Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

BMW 8 COUPE : Νέo δυνατό μοντέλο

Η νέα σχεδιαστική γλώσσα που λανσάρει η ΒMW , σε αρκετές κατηγορίες ,   σηματοδοτώντας σημαντικές εξελίξεις στους τομείς της τεχνολογίας, της ηλεκτροκίνησης, της συνδεσιμότητας και της δυναμικής οδήγησης, παρουσιάζονται   στην έκθεση «Αυτοκίνηση EKO 2018»,με νέες αφίξεις μοντέλων.

Δύο νέα μοντέλα της BMW , που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στα εγκαίνια του Σαλονιού   Αυτοκινήτου του Παρισιού,   παρουσίασε ο Corporate Communication Manager της εταιρίας Κωνστανίνος Διαμάντης , στα εγκαίνια της έκθεσης   στο Ελληνικό.

Για πρώτη φορά στην Ελληνική αγορά

Την   καινούργια BMW Σειρά 8 Coupe που οι επισκέπτες βλέπουν   για πρώτη φορά στην Ελληνική αγορά, καθώς συνδυάζει τα δυναμικά διαπιστευτήρια ενός σπορ αυτοκινήτου υψηλού κύρους, οπτικά και τεχνολογικά, με την αποκλειστικότητα ενός πολυτελούς coupe. Η νέα σχεδιαστική γλώσσα, με σαφήνεια και ακρίβεια, εκφράζει μία μοναδική σπορ αισθητική. Η δομή αμαξώματος, ο κινητήρας, και η τεχνολογία πλαισίου της Σειράς 8 Coupe έχουν σαφή στόχο να προσφέρουν μία ξεχωριστή, σπορ οδηγική εμπειρία. Όλα αυτά σηματοδοτούν μία δυναμική προϊοντική επέλαση της μάρκας στην πολυτελή κατηγορία.

Η νέα  X 5 έρχεται στη χώρα

Η οικογένεια των μοντέλων BMW X συνεχίζει την επέκτασή της με τη νέα  X 5 που έρχεται στη χώρα μας. Η τέταρτη γενιά του ιδρυτή της οικογένειας X υπερέχει σε αξιοπιστία και καινοτόμο εξοπλισμό. Η νέα σχεδιαστική γλώσσα τονίζει την παρουσία, το κύρος και τη στιβαρότητα του νέου μοντέλου , με καινοτόμο εσωτερικό περιβάλλον που συνδυάζει άφθονους χώρους με σύγχρονη σχεδίαση και απαράμιλλη πολυτέλεια. Η αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων, η τελευταία γενιά BMW xDrive και συστήματα πλαισίου πρωτοφανή για μοντέλο BMW X διαμορφώνουν την ταυτότητα SAV (Sports Activity Coupe) – οδηγική άνεση, επιδόσεις off-road και σπορ συμπεριφορά. Όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας X (το best seller X 1, η νέα X 2, η νέαX 3 και η νέα Χ4) που έχουν διαγράψει τις δικές τους επιτυχημένες πορείες στο BMW Group πλαισιώνουν το νέο πολυτελές SAV.

Το μέλλον της αυτοκίνησης

Στην ενότητα BMW i, οι επισκέπτες της έκθεσης έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν το μέλλον της αυτοκίνησης όπως αυτό διαμορφώνεται σήμερα. Η μάρκα χαράζει νέους δρόμους που αφορούν στη βιώσιμη προσωπική μετακίνηση. Η ολοκληρωμένη φιλοσοφία της μάρκας εστιάζει στην υπεύθυνη χρήση πόρων με την κατάλληλη επιλογή υλικών και τις καινοτόμες τεχνολογίες μετακίνησης. Μεγάλος πρωταγωνιστής για την εταιρία στην έκθεση είναι το νέο BMW i 8Roadster που αποτελεί μία καινοτόμο έκφραση ελευθερίας και την απόλυτη open-top οδηγική εμπειρία με ένα ασυμβίβαστα σπορ διθέσιο αυτοκίνητο. Δίπλα του βρίσκεται το καινοτόμο ηλεκτρικό BMW i 3 s 120 Ah, με ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία και μοναδικές επιδόσεις.

Νέα σημεία αναφοράς στα compact σπορ μοντέλα

Στην ενότητα  M, η αδρεναλίνη φτάνει στα ύψη με τη νέα BMW M 2Competition. Το νέο μοντέλο θέτει νέα σημεία αναφοράς στην κατηγορία των compact σπορ μοντέλων υψηλών επιδόσεων με νέο κινητήρα από το BMW M Division, ισχύος 410 hp. Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 30 μονάδες παραγωγής σε 14 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση

Το οικονομικό έτος 2017, ο Όμιλος πούλησε πάνω από 2.463.500 αυτοκίνητα και περισσότερες από 164.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2017 ήταν περίπου 10.65 δις. ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 98.67 δις. ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2017, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό περίπου 129.932 ατόμων. Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της

Προηγούμενο άρθρο

Mercedes AMG 13 11 18
MERCEDES-BENZ : Στην Αυτοκίνηση-EKO

Επόμενο άρθρο

Peugeot 208 21 02 16
PEUGEOT : Προσφορές Black Friday

Η βιογραφία του Κ. Μήτση