Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

LIDL ΕΛΛΑΣ : 20 δυναμικά χρόνια με άποψη και όραμα

 

Για την επέκταση του δικτύου καταστημάτων της Lidl Ελλάδας, αναφέρθηκε , ο πρόεδρος διοίκησης Ιάκωβος Ανδρεανίδης,, επισημαίνοντας πως ανέπτυξε σταθερές σχέσεις συνεργασίας με Έλληνες παραγωγούς, ενισχύοντας την τοπική κοινωνία και την εγχώρια οικονομία.

«Ξεκινήσαμε την προσπάθεια αυτή όχι μόνο με καινοτόμο διάθεση. Υπήρχε άποψη και όραμα. Η φιλοσοφία μας ήταν, είναι και θα παραμείνει απλή όσο και λειτουργική», είπε την Πέμπτη 22 Νοεμβρίου, ο κ, Ανδρεανίδης, παρουσία των διευθυντών Οικονομικών Διοικητικών Υπηρεσιών Στράτου Δημητριάδη, Αγορών   Γιάννη Καρανάτσιου,   Κεντρικών Υπηρεσιών Dirk Raudonus, Πωλήσεων   Αφροδίτη Πάμπα, και Ανθρώπινου Δυναμικού   Νικολέττα Κολομπούρδα στην ειδική εκδήλωση, την οποία επιμελήθηκε και παρουσίασε η διευθύντρια επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας   Βασιλική Αδαμίδου, γιορτάζοντας τα 20 χρόνια στην Ελλάδα .

Έχει στ0 επίκεντρο  τον   καταναλωτή-πελάτη

Κατόπιν, ο κ, Ανδρεανίδης, υποστήριξε πως «Πιστεύουμε ότι μόνο η συμβίωση της ποιότητας, με ελεγχόμενα λειτουργικά έξοδα, καταλήγουν σε σωστές επιλογές, έχοντας ως επίκεντρο τον καταναλωτή-πελάτη και τις ανάγκες και λύσεις που επιθυμεί. Πάνω σε αυτό το μείγμα πρέπει να δημιουργηθούν οι στέρεες βάσεις για μια μακροχρόνια πορεία και επιτυχία. Χωρίς στέρεες βάσεις όλα είναι χτισμένα σε κινούμενη άμμο»,

Η Lidl έχει έγινε κομμάτι της ζωής όλων

Συνεχίζοντας , ο επικεφαλής της   εταιρίας , μίλησε για τα   20 αυτά χρόνια στην Ελλάδα, που   η Lidl έχει καταφέρει να γίνει κομμάτι της ζωής όλων, «Γιατί 20 χρόνια τώρα είμαστε δίπλα σας κάθε μέρα, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, καλύπτοντας κάθε σας ανάγκη. Και αυτό αξίζει να το γιορτάσουμε όλοι μαζί», λέγοντας πως σήμερα, με 221 καταστήματα και τέσσερα κέντρα διανομής, η Lidl Ελλάδας έδωσε το σύνθημα να συνεχίσει με τις ίδιες αξίες που την καθιέρωσαν στο μυαλό και την καρδιά του ελληνικού κοινού: «Όλα αυτά τα χρόνια μεγαλώσαμε, αλλάξαμε κι εξελιχθήκαμε μαζί. Αναπτύξαμε σταθερές σχέσεις συνεργασίας με Έλληνες παραγωγούς, ενισχύοντας την τοπική κοινωνία και την εγχώρια οικονομία».

250 νέοι κωδικοί μέσα στο 2019

Ολοκληρώνοντας , ο κ. Ανδρεανίδης επισήμανε πως η εταιρεία ετοιμάζεται να εμπλουτίσει τη γκάμα των προϊόντων της με 250 νέους κωδικούς μέσα στο 2019, με το 50% από αυτούς να αφορούν ελληνικά προϊόντα. Παράλληλα, στάθηκε και στη βράβευση της Lidl Ελλάς  με τον τίτλο «Top Employer», για δεύτερη συνεχή χρονιά, το 2018, υπογραμμίζοντας ότι «Μέχρι το 2020 θα έχουμε πάνω από 6000 εργαζόμενους». Για να συμπληρώσει πως «το 2017, δηλαδή σε μόλις μια χρονιά, προσφέραμε 610 χιλιάδες ευρώ σε κοινωνικές δράσεις και δωρεές. Παράλληλα διαθέσαμε για τη στήριξη των συμπολιτών μας προϊόντα αξίας 150 χιλιάδων ευρώ. Διαθέσαμε, δηλαδή, συνολικά σε μια χρονιά πάνω από 760.000 ευρώ. Και συνεχίζουμε, με την ίδια δύναμη, με συγκεκριμένους στόχους που έχουν ως επίκεντρο την αειφορία», στηρίζοντας τα Πάρκα Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης στην Αθήνα και στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, αλλά και λειτουργώντας Κέντρα Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης στα καταστήματά

Μείωση της χρήσης πλαστικού κατά 20%

Καταλήγοντας ο πρόεδρος της Lidl Ελλάς , αναφορικά με τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες της εταιρείας, δεσμεύτηκε «στη μείωση της χρήσης πλαστικού κατά 20% έως το 2025 και για 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Για το λόγο αυτό και σε στενή συνεργασία με τους προμηθευτές μας, προχωράμε όπου και όταν είναι εφικτό σε εναλλακτικές επιλογές συσκευασίας».

Συνεργασία  με εκλεκτούς Έλληνες προμηθευτές

Ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς, ήταν όταν ανέβηκαν πάνω στη σκηνή εκπρόσωποι από τους πρώτους 20 συνεργάτες-προμηθευτές της Lidl Ελλάς. Η Lidl Ελλάς στηρίζεται και στηρίζει όλους αυτούς. Ο κ. Ανδρεανίδης στάθηκε στο γεγονός «ότι από την πρώτη στιγμή θέσαμε ως προτεραιότητά μας την προμήθεια προϊόντων από την ελληνική αγορά. Συνεργαζόμαστε σταθερά με εκλεκτούς Έλληνες προμηθευτές» και «προσθέτουμε συνεχώς όλο και περισσότερους κωδικούς τοπικών προϊόντων στη γκάμα μας».Για να προσθέσει «Γιατί τελικά, όσο κι αν αλλάζουν οι ανάγκες μας, όσο κι αν αλλάζει η ζωή μας, τα Lidl θα είναι πάντα εδώ για να κάνουν την κάθε μέρα μας να αξίζει. Αυτό κάνουμε εδώ και 20 χρόνια. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και στο μέλλον», είναι η δέσμευση της εταιρείας.

Δεσμεύθηκε ότι θα προσφέρει φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα

Η νέα δημιουργική καμπάνια, που παρουσιάστηκε στην εκδήλωση, κάνει μια αναδρομή ξεκινώντας από την ημέρα που άρχισαν όλα, στις 9 Ιουνίου 1999, όταν η Lidl Ελλάς άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα και δεσμεύθηκε στο ελληνικό κοινό ότι θα προσφέρει κάθε μέρα φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα στις πιο χαμηλές τιμές της αγοράς.

Για άλλη μια χρονιά, η ταινία με διαφημιστική την The Newtons Laboratory, παραγωγή τη Filmiki και σκηνοθέτη τον Augusto Fraga επενδύθηκε μουσικά από τον μουσικοσυνθέτη Νίκο Πορτοκάλογλου, που έντυσε τις εικόνες με το αγαπημένο τραγούδι «Πάνω από τα σύννεφα».  Ο δημοφιλής καλλιτέχνης τραγούδησε live και δύο τραγούδια του, μαζί με τη Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Μουσικής Θεσσαλονίκης, MOYSA.

 

Η τηλεοπτική επικοινωνία αποτυπώνει αυτή τη δυνατή σχέση που έχει δημιουργηθεί μέσα στα χρόνια. Δημιουργικό όχημα της καμπάνιας είναι μια οικογένεια την οποία παρακολουθούμε από τα πρώτα της βήματα. Πρωταγωνιστές είναι ο μπαμπάς που θέλει να προσφέρει τα πάντα στο νεογέννητο παιδί του και το παιδί του που χρειάζεται τα πάντα. Μέσα από δυναμικά πλάνα, ζεστές αλλά και χιουμοριστικές οικογενειακές δράσεις, τους βλέπουμε να μεγαλώνουν μαζί, να αλλάζουν και να εξελίσσονται μαζί. Μαζί τους στην διαδρομή αυτή είναι και τα Lidl. Είναι εκεί για να δώσουν λύσεις, να καλύψουν τις ανάγκες και τα «θέλω» τους σε κάθε φάση της ζωής τους.

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα