Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

ELECTRICON-AERION ELIN: Είσοδος σε ηλεκτρισμό και αέριο

Για την είσοδο της Elin  στον ηλεκτρισμό   και στο φυσικό αέριο , αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της  Ελινόιλ Γιάννης Αληγιζάκης, παρουσιάζοντας μάλιστα και δικά της σήματα, το «Electricon» και το «Aerion».«Γνωρίζουμε από έρευνες ότι 7 στους 10 καταναλωτές παραμένουν στη ΔΕΗ και διστάζουν να αλλάξουν πάροχο λόγω έλλειψης εμπιστοσύνης, θέλουμε να εκμεταλλευτούμε τα 65 χρόνια παρουσίας μας και τις απευθείας σχέσεις μας με τους πελάτες, θεωρούμε ότι αυτό είναι το ισχυρό μας όπλο», είπε την Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου, στη συνέντευξη τύπου, ο κ. Αληγιζάκης, σημειώνοντας πως «Τα προγράμματα μας θα είναι διαθέσιμα στους καταναλωτές από την 1η Απριλίου με στόχο η Elin να αξιοποιήσει τόσο το πελατολόγιό της», καθώς   ως εταιρεία καυσίμων, έχει 20 χιλιάδες πελάτες πετρελαίου θέρμανσης, 20% της αγοράς ντίζελ και μαζούτ για τη βιομηχανία, αλλά και το δίκτυο των 620 πρατηρίων σε όλη την Ελλάδα.

Στόχος οι πρατηριούχοι,  να γίνουν επιχειρηματίες

Συνεχίζοντας, ο επικεφαλής της Ελινόιλ, τόνισε ότι «Στόχος της εταιρείας μας είναι το δίκτυο της Elin να λειτουργήσει και ως σημείο πώλησης με τους πρατηριούχους να μετατρέπονται σε επιχειρηματίες, που θα εκμεταλλευτούν τη νέα ευκαιρία της αγοράς». Σε πρώτη φάση τα προγράμματα θα είναι βασισμένα στην εμπειρία και την τεχνογνωσία της εταιρείας Ήρων, τα οποία θα είναι διαφοροποιημένα με συνδυαστικές κινήσεις σε ό,τι αφορά το φυσικό αέριο ή και το πετρέλαιο, ενώ θα περιλαμβάνουν και επιπλέον οφέλη με τα προγράμματα πιστότητας της εταιρείας καυσίμων.

Είχε ανακοινωθεί η στρατηγική συνεργασία

Μάλιστα, το περασμένο καλοκαίρι είχε ανακοινωθεί η στρατηγική συνεργασία μεταξύ της Elin με την Ήρων, την κοινή εταιρεία του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, της Engie και της Qatar Petroleum στην αγορά του ηλεκτρισμού και του φυσικού αερίου. Εκτός από την έναρξη της δραστηριοποίησης στις αγορές προμήθειας ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου, η Elin παρουσίασε και τη συνεργασία με δύο μεγάλους διεθνείς φορείς πιστοποίησης τη Bureau Veritas και την Loyd’ s Register. Με τη νέα αυτή συνεργασία, που έρχεται σε συνέχεια των πρωτοβουλιών της εταιρίας για τη διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων που διαθέτει σε καταναλωτές, θα γίνονται έλεγχοι στο δίκτυο της Elin τόσο ποιοτικοί όσο και ποσοτικοί προκειμένου να εξασφαλίζεται πως το καύσιμο που παρέλαβε ο καταναλωτής θα είναι και αυτό που αγόρασε. Παράλληλα, η εμπλοκή της Lloyd’s Register συνίσταται στο ότι θα αποτελεί ένα τρίτο ανεξάρτητο μέρος που θα ελέγχει πλήρως την πιστοποίηση σε όλο το δίκτυο, παρέχοντας σήμα «δέσμευση ποιότητας».

 

«Ποτέ μην αφήνεις μια κρίση να πάει χαμένη»

Να σημειωθεί πως στο ξεκίνημα της ομιλίας του ο κ. Αληγιζάκης, χρησιμοποίησε την περίφημη φράση του Winston Churchill «Ποτέ μην αφήνεις μια κρίση να πάει χαμένη», για να αποκαλύψει ότι και   «εμείς αποφασίσαμε με αφορμή την κρίση στην αγορά των καυσίμων να αλλάξουμε», λέγοντας ότι «Η οικονομική κρίση, έχει χτυπήσει την αγορά καυσίμων από το 2010. Σε διάστημα 9 ετών, η αγορά υποχώρησε 43%. Δυστυχώς, πολλοί θα έλεγαν, οι περισσότερες εταιρίες άργησαν να συνειδητοποιήσουν το βάθος της κρίσης και δεν αντέδρασαν. Λίγες επιβίωσαν. Στην Ελινόιλ έγκαιρα διαπιστώσαμε, στα τέλη του 2012, ότι η κρίση ήλθε για να μείνει στην Ελλάδα. Η ελληνική οικονομία, βυθιζόταν κάθε μέρα και περισσότερο. Στις αρχές του 2013, αποφασίσαμε ότι πρέπει να αλλάξουμε την στρατηγική μας ανάπτυξη. Η απόφαση μας ήταν, με έδρα την Ελλάδα, να δραστηριοποιηθούμε διεθνώς».

Εξαγωγή στην 4η Ήπειρο, την Αμερική

Ολοκληρώνοντας, ο διευθύνων σύμβουλος της Elin, πρόσθεσε ότι «Ξεκινήσαμε το 2014 με 50.000ΜΤ. Σήμερα, πουλάμε 3.000.000ΜΤ σε 17 χώρες. Σε 3 Ηπείρους, Ασία, Αφρική και Ευρώπη. Και αν θέλετε μια τελευταία σύγκριση. Έχοντας το 10% της ελληνικής αγοράς, πουλάμε 600.000ΜΤ σε σύγκριση με τα 3.000.000 στο εξωτερικό. Και πριν λίγο διάστημα, κάναμε εξαγωγή στην 4η Ήπειρο, την Αμερική. Συνεπώς, μονόδρομος είναι ότι θα συνεχίσουμε την δραστηριότητα μας στο εξωτερικό, διότι αυτό είναι μια πολύ δύσκολη προσπάθεια, αλλά μας αμείβει και μας κάνει να νιώθουμε, εκτός από υπερήφανοι και ασφαλείς. Όμως, δεν μπορούν οι Διεθνείς πωλήσεις να είναι η μόνη μας επιλογή. Το σπίτι μας είναι εδώ. 65 χρόνια ιστορίας, είναι εδώ. Χιλιάδες πελάτες είναι εδώ. 3 εγκαταστάσεις, 3 πλοία, 2 εργοστάσια και αμέτρητες επενδύσεις και υποδομές, σε κάθε εμπορική δραστηριότητα, είναι εδώ»

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα