Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

FORD : Διαθεσιμότητα σταθμών φόρτισης

Τις ανησυχίες σχετικά με τη μη διαθεσιμότητα σταθμών φόρτισης σε καίρια σημεία του οδικού δικτύου, αντιμετωπίζει η Ford, καθώς επινόησε τώρα μία φιλοσοφία που βάζει τέλος σε τέτοιου είδους προβληματισμούς κάνοντας χρήση δεδομένων μεγάλου όγκου προκειμένου να εντοπιστούν τα ιδανικά σημεία για την εγκατάσταση νέων σταθμών ταχείας φόρτισης.
«Η αξιοποίηση, ανάλυση και εκμετάλλευση των τεραστίων ποσοτήτων δεδομένων που παρέχει η χρήση υφιστάμενων αυτοκινήτων μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στις ευκολότερες μετακινήσεις στις πόλεις του μέλλοντος», δήλωσε ο project lead, City Data Solutions, Ford Mobility John Scott, προσθέτοντας πως «Εμείς στη Ford έχουμε δεσμευτεί να προσφέρουμε έξυπνα αυτοκίνητα για έναν έξυπνο κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και των ηλεκτρικών οχημάτων που θα συμβάλλουν σε καθαρότερες, πιο αθόρυβες πόλεις. Αλλά παράλληλα, θέλουμε μέσα από τη χρήση δεδομένων να κάνουμε πιο αποδοτική την επένδυση στην απαιτούμενη υποδομή που θα υποστηρίξει αυτή την προσέγγιση.»

Οι οδηγοί να εντάξουν τη φόρτιση στην πορεία των δρομολογίων τους

Συγκεκριμένα, επιστήμονες της εταιρείας επεξεργάστηκαν  διάφορα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένου και του χρόνου στάσεων των αυτοκινήτων, προκειμένου να εντοπίσουν τα πλέον κατάλληλα σημεία ώστε οι οδηγοί να εντάξουν τη φόρτιση στην πορεία των δρομολογίων τους, αντί να είναι υποχρεωμένοι να κάνουν έξτρα διαδρομές, καθυστερώντας την άφιξή τους στον τελικό προορισμό. Ειδικότερα, μετά από μία ανάλυση σε βάθος στην περιοχή του Μείζονος Λονδίνου, η ομάδα της μάρκας  κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η πρόσβαση σε σημεία φόρτισης καθ’ οδόν προς τον προορισμό μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά με ένα σχετικά μικρό αριθμό στρατηγικά τοποθετημένων σταθμών ταχείας φόρτισης. Μάλιστα, στο πλαίσιο της Έκθεσης Ford City Data Solutions Report, που δημοσιεύτηκε το Δεκέμβριο του 2018, η Ford εφοδίασε 160 συνδεδεμένα van με μία απλή plug-in συσκευή για την καταγραφή δεδομένων ταξιδιού. Με τη συγκατάθεση των συμμετεχόντων, συγκεντρώθηκαν πάνω από 500 εκατ. δεδομένων από 15.000 ημέρες χρήσης των οχημάτων, τα οποία στάλθηκαν μέσω cloud για ανάλυση.

Να προβλέψουν την ικανότητα πρόσβασης σε σημεία φόρτισης

Από αυτά τα δεδομένα που συλλέχθηκαν μέσα σε περίοδο οκτώ μηνών, η ομάδα Global Data Insight & Analytics της εταιρίας  κατάφερε να εντοπίσει ποια σημεία φόρτισης θα ήταν πιο χρήσιμα για ένα στόλο. Αν και τα οχήματα της δοκιμής δεν ήταν ηλεκτρικά, εντούτοις οι επιστήμονες κατάφεραν να εξάγουν συμπεράσματα για τη λειτουργία τους και να προβλέψουν την ικανότητα πρόσβασης σε σημεία φόρτισης, σαν να ήταν ηλεκτρικά. Μελετώντας τις διαδρομές των οχημάτων, τα σημεία και τη διάρκεια κάθε στάθμευσης, η ομάδα προσδιόρισε με ποιο τρόπο η φόρτιση θα μπορούσε να ενσωματωθεί στα δρομολόγιά τους, κυρίως σε περιπτώσεις εταιρειών διανομών, στις οποίες οι οδηγοί αναγκάζονται να κάνουν πολλές στάσεις για παραδόσεις εμπορευμάτων ή αντικειμένων. Πρόκειται για μία προσέγγιση την οποία η μάρκα προβλέπει ότι μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες πόλεις επιτρέποντας έτσι τον αποτελεσματικότερο σχεδιασμό του τρόπου με τον οποίο οι τελευταίες θα δαπανήσουν τον προϋπολογισμό τους σε θέματα υποδομών.

Η δοκιμή στόλου οχημάτων στο Λονδίνο

Από μία ανεξάρτητη αλλά σχετική Δοκιμή στόλου οχημάτων στο Λονδίνο, στην οποία συμμετείχαν 20 plug-in υβριδικά (PHEV) Transit Custom van, η Ford διαπίστωσε επίσης ότι οι στόλοι λειτουργούσαν αμιγώς στο ηλεκτρικό πρόγραμμα στο 35% του χρόνου που βρίσκονταν στο δρόμο. Το ποσοστό αυτό αυξανόταν στο 45% στην περιοχή του Μείζονος Λονδίνου και στο 68% στο κεντρικό Λονδίνο. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της δοκιμής –που βασίστηκε σε 80.000 χλμ. τα οποία κάλυψε ο στόλος των PHEV οχημάτων– δεν παρατηρήθηκε καμία χρήση δημόσιων σταθμών φόρτισης, καθώς τα οχήματα φορτίζονταν είτε σε αμαξοστάσια, είτε στο σπίτι. Επιπλέον, τα αυτοκίνητα ξεκινούσαν την ημέρα κατά μέσο όρο με μόλις 45% φόρτιση στις μπαταρίες τους, γεγονός που έρχεται να υπογραμμίσει την αξία που μπορούν να προσθέσουν τα σημεία φόρτισης που θα συναντά το όχημα κατά τη διάρκεια της διαδρομής του. Διαπιστώθηκε επίσης ότι με την πάροδο του χρόνου οι χρήστες άρχισαν να γνωρίζουν περισσότερα για την αποδοτική φόρτιση των οχημάτων, κυρίως στα αμαξοστάσιά τους.

Πάνω από ένα εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη

Οι σταθμοί ταχείας φόρτισης μπορούν να φορτίσουν τη μπαταρία έως το 80% σε χρόνο 30-40 λεπτά. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από ένα εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, ενώ αναμένεται ότι σε όλο τον κόσμο θα διεκδικούν την πλειοψηφία όλων των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων,  καθώς και το ένα τρίτο όλων των ταξινομήσεων εταιρικών στόλων μέχρι το 2040. Εντούτοις, ήδη υπάρχουν ανησυχίες για την έλλειψη πρόβλεψης για επαρκή αριθμό σημείων φόρτισης. Πριν λίγο καιρό, η εταιρία  ανακοίνωσε πώς τα δεδομένα μεγάλου όγκου, μπορούν να συμβάλλουν στην αύξηση της ασφάλειας των πόλεων επισημαίνοντας ποια μπορεί να είναι στο μέλλον τα πιθανά περιστατικά τροχαίων ατυχημάτων.

Εκτεταμένη γκάμα νέων οχημάτων με το διακριτικό τίτλο Ford Hybrid

Η εταιρεία την περασμένη μόλις εβδομάδα αποκάλυψε μια εκτεταμένη γκάμα νέων οχημάτων με το διακριτικό τίτλο Ford Hybrid. Η ολοκληρωμένη γκάμα 16 ηλεκτροκίνητων μοντέλων που ανακοινώθηκε στο Άμστερνταμ στην εκδήλωση “Go Further” θα περιλαμβάνει από μικρά οικογενειακά αυτοκίνητα μέχρι SUV και επιβατικές εκδόσεις van, συμπεριλαμβανομένου ενός σπορ SUV εμπνευσμένου από τη Mustang και ενός πλήρως ηλεκτρικού Transit van. Τα μελλοντικά, πλήρως ηλεκτρικά οχήματα θα έχουν την υποστήριξη της κοινοπραξίας IONITY, η οποία στοχεύει στην κατασκευή 400 σταθμών σε κομβικές Ευρωπαϊκές τοποθεσίες μέχρι το 2020.

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα