Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

CUPRA e-RACER : Επιτυχημένη δοκιμή

Τα όρια του e-Racer, δοκίμασε ο οδηγός αγώνων Jordi Gené στην πίστα Castellolí της Βαρκελώνης , του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού   αγωνιστικού αυτοκίνητου τουρισμού, που η μάρκα Cupra εξελίσσει με την βοήθεια του, αποτελώντας το προοίμιο της δέσμευσης της Seat στα ηλεκτρικά αγωνιστικά οχήματα.

«Με το Cupra e-Racer θέλουμε να αποδείξουμε πως το μέλλον των αγώνων είναι ηλεκτρικό και ότι ένα eTCR είναι εξίσου ανταγωνιστικό ή και ακόμα περισσότερο από τα βενζινοκίνητα αγωνιστικά αυτοκίνητα.», επισήμανε, μετά την επιτυχημένη δοκιμή, επιβεβαιώνοντας τις υψηλές αγωνιστικές δυνατότητες, ο διευθυντής της ομάδας Jaime Puig, επισημαίνοντας ότι «Πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα των δοκιμών που πραγματοποιούμε στη πίστα συμβάλλουν στην ενθάρρυνση όλων των μαρκών και ελπίζουμε πως η κατηγορία eTCR θα γίνει πραγματικότητα.»

Το Cupra e-Racer, έχει εντυπωσιακή επιτάχυνση

Από την πλευρά του, ο επίσημος οδηγός δοκιμών και εξέλιξης Cupra , περιγράφοντας την πρώτη δυναμική του γνωριμία με τον κόσμο των ηλεκτρικών αγωνιστικών αυτοκινήτων,  κ. Gené, δήλωσε «έχει εντυπωσιακή επιτάχυνση και η σωστή τοποθέτηση των μπαταριών παρέχει χαμηλό κέντρο βάρους με πολύ καλύτερη από το αναμενόμενο αίσθηση οδήγησης. Το μόνο περιθώριο βελτίωσης που εντοπίζουμε σε αυτή την φάση είναι το φρενάρισμα, καθώς είναι προφανές πως ένα βαρύτερο αυτοκίνητο είναι πιο δύσκολο να φρενάρει με ακρίβεια». Το Cupra e-Racer αντισταθμίζει το αυξημένο βάρος του λόγω των μπαταριών με την μεγαλύτερη ισχύ του, επιτρέποντας του να ξεπερνάει ένα TCR στη πίστα.

Κατηγορία ηλεκτρικών αγωνιστικών οχημάτων

Μάλιστα, έπειτα από αρκετές επιτυχίες στο πρωτάθλημα WTCC και την προηγούμενη εμπειρία του ως οδηγού δοκιμών στην F1, η τεχνογνωσία του Gené και η δουλειά που επιτελείται από την τεχνική ομάδα της Cupra και έχουν σαν στόχο να επιτρέψουν στο e-Racer να έχει τη δική του κατηγορία ηλεκτρικών αγωνιστικών οχημάτων τουρισμού, την eTCR, στο πρωτάθλημα του 2020. Παράλληλα, σε συνέχεια των δοκιμών των μπαταριών, που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα στην πίστα Grobnik στην Κροατία, αυτές οι νέες δυναμικές δοκιμές έγιναν προκειμένου να επαληθευτεί η μέγιστη ισχύς των κινητήρων, η διαχείριση ισχύος σε σχέση με τη θερμοκρασία όλων των εξαρτημάτων, ιδίως των μπαταριών, εξετάζοντας στενά την απόκριση στην επιτάχυνση, το σύστημα πέδησης και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Μοναδικότητα, Φινέτσα και Κορυφαίες Επιδόσεις

Στόχος των δοκιμών είναι να συνεχίσουν να γίνονται προσαρμογές που να μεγιστοποιούν την απόδοση και την αξιοπιστία κάθε εξαρτήματος. Κατά τον επόμενο γύρο δοκιμών το Σεπτέμβριο, μηχανικοί και τεχνικοί θα επικεντρωθούν στη βελτίωση των χρόνων γύρου του ηλεκτρικού αγωνιστικού μοντέλου τουρισμού, το οποίο στοχεύει να ανατρέψει τις ισορροπίες των σημερινών TCR ανταγωνιστών του στην πίστα και να καταφέρει να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Πρόκειται για   μια ιδιαίτερη μάρκα για ιδιαίτερους ανθρώπους που σχεδιάστηκε για να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των πελατών με τα χαρακτηριστικά που προσφέρει: Μοναδικότητα, Φινέτσα και Κορυφαίες Επιδόσεις.

Θα διατηρήσει ζωντανό το πνεύμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού

Ήρθε η ώρα οι λάτρεις των αυτοκινήτων να συνδεθούν με μία νέα μάρκα που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους. Παράλληλα με το λανσάρισμα νέων μοντέλων, το Cupra θα διατηρήσει ζωντανό το πνεύμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και των αγωνιστικών αυτοκινήτων συμμετέχοντας στο Πρωτάθλημα TCR. Ο κόσμος   του νέου μοντέρνου οχήματος , είναι ζωντανός και έτοιμος να κατακτήσει ενθουσιώδεις οδηγούς σε περισσότερες από 260 ειδικά επιλεγμένες αντιπροσωπείες της Seat σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Προηγούμενο άρθρο

VOLVO-XC40-1 31 07 18
VOLVO XC40 : 5 αστέρια EuroNCAP

Η βιογραφία του Κ. Μήτση