Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ : Υπάρχουν προς συμβασιοποίηση έργα που ξεπερνούν τα 5 δισ. ευρώ

Με την επισήμανση ότι «Τα έργα δεν ανήκουν σε κανέναν υπουργό, σε καμία κυβέρνηση, σε κανέναν περιφερειάρχη, αλλά στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει», ξεκίνησε την τοποθέτησή του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης στο 3ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr.

«Τα τελευταία τέσσερα χρόνια ολοκληρώθηκαν σημαντικά έργα που είχαν τελματώσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, υπογραμμίζοντας την υλοποίηση του Στρατηγικού Σχεδίου Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο έχει ορίζοντα το 2037, με συγκεκριμένους δείκτες, στόχους και δομές παρακολούθησης», είπε την Τετάρτη 19 Ιουνίου ο κ. Σπίρτζης, προσθέτοντας ότι υπάρχουν προς συμβασιοποίηση έργα που ξεπερνούν τα 5 δισ. ευρώ, όπως το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, η υποθαλάσσια οδική σήραγγα Σαλαμίνας,   ο ΒΟΑΚ, η οδική παράκαμψη Χαλκίδας καθώς και τα ηλεκτρονικά αναλογικά διόδια αποκρούοντας τους σχετικούς ισχυρισμούς των εκπροσώπων της κατασκευαστικής αγοράς.

Ο κατασκευαστικός κλάδος και η χώρα έχουν αλλάξει σελίδα

Μιλώντας για τα πεπραγμένα της Κυβέρνησης σε επίπεδο παραγωγής έργων, ο υπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στην εκκίνηση του νότιου τμήματος του Ε65, του αυτοκινητοδρόμου Πατρών – Πύργου, του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης καθώς και της μελλοντικής κατασκευής του βόρειου τμήματος του Ε65, λέγοντας πως «Ο κατασκευαστικός κλάδος και η χώρα έχουν αλλάξει σελίδα», υπογραμμίζοντας πως από εδώ και στο εξής οι κατασκευαστές θα είναι κατασκευαστές και όχι εργολάβοι, όπως ήθελε το μοντέλο του παρελθόντος.

Η  αγορά πρέπει να προσαρμόζεται στο εθνικό στρατηγικό σχέδιο 

Αναφερόμενος στην εξωστρέφεια των ελληνικών κατασκευαστικών, ο κ. Σπίρτζης,   υπογράμμισε ότι «δεν είναι καθόλου χαρούμενος για την εικόνα των ελληνικών εταιρειών σε έργα στο εξωτερικό», καθώς, όπως υποστήριξε, «επιδεικνύουν σημαντικές καθυστερήσεις», ενώ τόνισε πως «η χώρα δεν μπορεί να κινείται με το τι θέλει η αγορά, αλλά αντίθετα η αγορά πρέπει να προσαρμόζεται στο εθνικό στρατηγικό σχέδιο που υπάρχει». Καταλήγοντας,   ο υπουργός έκανε λόγο για την Αττική Οδό και τις επερχόμενες αυξήσεις στις τιμές των διοδίων, επισημαίνοντας ότι η παρούσα κυβέρνηση «δεν έκανε ούτε θελήματα, ούτε χάρες» κατά τις διαπραγματεύσεις με τη διοίκηση της Αττικής Οδού, χαρακτηρίζοντας τες μονομερή ενέργεια

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα