Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

BMW GROUP : Αυξημένες πωλήσεις

Ανοδικά κινήθηκε η μάρκα BMW τον Ιούλιο αλλά και το πρώτο 7μηνο της χρονιάς, επιτυγχάνοντας άνοδο 52,3% για την X3 τον Ιούλιο λόγω αυξημένης παραγωγής στην Κίνα, ενώ πραγματοποιήθηκαν πάνω από 70.000 παραδόσεις ηλεκτρικών / plug-in υβριδικών οχημάτων από την αρχή του 2018

«Η προσπάθειά μας για σταθερή, επικερδή αύξηση πωλήσεων αποδίδει καρπούς, καθώς συνεχίζουμε να προσελκύουμε περισσότερους πελάτες από ποτέ, παρά τους διάφορους αρνητικούς παράγοντες που επηρεάζουν αυτή τη στιγμή την αυτοκινητοβιομηχανία», δήλωσε στα μέσα Αυγούστου, το μέλος Δ.Σ. του Ομίλου και υπεύθυνος Πωλήσεων της μάρκας Pieter Nota, προσθέτοντας «Η ζήτηση για τα μοντέλα X παραμένει πολύ υψηλή και τώρα που αυξήσαμε τη δυναμικότητα παραγωγής, με τοπική παραγωγή της BMW X3 σε Κίνα και Ν. Αφρική, ήδη βλέπουμε τη θετική επίδραση που έχει η πρόσθετη διαθεσιμότητα στις πωλήσεις.

Αυξανόμενη η  ζήτηση για τα  ηλεκτρικά

Η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για τα  ηλεκτρικά / plug-in υβριδικά μοντέλα μας είναι επίσης πολύ ευχάριστη. Οι παραδόσεις οχημάτων BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric έχουν σημειώσει άνοδο πάνω από 40% από την αρχή της χρονιάς». Πιο αναλυτικά , οι πωλήσεις του  Group σε όλο τον κόσμο εξακολουθούν να αυξάνονται με τις παραδόσεις του Ιουλίου να αγγίζουν επίπεδα ρεκόρ. Συνολικά, πουλήθηκαν 181.051 (+0,2%) οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce, ανεβάζοντας τον αριθμό από την αρχή της χρονιάς σε 1.423.565 (+1,6%).

Εξαπλάσια αύξηση  plug-in υβριδικών στην Κ.ινα

Ειδικότερα, τους πρώτους επτά μήνες της χρονιάς, οι παραδόσεις ηλεκτρικών / plug – inυβριδικών οχημάτων του  Group ανήλθαν στις 71.310 μονάδες σε όλο τον κόσμο, αύξηση 40,6% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι πωλήσεις Ιουλίου των μοντέλων BMW i, iPerformance και MINI Electric ανήλθαν σε 10.649 (+30,9%), επιβεβαιώνοντας τη θέση του Ομίλου ως παγκοσμίως κορυφαίου παρόχου premium ηλεκτροκίνησης. Η βελτιωμένη διαθεσιμότητα της τοπικά παραγόμενης plug-in υβριδικής Σειράς 5, με κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2,3-2,1 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρισμού στο μικτό κύκλο: 13,9-13,3 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 52-47 g/km στην Κίνα, συνετέλεσε στην εξαπλάσια και πλέον αύξηση ηλεκτρικών / plug-in υβριδικών μοντέλων στη μεγαλύτερη συνολική αγορά του Group από την αρχή του 2018, με τις συνολικές πωλήσεις να ανέρχονται στις 8.078 μονάδες.

Αύξηση πωλήσεων σε ΗΠΑ καιΗνωμένο Βασίλειο

Αρκετές ακόμα σημαντικές αγορές κατάφεραν να αυξήσουν αισθητά τις πωλήσεις ηλεκτρικών / plug-in υβριδικών μοντέλων τους πρώτους επτά μήνες της χρονιάς, μεταξύ των οποίων οι ΗΠΑ (13.874 / +39,5%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (9.923 / +34,3%). Παράλληλα, οι πωλήσεις Ιουλίου όλων των οχημάτων μάρκας  κινήθηκαν στα επίπεδα της περσινής χρονιάς με συνολικές παραδόσεις 154.531 οχημάτων παγκοσμίως (+0,7%). Οι πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς αυξήθηκαν κατά 1,9% (1.213.833), καθώς όλες οι κύριες αγορές πωλήσεων συνέβαλαν στην αύξηση. Με την κλιμάκωση της παραγωγής της X3 σε Ν. Αφρική και Κίνα, πλέον της υπάρχουσας δυναμικότητας στις ΗΠΑ, οι παγκόσμιες πωλήσεις του εν λόγω μοντέλου έφτασαν στις 15.482 τον Ιούλιο, αύξηση 52,3% συγκριτικά με τον περσινό Ιούλιο.

Παγκόσμια η διαθεσιμότητα της   Σειράς 5

Η πλήρης διαθεσιμότητα της   Σειράς 5 σε όλο τον κόσμο από την αρχή της χρονιάς έχει συμβάλλει επίσης σε σημαντική αύξηση πωλήσεων του μοντέλου το πρώτο επτάμηνο: 221.732 (+16,2%). Ταυτοχρόνως οι πωλήσεις MINI από την αρχή της χρονιάς κυμάνθηκαν στα ίδια υψηλά επίπεδα με πέρσι, με συνολικές παραδόσεις 207.675 (-0,2%) οχημάτων σε όλο τον κόσμο, ενώ οι παραδόσεις MINI τον Ιούλιο μειώθηκαν κατά 2,7% (26.244). Το 2018 είναι μία σημαντική χρονιά για την BMW Motorrad, με το λανσάρισμα εννέα νέων μοντέλων. Αυτό απαιτούσε κάποιες αναπροσαρμογές στην παραγωγή, που σε μερικές περιπτώσεις ενδέχεται να επηρεάσει τις παραδόσεις. Παρόλα αυτά, η BMW Motorrad δεν σταματά την προσπάθεια για αύξηση των πωλήσεων, σε επίπεδο ημερολογιακού έτους. Από την αρχή της χρονιάς, έχουν παραδοθεί συνολικά 101.839 μονάδες, μείωση 1,3% από πέρσι.

 Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το  Group λειτουργεί 31 μονάδες παραγωγής σε 14 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες. Το οικονομικό έτος 2017, ο Όμιλος  πούλησε πάνω από 2.463.500 αυτοκίνητα και περισσότερες από 164.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2016 ήταν περίπου 9.67 δισ. ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 94.16 δισ. ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2016,  είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό περίπου 124.729 ατόμων. Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα