Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

Φ.ΚΟΥΒΕΛΗΣ : Αναγκαία η υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης ΠΝΟ- ΕΕΕ

Για την ανάπτυξη και για την ασφαλή ναυσιπλοΐα, αναφέρθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Φώτης Κουβέλης, εστιάζοντας στον τομέα εκπαίδευσης και επιμόρφωσης των στελεχών της εμπορικής ναυτιλίας.

«Είναι ανάγκη , να   υπογραφεί η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας μεταξύ της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) και της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ)», είπε την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου στη συνάντηση που είχε με διαπιστευμένους δημοσιογράφους, ο κ. Κουβέλης , σημειώνοντας ότι «Πρέπει να υπογράφει η σύμβαση»,, υπογραμμίζοντας ωστόσο   πως ο ρόλος του υπουργείου σε αυτή την υπόθεση δεν μπορεί παρά να είναι μόνο συμβουλευτικός.

Συνάντηση με τον δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη

Παράλληλα, στάθηκε   στα νέα καύσιμα και στην προσαρμογή της ελληνικής ναυτιλίας σε αυτά, επισημαίνοντας πως αποτελεί μία σημαντική παράμετρος που πρέπει να κερδηθεί.
Συνεχίζοντας, μίλησε για τη συνάντηση του την Παρασκευή , με τον δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη, με κύριο θέμα το Master Plan του ΟΛΠ. Μάλιστα , απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Κουβέλης, διευκρίνισε ότι το Master Plan δεν είναι ολοκληρωμένο και βρίσκεται σε εξέλιξη μια διαδικασία διαβούλευσης, προσθέτοντας ότι συναντήθηκε και με τον πρόεδρο του ΕΒΕΠ Βασίλη Κορκίδη , και συζήτησαν για το ίδιο θέμα.

Επιφυλάξεις για ορισμένα από τα προτεινόμενα έργα

Να σημειωθεί πως η Δημοτική Αρχή Πειραιά, διατηρεί επιφυλάξεις για ορισμένα από τα προτεινόμενα έργα, ενώ σε γενικές γραμμές συμφωνεί με τους βασικούς άξονες του Master Plan του ΟΛΠ. Ωστόσο, έχει εκφράσει πιο έντονη αντίθεση για την προοπτική κατασκευής Mall μέσα στο λιμάνι, γιατί μπορεί ένα τέτοιο πολυκατάστημα όντως να εξυπηρετεί τους επιβάτες της κρουαζιέρας, αλλά ίσως και της ακτοπλοΐας, οπωσδήποτε όμως η λειτουργία του θα είναι ανταγωνιστική με το εμπορικό κέντρο του Πειραιά. Ταυτοχρόνως, από την πλευρά του ΕΒΕΠ έχουν εκφραστεί ενστάσεις για την πιθανότητα δημιουργίας χώρων logistics μέσα στο λιμάνι, καθώς έτσι θα πληγούν εταιρείες του χώρου, που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά

Η βιογραφία του Κ. Μήτση