Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

Το συλλαλητήριο έφερε τηλεθέαση 

Οι απόψεις για τον αριθμό των πολιτών που πήραν μέρος στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία διίστανται, αλλά σε ό,τι αφορά τους τηλεθεατές τα νούμερα είναι ξεκάθαρα.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen, από τις 13.00 μέχρι τις 16.00 που τα κανάλια μετέδιδαν εικόνα από το Σύνταγμα, 3.341.789 τηλεθεατές κατά μέσο όρο έκατσαν μπροστά στους δέκτες τους, ενώ έστω και για ένα λεπτό καταγράφηκαν 5.213.882 τηλεθεατές. Κερδισμένος από την κάλυψη ήταν ο ΣΚΑΪ, που το συγκεκριμένο τρίωρο σημείωσε 38% μέσο όρο στο γενικό σύνολο, ενώ στο κύριο μέρος του συλλαλητηρίου είχε μέσο όρο 43%.

Η σειρά του Γρηγόρη

Ο Γιώργος Λιάγκας μετά το κόψιμο της νυχτερινής εκπομπής του βολεύτηκε στην κριτική επιτροπή του «Dancing with the stars», και τώρα έρχεται η σειρά του Γρηγόρη Αρναούτογλου. Ο γνωστός παρουσιαστής που μετά το «Nomads», παρότι το συμβόλαιό του με τον ΑΝΤ1 τρέχει, έχει μείνει στα πιτς. Πρόσφατα συναντήθηκε με τον Γιάννη Λάτσιο για να αναλάβει μια μεσημεριανή εκπομπή, και, σύμφωνα με πληροφορίες, το ραντεβού πήγε καλά.

Από το «Εδώ», στο «Πανόρομα» 

Η έναρξη του «Power of love» βγάζει εκτός αέρα το «Εδώ», και η Ντορέττα Παπαδημητρίου μετακομίζει στο «Survivor Πανόραμα». Μαζί της θα είναι ο πρώην παίκτης του reality επιβίωσης Κωνσταντίνος Βασάλος και ο αρχισυντάκτης του «Εδώ» Παύλος Σταματόπουλος. Μάλιστα, η Παπαδημητρίου ξεκαθάρισε ότι ήταν ενήμερη από την αρχή για τα σχέδια του ΣΚΑΪ.

«Πωλητές» για μία ώρα 

Διάσημοι φοράνε το κόκκινο γιλέκο της «Σχεδίας» και προωθούν το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου

Προσωπικότητες από το χώρο των Γραμμάτων και των Τεχνών μετατρέπονται σήμερα, για μία ώρα, σε πωλητές, ώστε να προωθήσουν το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου «Σχεδία».
Πρόκειται για τη δράση «Celebrity Selling», που πραγματοποιείται παγκοσμίως κάθε Φεβρουάριο και είναι αφιερωμένη στους πωλητές των περιοδικών δρόμου, οι οποίοι προέρχονται από τις πληθυσμιακές ομάδες που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.
Σήμερα, στα σημεία πώλησης της «Σχεδίας» σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το κόκκινο γιλέκο φοράνε από τις 12.00 έως τις 13.00 συγγραφείς, τραγουδιστές, ηθοποιοί, παρουσιαστές και γνωστοί celebrities, με στόχο να αυξήσουν τις πωλήσεις του περιοδικού. Το 50% των εσόδων της «Σχεδίας» (1,5 ευρώ το τεύχος) είναι η αμοιβή των εξουσιοδοτημένων πωλητών, που έτσι εξασφαλίζουν ένα ελάχιστο αξιοπρεπές εισόδημα, και παράλληλα αποκτούν και ένα ανοιχτό παράθυρο απεγκλωβισμού από την κοινωνική απομόνωση.
Μετά το τέλος της δράσης και για μία ώρα οι «πωλητές» θα παραμείνουν στα σημεία πώλησης και θα διαβάσουν μαζί με τους περαστικούς το περιοδικό.

Ξεκινάει το «Power of love» 

Πρεμιέρα κάνει τη Δευτέρα, στις 15.00, το νέο reality σχέσεων του ΣΚΑΪ «Power of love». Τα γυρίσματα, που γίνονται στην Κωνσταντινούπολη, έχουν ξεκινήσει στις αρχές της εβδομάδας, και η Μαρία Μπακοδήμου, που θα αναλάβει την παρουσίαση, κατά την αναχώρησή της για την Τουρκία, δήλωσε: «Είναι ένα ωραίο παιχνίδι που σκοπό έχει να ερωτευτούν οι άνθρωποι μεταξύ τους. Εγώ θα είμαι ο βοηθητικός παράγοντας και είμαι πολύ ενθουσιασμένη με το ρόλο μου».

Κάτω από τον πήχη το «Sunday Live»

Κάτω από τον πήχη, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την τηλεθέαση, πέρασε το πρώτο «Sunday Live». Το show του ΑΝΤ1, με τη Ζέτα Μακρυπούλια και τον Νίκο Μουτσινά, παρά τα λάθη και τα ατυχήματα μπορεί αισθητικά να άρεσε, δεν μπόρεσε όμως να συγκινήσει το τηλεοπτικό κοινό. Ο μέσος όρος τηλεθέασης έφτασε μόλις το 16%, με υψηλότερο ποσοστό το 23,9% στο τέταρτο από τις 23.15 έως τις 23.29, επίδοση πολύ πιο χαμηλή από αυτή που οι άνθρωποι του καναλιού περίμεναν.

«Off camera» με τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας 

Με συνέντευξη του Πατριάρχη Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής,κ. Θεόδωρου Β’, κάνει πρεμιέρα, στις 15 Φεβρουαρίου, η νέα εκπομπή του Epsilon tv «Off camera».
Η παρουσιάστρια της εκπομπής Αμαλία Κάτζου ταξιδεύει στο Κάιρο, και ο
επικεφαλής της Ορθοδοξίας στην Αφρική, της μιλά για το ιεραποστολικό έργο του και την οικονομική κρίση, στέλνοντας μήνυμα ενότητας και αισιοδοξίας στους Έλληνες.

Συγκέντρωση στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ 

Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν στην αντιπολίτευση, νόμος ήταν το δίκιο του εργάτη. Τώρα που έγινε κυβέρνηση σε πρώτο πλάνο έχουν περάσει τα «business plan». Και αν αυτά δεν έχουν τη σύμφωνη γνώμη των εργαζομένων, τότε το λόγο έχουν οι απολύσεις. Όπως δηλαδή συμβαίνει στο ραδιοφωνικό σταθμό του κόμματος «Στο κόκκινο», όπου οι απολύσεις ως αντίποινα για τη μη υπογραφή ατομικών συμβάσεων με μείωση αποδοχών, έφτασαν αισίως τις επτά.
Ως αντίδραση οι εργαζόμενοι στο σταθμό, αλλά και την κομματική εφημερίδα «Αυγή», οργάνωσαν, την Πέμπτη, συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία του κυβερνώντος κόμματος. Φώναξαν συνθήματα όπως το: «Μέσα στην κρίση ο ΣΥΡΙΖΑ έχει λύσεις, 10, 100, χιλιάδες απολύσεις», και αποχώρησαν χωρίς να γίνει δεκτό το αίτημά τους για συνάντηση με το γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, Παναγιώτη Ρήγα.

Αντιπαράθεση

Νέο γύρο αντιπαράθεσης με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΤ Βασίλη Κωστόπουλο ξεκίνησε ο Διονύσης Τσακνής. Ο πρώην πρόεδρος της εταιρίας με ανάρτησή του στο facebook, ανέφερε ότι το Δ.Σ. ενέκρινε χάρη στη διπλή ψήφο του διευθύνοντα συμβούλου την ανάθεση προγράμματος σε εταιρία που ανήκει σε συγγενή του διευθυντή του γραφείου του Κωστόπουλου.
Λέγεται ότι τα άτομα που «φωτογραφίζονται» στην ανάρτηση του Τσακνή θα κινηθούν νομικά εναντίον του.

Ξανακυκλοφορεί ο «Ταχυδρόμος» 

Τον «Ταχυδρόμο» είναι πολύ πιθανό να βάλουν και πάλι στη φαρέτρα τους τα «Νέα». Τον τελευταίο καιρό έχουν γίνει πολλές συσκέψεις γι’ αυτό το θέμα στη Λεωφόρο Συγγρού, και φαίνεται ότι οι εξελίξεις έχουν δρομολογηθεί. Όλα δείχνουν ότι το ιστορικό περιοδικό ποικίλης ύλης θα κυκλοφορεί με τη σαββατιάτικη έκδοση της εφημερίδας, όπως συνέβαινε και την τελευταία περίοδο πριν κλείσει. Πληροφορίες αναφέρουν ότι τη διεύθυνση θα αναλάβει η δημοσιογράφος Πέπη Ραγκούση, που είχε εργαστεί στον «Ταχυδρόμο» σαν σύμβουλος.

Και την Κυριακή 

Η εκπομπή του Γιώργου Μητσικόστα, «Mitsi show» με την ακομπλεξάριστη σάτιρά της έχει κλέψει τις εντυπώσεις από την πρώτη εβδομάδα προβολής της, και ήδη πολλά από τα σκετς έχουν γίνει viral στο διαδίκτυο. Το στοιχείο που ξεχωρίζει είναι ότι στο στόχαστρο του γνωστού μίμου μπαίνουν προσωπικότητες από όλο το φάσμα της πολιτικής ζωής και της κοινωνίας, και δεν κάνει διακρίσεις επειδή η εκπομπή προβάλλεται από την ΕΡΤ. Έτσι, η ΕΡΤ αποφάσισε να δώσει στο τηλεοπτικό κοινό, ακόμη περισσότερο «Mitsi show». Πέρα από το καθημερινό 15λεπτο ραντεβού, η εκπομπή θα βγαίνει στον αέρα και κάθε Κυριακή, στις 17.00, με ένα χορταστικό επεισόδιο που θα περιλαμβάνει τα καλύτερα βίντεο της εβδομάδας.

Social life με την Τίνα

Η βιογραφία του Κ. Μήτση