιμάνι «θα μείνει hub στα χαρτιά αν αυτές δεν υλοποιηθούν σε εύλογο χρόνο», υπογραμμίζοντας πως σε αυτή τη βάση, οι αποφάσεις της εταιρείας είναι απόρροια ενός μακρόπνοου επιχειρηματικού σχεδιασμού για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του λιμανιού με σκοπό τη διεκδίκηση κεντρικής θέσης στη Βαλκανική και τις στοχευμένες αγορές διακομετακομιζόμενου φορτίου στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου.

Ολοκληρώνοντας την ομιλία του ο πρόεδρος του ΟΛΘ, τόνισε ότι αυτή την περίοδο προετοιμάζεται η δημιουργία Κέντρου Καινοτομίας εντός του λιμένα, δίνοντας κατά αυτόν τον τρόπο το στίγμα για τη θέση που φιλοδοξεί ο Οργανισμός να κατακτήσει κατά τα επόμενα χρόνια

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα