Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

CANDIA : Σε σταθερή τροχιά μεγάλων εξελίξεων

Πάνω από 40 χρόνια εμπειρίας, μετράει η εταιρεία Candia στην κατασκευή στρωμάτων και κρεβατιών, με τη δεύτερη γενιά, τους Μιχάλη και Γιώργο Βελιβασάκη να έχουν πάρει τα ηνία της εταιρείας. Οι προτεραιότητες που έθεσαν από την πρώτη στιγμή ήταν η περαιτέρω ανάπτυξη των εξαγωγών και η επένδυση στον ξενοδοχειακό κλάδο.Η Candia είναι μια εταιρεία που εισέρχεται συνεχώς σε νέες αγορές του εξωτερικού και μεγαλώνει το δίκτυο καταστημάτων της στην Ελλάδα, επενδύοντας αποκλειστικά στην Ελλάδα. Στο ιδιόκτητο εργοστάσιο στα Σπάτα κατασκευάζονται όλα τα προϊόντα της εταιρείας, με νέες επενδύσεις σε τεχνολογίες και υποδομές, για την δημιουργία καλύτερων και ποιοτικότερων προϊόντων. Συνεχής στόχος των ιδιοκτητών της είναι να προσφέρουν στους καταναλωτές μοναδικά προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί και παραχθεί στην Ελλάδα από έμπειρους τεχνίτες και τυγχάνουν παγκόσμιας αναγνώρισης.

Η επιτυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα της Candia εδραιώθηκε με τη μοναδική χειροποίητη συλλογή στρωμάτων, Bodyfix Collection. Το πρώτο στρώμα της συλλογής παρουσιάστηκε το 1983 κάνοντας την Candia την πρώτη στην Ελλάδα που κατασκεύασε χειροποίητο ανατομικό στρώμα. Τα στρώματα αυτά κατασκευάζονται αποκλειστικά με το χέρι, από έμπειρους τεχνίτες με 100% φυσικά υλικά, χωρίς τη χρήση χημικών ουσιών. Ενσωματώνουν την παγκόσμια καινοτομία της Candia , την επεξεργασία των υφασμάτων με λάδι ελιάς που προσφέρει φυσική αντιβακτηριακή προστασία και όλες τις ευεργετικές ιδιότητες του ελαιόλαδου.

Η κατασκευή ενός Bodyfix απαιτεί τη συνεργασία 3 ή και περισσότερων ειδικευμένων τεχνιτών και για να ολοκληρωθεί μπορεί να χρειαστούν έως και 24 ώρες. Ο κ. Μιχάλης Βελιβασάκης δήλωσε σχετικά: «μετά από 20 χρόνια συνεχόμενης παρουσίας στις αγορές του εξωτερικού καταφέραμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη και αγάπη τόσο των καταναλωτών αλλά και των ξενοδόχων».

Σήμερα, με ανανεωμένο λογότυπο και νέα υπόσχεση, η εταιρεία στρωμάτων Candia λάνσαρε την Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου νέα διαφημιστική καμπάνια επικοινωνώντας τη νέα τοποθέτηση της μάρκας. Στο νέο διαφημιστικό σποτ, προσκαλεί τους καταναλωτές να νιώσουν ένα ξύπνημα στη Μεσόγειο, με το σλόγκαν WAKE UP IN THE MEDITERRANEAN. Η νέα επανατοποθέτηση της μάρκας εστιάζει στις εμπειρίες, ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ξυπνήσουν ευδιάθετοι και γεμάτοι ενέργεια μέσα σε ένα Μεσογειακό σκηνικό ανάμεσα σε αγαπημένους ανθρώπους.

Η νέα δημιουργική πλατφόρμα WAKE UP IN THE MEDITERRANEAN, παίρνει ζωή στο νέο καταστήμα της εταιρείας στην περιοχή του Αλίμου    και θα αποτελέσει πλέον τη ναυαρχίδα των καταστημάτων της Candia στην Ελλάδα. Επίσης προγραμματίζεται ο επανασχεδιασμός όλων των υπόλοιπων καταστημάτων της στο εσωτερικό για να ενσωματώσουν τη νέα αυτή εικόνα. Ταυτόχρονα σχεδιάζεται η παρουσία σε δύο νέες μεγάλες εκθέσεις της Ασίας, στην Κίνα και στην Κορέα που αναμένεται να ‘’πλημυρίσουν’’ με εικόνες και μυρωδιές από την Ελλάδα και τη Μεσόγειο

Η βιογραφία του Κ. Μήτση