Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

ITB : Ισχυρή τουριστική ζήτηση από Γερμανία για Ελλάδα και το 2019

Θα συνεχιστεί η ισχυρή ανοδική πορεία των αφίξεων Γερμανών τουριστών στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των συναντήσεων και διαπραγματεύσεων της υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά, με παράγοντες της γερμανικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ολοκληρώνοντας την επίσημη επίσκεψή της στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο.

Τη θετική εικόνα στην εξέλιξη των κρατήσεων από τη Γερμανία, ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Ταξιδιωτικών Γραφείων Γερμανίας (DRV) Norbert Fiebig στη συνάντηση με την κ. Κουντουρά, αρχές Μαρτίου,   επισημαίνοντας πως αναμένεται νέα αύξηση στα επίπεδα του 3% το 2019 με τα μέχρι στιγμής στοιχεία. Επίσης συμφώνησαν   για τη διοργάνωση του ετήσιου κορυφαίου συνεδρίου της DRV στην Πελοπόννησο το 2020 σε συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Ενίσχυση των τουριστικών  προγραμμάτων στην Ελλάδα

Παράλληλα, η υπουργός συναντήθηκε με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου TUI Friedrich Joussen και τον Thomas Ellerbeck, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, στη βάση της στενής στρατηγικής συνεργασίας που έχουν καθιερώσει, και συζήτησαν για την ενίσχυση των τουριστικών τους προγραμμάτων στην Ελλάδα για το 2019 όπως επίσης και για νέα προγράμματα με επίκεντρο την περαιτέρω προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στις ξένες αγορές. Επίσης, η κ. Κουντουρά συναντήθηκε με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Thomas Cook Peter Fankhauser, με τον οποίο συζήτησαν για τις επενδύσεις του Ομίλου στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά και την ανάπτυξη των προγραμμάτων τους, στη βάση της στρατηγικής του υπουργείου για την προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού όλο το χρόνο.

Δυναμική παρουσία με ένα από τα  μεγαλύτερα  περίπτερο 

Μάλιστα, η υπουργός είχε ακόμη συναντήσεις με εκπροσώπους αεροπορικών εταιρειών, μεταξύ των οποίων η Lufthansa,και ταξιδιωτικών γραφείων που εξειδικεύονται στο θεματικό τουρισμό, για την προώθηση περισσοτέρων ελληνικών προορισμών στα προγράμματά τους. Σημειώνεται πως η Ελλάδα και ο ΕΟΤ είχαν δυναμική παρουσία με το μεγαλύτερο ποτέ περίπτερο στην Έκθεση, με ρεκόρ Ελλήνων συνεκθετών και καταγράφηκε σημαντική επισκεψιμότητα. Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων που διοργανώθηκαν για την δυναμική προώθηση και προβολή της Ελλάδας, ξεχώρισε η επίσημη πρώτη παρουσίαση στο εξωτερικό της νέας τουριστικής καμπάνιας- βίντεο «Oh My Greece! Unlock the Feeling», παραγωγής της Marketing Greece, που παραχώρησε στον ΕΟΤ ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων, και αποτελεί μία σημαντική δράση συνέργειας του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Η ταινία θα προωθηθεί   από το ευρύ δίκτυο των γραφείων ΕΟΤ

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από την διευθύνουσα σύμβουλο της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα. Η υπουργός Τουρισμού χαιρέτισε τη διαχρονική συνεργασία με το ΣΕΤΕ και με τη Marketing Greece και την δράση αυτή, τονίζοντας ότι η ταινία θα προωθηθεί   από το ευρύ δίκτυο των γραφείων ΕΟΤ Εξωτερικού, σε όλες τις ξένες αγορές. Στην εκδήλωση παρέστησαν επίσης   ο πρόεδρος και ο επίτημος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος, Ανδρέας Ανδρεάδης, οι γενικοί γραμματείς Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης Γιώργος Τζιάλλας, ΕΟΤ Κωνσταντίνος Τσέγας, η αντιπρόεδρος του ΔΣ ΕΟΤ Αγγελική Χονδροματίδου, η προϊσταμένη του ΕΟΤ Γερμανίας Βίκυ Στρούμπου και πλήθος προσκεκλημένων της γερμανικής τουριστικής αγοράς και ξένων ΜΜΕ. Ακόμη, στο περίπτερο του ΕΟΤ υπογράφτηκε Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ της Περιφέρειας Κρήτης και του Ομόσπονδου Γερμανικού Κρατιδίου του Μεκλεμβούργου-Δυτικής Πομερανίας για την βιώσιμη ανάπτυξη με επίκεντρο τον τουρισμό. Την Περιφέρεια Κρήτης εκπροσώπησε ο εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα τουρισμού Μιχάλης Βαμιεδάκης, ενώ το Μνημόνιο υπογράφτηκε παρουσία του Εντεταλμένου της Ελληνογερμανικής Συνέλευσης (DGV) Norbert Barthle, και του κ.   Τσέγα.

Στόχος η  περαιτέρω τουριστική προώθηση της Ελλάδας

Στις συναντήσεις με στόχο την περαιτέρω τουριστική προώθηση της Ελλάδας στη γερμανική αγορά, συμμετείχαν, ο κ.   Τσέγας, η κ. Χονδροματίδου ο διευθυντής Έρευνας Αγοράς και Διαφήμισης ΕΟΤ Πέτρος Σαγάνας και η κ. Στρούμπου. Σειρά συναντήσεων πραγματοποίησε επίσης ο κ. Τζιάλλας, ενώ συμμετείχε σε φόρα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού και της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας. Τέλος, η υπουργός παραχώρησε σειρά συνεντεύξεων για την προβολή και προώθηση της Ελλάδας και του ελληνικού τουρισμού, σε διεθνή και γερμανικά ΜΜΕ, στο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο CNBC, στο δημοφιλές γερμανικό τηλεοπτικό δίκτυο RTLκαι στη DeutcheWelle.

Νέα επίδοση ρεκόρ στις αφίξεις Γερμανών τουριστών 

Υπενθυμίζεται ότι η προώθηση νέων ελληνικών προορισμών και νέων θεματικών προϊόντων στη γερμανική αγορά, που αποτελεί μία από τις δύο βασικές αγορές για τον ελληνικό τουρισμό, αναμένεται να οδηγήσει σε νέα επίδοση ρεκόρ στις αφίξεις Γερμανών τουριστών στην Ελλάδα το 2019, ακόμη μεγαλύτερη του 2018, οπότε και ξεπέρασαν τα 4,4 εκατ. Μάλιστα, κυρίαρχο χαρακτηριστικό που τονίστηκε από τους εκπροσώπους της γερμανικής τουριστικής αγοράς, είναι ότι ενώ οι γειτονικές χώρες της Αν. Μεσογείου έχουν ανακάμψει πλήρως τουριστικά,       και παρότι άλλοι δημοφιλείς ευρωπαϊκοί προορισμοί παρουσιάζουν πτωτικές τάσεις, η τουριστική ζήτηση για την Ελλάδα παραμένει ισχυρή και η χώρα μας πρωταγωνιστεί στις δημοφιλέστερες επιλογές προορισμού των Γερμανών ταξιδιωτών και την φετινή χρονιά.

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα