Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

COCA COLA : Με νέα παγκόσμια στρατηγική

Στην ενίσχυση των αναψυκτικών light με την προσθήκη της νέας Coca-Cola που πρωτοκυκλοφορεί στην Ελλάδα , αναφέρθηκε η γενική διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα Λίλιαν Νεκταρίου, επισημαίνοντας πως εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει περισσότερα προϊόντα χωρίς θερμίδες, ικανοποιώντας την επιθυμία που έχουμε οι περισσότεροι να περιορίζουμε τη ζάχαρη.

«Είμαστε υπερήφανοι που η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα παγκοσμίως που παρουσιάζει τη νέα επιλογή Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με το γλυκαντικό από το φυτό Στέβια», είπε στη συνέντευξη τύπου, παρουσία σημαντικών  στελεχών του Ομίλου και της διευθύντριας επικοινωνίας Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης Αναστασίας Σιδέρη , την Τρίτη 28 Μαρτίου η κ. Νεκταρίου,    σημειώνοντας ότι «Είμαστε ακόμη πιο περήφανοι που θα παράγεται στο mega-plant Σχηματαρίου. Η ενίσχυση των αναψυκτικών light με την προσθήκη της νέας Coca-Cola που πρωτοκυκλοφορεί στην Ελλάδα εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει περισσότερα προϊόντα χωρίς θερμίδες, ικανοποιώντας την επιθυμία που έχουμε οι περισσότεροι να περιορίζουμε τη ζάχαρη που καταναλώνουμε, χωρίς να θυσιάζουμε την υπέροχη γεύση. Η παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα του νέου προϊόντος Coca-Cola αντανακλά τη μακρά ιστορία της εταιρείας να καινοτομεί τοπικά. Σήμερα, το 75% των πιο επιτυχημένων μαρκών μας έχουν δημιουργηθεί σε διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο, και όχι κεντρικά».

Συνεχίζοντας , η γενική διευθύντρια διευκρίνισε  ότι «Η δημιουργία του συγκεκριμένου προϊόντος και το λανσάρισμά του από την Ελλάδα δεν συνδέεται με το τι κάνει ο ανταγωνισμός αλλά με το τι θέλουν οι καταναλωτές οι οποίοι επιθυμούν προϊόντα με λιγότερες θερμίδες.» Παράλληλα, ανέφερε πως στόχος είναι η ανάπτυξη της κατηγορίας και όχι το να πάρει το συγκεκριμένο προϊόν μερίδιο από τον ανταγωνισμό, εκτιμώντας πως δεν θα υπάρξει κανιβαλισμός με την Coca Cola Zero.

Καταλήγοντας , η κ. Νεκταρίου τόνισε   πως το νέο προϊόν είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας, «Our Way Forward», η οποία αποτελεί το όραμα της Coca-Cola για το μέλλον, υπογραμμίζοντας πως πρόκειται για μια στρατηγική που έχει ως κεντρικό μέλημά της τη μείωση της ζάχαρης και περισσότερες επιλογές.
Να σημειωθεί πως σήμερα το 5% της αγοράς αναψυκτικών κατέχουν αποκλειστικά ελληνικά brands με στέβια, όπως Green Cola, Βίκος, αποτελώντας ένα από τα πιο ανθεκτικά κομμάτια της αγοράς αναψυκτικών , η οποία συνεχίζει να εμφανίζει ανάπτυξη κόντρα στη διψήφια πτώση που εμφανίζει η συνολική αγορά των αναψυκτικών.

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα