Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

KIA MOTORS : Με ρεκόρ πωλήσεων

Με τις υψηλότερες τριμηνιαίες πωλήσεις στην Ευρώπη,   ολοκλήρωσε τους τρεις πρώτους μήνες του 2019 η Kia Motors, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ACEA (European Automobile Manufacturers Association), καθώς οι πωλήσεις 132.174 μονάδων μέχρι στιγμής αντιπροσωπεύουν μία αύξηση πωλήσεων κατά 0,6%.

Παράλληλα, το μερίδιο αγοράς της Kia στην Ευρωπαϊκή αγορά αυξήθηκε στο 3,2%, από 3,1% στο ίδιο χρονικό διάστημα του 2018. «Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της Κia αυτό το τρίμηνο ήταν οι πιο υψηλές από ποτέ, ενισχυμένες από την ολοκαίνουργια οικογένεια μοντέλων του Ceed, η οποία διευρύνθηκε αυτό το τρίμηνο με την άφιξη του νέου Proceed(πεντάθυρο shooting brake) το οποίο αποδείχθηκε αμέσως εξαιρετικά επιτυχημένο, μιας και οι πωλήσεις του το Μάρτιο και μόνο ήταν ανάλογες των ετήσιων πωλήσεων του τρίθυρου προκατόχου του για όλο το 2018», δήλωσε την Τρίτη 17 Απριλίου, ο Chief Operating Officer της Kia Motors Europe Emilio Herrera, συμπληρώνοντας πως : «Τα νέα μας μοντέλα είναι αυτά που ώθησαν τις πωλήσεις μας ενώ τους επόμενους μήνες θα παρουσιάσουμε και άλλα καινούργια αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένου και ενός νέου Ceed crossover. Με τη διεύρυνση και ανανέωση της γκάμας μας αποκτούμε μια ακόμα πιο ισχυρή θέση προκειμένου να εξασφαλίσουμε μια συνεχή ανάπτυξη στην Ευρώπη».

Ξεπέρασε το προκάτοχό του το νέο ProCeed

Ταυτοχρόνως ως αποτέλεσμα της εισαγωγής πέρυσι του νέου Ceed οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2019 αυξήθηκαν κατά 29% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα της περασμένης χρονιάς, δηλαδή από τις 19.000 στις 24.510 μονάδες. Ιδιαίτερα δημοφιλές είναι και το νέο πεντάθυρο shooting brake, το ProCeed, από το οποίο το πρώτο τρίμηνο του 2019 πουλήθηκαν συνολικά 3.908 μονάδες του, μια τριψήφια αύξηση (459,9%) σε σχέση με τις πωλήσεις του προηγούμενου, τρίθυρου pro_cee’d κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2018. Μόνο το Μάρτιο οι πωλήσεις του νέου ProCeed ισοφάρισαν τις πωλήσεις του προκατόχου του καθ΄ όλη τη διάρκεια του 2018. Μάλιστα, τα Ceed hatchback και Sportswagon σημείωσαν αυξήσεις συγκριτικά με την περσινή χρονιά και για το ίδιο χρονικό διάστημα της τάξης του 12% και του 13,5%, αντίστοιχα. Αργότερα και μέσα στη χρονιά θα παρουσιαστεί ένα νέο Ceed crossover που θα ενισχύει ακόμα περισσότερο τη δημοφιλή γκάμα του μοντέλου. Τελικά, το Ceed παραμένει το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της Kia στην Ευρώπη, πίσω από το SUV Sportage που κατασκευάζεται επίσης στην Ευρώπη και οι πωλήσεις του το πρώτο τρίμηνο του 2019 έφτασε τις 32.354 μονάδες.

Αυξάνουν το μερίδιό τους στις ευρωπαϊκές πωλήσεις

Μέχρι στιγμής, 1 στα 8 μοντέλα της εταιρίας που πωλούνται  φέτος στην Ευρώπη διαθέτει εξηλεκτρισμένο σύστημα μετάδοσης. Η γκάμα της Kia περιλαμβάνει πλέον ήπια υβριδικές, υβριδικές, plug-in υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις μοντέλων της. Συνολικά οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων μοντέλων αυξήθηκαν, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς, κατά 1/3, φτάνοντας τις 18.670 μονάδες. Το πιο δημοφιλές εξηλεκτρισμένο μοντέλο, το Niro, είδε τις τριμηνιαίες πωλήσεις του σε σχέση με πέρυσι, να αυξάνονται κατά 49,6% στις 15.965 μονάδες. Τόσο η υβριδική όσο και η plug-in υβριδική του έκδοση πούλησαν περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Η Kia πρόσφατα, στην Έκθεση της Γενεύης του 2019, ανακοίνωσε σημαντικές αναβαθμίσεις των Niro Hybrid και Plug-in Hybrid. Οι πωλήσεις του Optima Plug-in Hybrid (διαθέσιμο ως Sedan και Sportswagon) αυξήθηκε κατά 48.3% στις 1,435 μονάδες ενώ το απερχόμενο Soul EV σημείωσε τις τελευταίες εβδομάδες πριν την αντικατάστασή του πωλήσεις 474 μονάδων. Η εταιρία είδε επίσης μεγάλη ζήτηση και για τα δύο πιο καινούργια BEV (Battery Electric Vehicle) της, τα e-Soul και e-Niro. Και τα δύο μοντέλα είναι ήδη διαθέσιμα σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ μέσα στο έτος θα ακολουθήσουν και άλλες. Οι πωλήσεις ενισχύθηκαν επίσης – πάνω από 1.000 πωλήσεις το τρίμηνο – και από το   υβριδικό Sportage EcoDynamics+.

Αύξηση και για τα Stinger, Stonic και Picanto

Επίσης, η Kia είδε αυξήσεις στο άνω αλλά και στο κάτω άκρο της ευρωπαϊκής της γκάμας. Οι πωλήσεις του αυτοκινήτου πόλης (μίνι) Picanto αυξήθηκαν κατά 13,8% (στις 21.154 μονάδες), ενώ αυτές του Stinger αυξήθηκαν κατά 34,5% (στις 1.103 μονάδες). Το compact SUV Stonic – το τέταρτο πιο δημοφιλές μοντέλο της Kia πίσω από τα Sportage, Ceed και Picanto – είδε και αυτό τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 4.9% στις 15.968 μονάδες.

Η παλαιότερη βιομηχανία κατασκευής   οχημάτων στην Κορέα

Σημειώνεται πως η Kia Motors Corporation   κατασκευαστής οχημάτων υψηλής ποιότητας, που προορίζονται όχι μόνο για όσους είναι αλλά και όσους αισθάνονται «νέοι» – ιδρύθηκε το 1944 και είναι η παλαιότερη βιομηχανία κατασκευής μηχανοκίνητων οχημάτων στην Κορέα. Η Kia Motors Corporation κατασκευάζει περισσότερα από 3 εκατ. οχήματα τον χρόνο σε 14 μονάδες κατασκευής και συναρμολόγησης σε 5 χώρες, που στη συνέχεια διαθέτει μέσω ενός ευρύτατου δικτύου αντιπροσώπων και εισαγωγέων σε 180 χώρες.  H εταιρία σήμερα απασχολεί πάνω από   51.000 εργαζόμενους παγκοσμίως και τα ετήσια έσοδά της ανέρχονται σε σχεδόν 45 δις. δολάρια. Είναι ο μέγας χορηγός του Australian Tennis Open, επίσημος συνεργάτης της FIFA και επίσημος χορηγός του Κυπέλλου UEFA. Το σλόγκαν της Kia Motors Corporation είναι: “The Power to Surprise” (H Δύναμη που εκπλήσσει) και αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της εταιρείας να εκπλήσσει τον καταναλωτή ξεπερνώντας τις προσδοκίες του με καινοτομίες και πρωτοπορίες στο χώρο του αυτοκινήτου και της τεχνολογίας

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα