Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

COCA COLA HBC : Κερδίζει έδαφος σε όλες τις αγορές

Στα 3,23 δισ. ευρώ, ανήλθαν τα έσοδα της Coca-Cola HBC AG, το εξάμηνο που έληξε στις 29 Ιουνίου, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 6,4%, ενώ τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν 13,2% στα 216,9 εκατ. ευρώ. «Η εξέλιξη των προϊόντων μας αποφέρει αποτελέσματα και κερδίζει έδαφος με τους πελάτες μας σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε», δήλωσε την Πέμπτη 9 Αυγούστου , αναφερόμενος στα οικονομικά μεγέθη , ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG Zoran Bogdanovic, συμπληρώνοντας : «Πετύχαμε ισχυρά αποτελέσματα, καθώς οι κυκλοφορίες νέων προϊόντων και οι εξειδικευμένες εμπορικές μας δράσεις, επέτρεψαν να αξιοποιήσουμε τις ευνοϊκές συνθήκες της αγοράς και τη συγκυρία του FIFA World Cup.

Εξαιρετική η αύξηση των εσόδων

Η αύξηση των εσόδων ήταν εξαιρετική και αποτέλεσμα βελτιώσεων τόσο του όγκου πωλήσεων όσο και του μείγματος/τιμών και στους τρεις γεωγραφικούς τομείς δραστηριότητας. Τα περιθώρια κέρδους συνεχίζουν να βελτιώνονται, καθώς διατηρούμε την εστίασή μας στην αύξηση των εσόδων και τον έλεγχο του κόστους. Συνεχίζουμε τη θετική πορεία προς τους στόχους του 2020, προσδοκώντας μια ακόμη χρονιά αύξησης των εσόδων και βελτίωσης του περιθωρίου κέρδους».

 Αύξηση της τάξης του 12,2%, τα κέρδη ανά μετοχή

Πιο αναλυτικά, τα συγκρίσιμα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,603 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 4,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, ενώ τα βασικά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,590 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 12,2%. Ειδικότερα, η Coca-Cola HBC AG, παρουσίασε   επιτάχυνση του ρυθμού αύξησης των εσόδων στο δεύτερο τρίμηνο, κυρίως λόγω των νέων προϊόντων, της καλοκαιρίας και του FIFA World Cup, με τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση , να αυξάνονται κατά 1,8%, γεγονός που αποδίδεται στις αυξήσεις τιμών των προϊόντων και στις συνεχιζόμενες βελτιώσεις του μείγματος κατηγορίας προϊόντων και συσκευασίας και στους τρεις τομείς δραστηριότητάς .

Με αύξηση  4,6%ο, ο  ρυθμός αύξησης του όγκου πωλήσεων

Παράλληλα, ο ρυθμός αύξησης του όγκου πωλήσεων επιταχύνθηκε στο δεύτερο τρίμηνο, οδηγώντας σε αύξηση κατά 4,6% το πρώτο εξάμηνο του έτους. Ο όγκος πωλήσεων στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών σημείωσε επίσης υψηλή αύξηση κατά 4,6% και ο   όγκος πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές αυξήθηκε κατά 0,9% με καλές επιδόσεις σε Ελλάδα και Ιρλανδία.

Η βιογραφία του Κ. Μήτση