Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

HONDA F1 MONACO : Με 4 μονοθέσια

Εξαιρετικά απέδωσαν και τα τέσσερα μονοθέσια με κινητήρα Honda, στο Grand Prix του Μονακό για να τερματίσουν επάξια στην πρώτη οκτάδα, ενώ ο Max Verstappen που εκκίνησε από την 3η θέση έκανε την επίθεση του στον πρώτο κιόλας γύρο για τη 2η θέση, και στη συνέχεια εκμεταλλεύτηκε την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας και πέρασε μπροστά από τον Valtteri Bottas, μετά από ένα ταχύτατο pit stop.

Βέβαια, οι αγωνοδίκες στη συνέχεια τιμώρησαν τον Max με ποινή 5 δευτερολέπτων για επικίνδυνη έξοδο από τα pit, όμως ο οδηγός της Red Bull εξαπέλυσε επίθεση στον Lewis Hamilton μέχρι τον τελευταίο γύρο του αγώνα. Στη συνέχεια, τρεις γύρους πριν τον τερματισμό ο Verstappen επιχείρησε να προσπεράσει τον Hamilton από την εσωτερική στη Nouvelle Chicane στην έξοδο του τούνελ με αποτέλεσμα τα δύο μονοθέσια να έρθουν σε επαφή μεταξύ τους, ανώδυνη όμως και συνέχισαν με την ίδια σειρά για να τερματίσουν στην 1η και 2η θέση. Τελικά ο Ολλανδός κατατάχθηκε στην 4η θέση λόγω της ποινής που είχε δεχτεί καθώς τα μονοθέσια που ακολουθούσαν τα δύο πρώτα ήταν σε κοντινή απόσταση.

Ο Pierre Gasly, από την 8η θέση, τερμάτισε στην 5η θέση

Η εξαιρετική στρατηγική που ακολούθησε τόσο η Aston Martin Red Bull Racing όσο και η Toro Rosso, είχε σαν αποτέλεσμα μία πλούσια συγκομιδή βαθμών, ενώ ο Pierre Gasly, από την 8η θέση στη γραμμή της εκκίνησης λόγω της ποινής που είχε δεχτεί στις κατατακτήριες, τερμάτισε στην 5η θέση. Παράλληλα, το αυτοκίνητο ασφαλείας επιστρατεύτηκε στο 10ο γύρο και ενώ οι έξι πρώτοι οδηγοί μπήκαν αμέσως στα pit για αλλαγή ελαστικών, η Red Bull κράτησε τον Pierre στην πίστα δίνοντάς του την ευκαιρία να ανεβεί στην 5η θέση και να οδηγήσει στον κανονικό του ρυθμό. Μετά από το δικό του pit stop αρκετά αργότερα στον αγώνα, ο Pierre κράτησε με άνεση την 5η θέση και δημιούργησε μάλιστα αρκετή διαφορά, ώστε να κάνει ένα δεύτερο pit stop 16 γύρους πριν τον τερματισμό που του έδωσε την ευκαιρία να εξασφαλίσει έναν επιπλέον βαθμό κάνοντας τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.

Η Honda έφερε τέσσερα αυτοκίνητά της στις οχτώ πρώτες θέσεις

Ταυτοχρόνως, με παρόμοια στρατηγική η Toro Rosso έδωσε την ευκαιρία στους Daniil Kvyat και Alex Albon να μείνουν στην πίστα με την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας και να ανέβουν αντίστοιχα στην 7η και στην 8η θέση μετά τα δικά τους pit stop. Και οι δύο οδηγοί έδειχναν να έχουν καλύτερο ρυθμό από τον Carlos Sainz που προηγείτο στην 6η θέση, όμως με δεδομένο το πόσο δύσκολο είναι το προσπέρασμα στο Μονακό, δεν κατάφεραν να τον προσπεράσουν. Και πάλι όμως κατάφεραν να χαρίσουν 10 βαθμούς συνολικά στην ομάδα. Αυτός ήταν ο πρώτος αγώνας από το Βρετανικό GP του 1991 που η Honda έφερε τέσσερα αυτοκίνητά της στις οχτώ πρώτες θέσεις του τερματισμού. Στο Βρετανικό GP του 1987 τα μονοθέσια με Honda είχαν κατακτήσει τις τέσσερις πρώτες θέσεις. Επόμενος αγώνας είναι το Καναδικό Grand Prix (Circuit Gilles Villeneuve) στις 7-9 Ιουνίου 2019

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα