Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

MAZDA-ΣΥΓΓΕΛΙΔΗΣ : Με νέα δυναμική

Για την πραγματοποίηση ενός ονείρου, την εμπορική διάθεση των ιαπωνικών μοντέλων   Mazda, που κατάφερε να υλοποιήσει, μίλησε ο επικεφαλής του ομίλου Συγγελίδη   Πολυχρόνης Συγγελίδης, προσθέτοντας πως θα κάνει ότι χρειάζεται για να αποκτήσει η μάρκα την θέση που της αξίζει.

«Ευχαριστούμε την Mazda για την εμπιστοσύνη της. Έχουμε δημιουργήσει ένα κατάστημα-ναυαρχίδα που   θα φέρει την αυτοκινητιστική εμπειρία του πελάτη σε νέο επίπεδο, παραδίδοντας τόσο αυτοκίνητα, όσο και υπηρεσίες, εξέχουσας ποιότητας.», είπε την Τετάρτη 22 Μαίου, ο κ. Συγγελίδης, στην επίσημη εκδήλωση, παρουσία του Regional Director Mazda Central & South East Europe David McGonigle, του Vice President and General Manager [email protected] Centre Mazda Motor Europe Hajime Seikaku, και του Design Director  [email protected]  Centre Jo Stenuit.

Η νέα γενιά Ελλήνων θα ερωτευθεί  τα αυτοκίνητα της Mazda

Ο ίδιος  αποκάλυψε  πως οι συναντήσεις και επαφές με την ευρωπαική ηγεσία είχαν ξεκινήσει από καιρό, υπογραμμίζοντας μάλιστα   τη δυναμική της συνεργασίας με τον David McGonigle. Ολοκληρώνοντας, ο πρόεδρος και γενικός διευθυντής του Ομίλου, επισήμανε ότι «Είμαστε βέβαιοι ότι η μακροχρόνια δέσμευσή μας στην επίτευξη μιας ηγετικής θέσης στη εγχώρια αγορά αυτοκινήτου, παρέχοντας έναν ολοκληρωμένο συνδυασμό προϊόντων και υπηρεσιών και μια εμπειρία υψηλής ποιότητας στους πελάτες μας θα επιτρέψουν σε μια νέα γενιά Ελλήνων να ερωτευθούν τα αυτοκίνητα της Mazda» Μάλιστα, σε αντίστοιχη   ερώτηση της «ΒτΚ» στο περιθώριο της συνέντευξης, ο κ. Συγγελίδης εκτίμησε ότι και αυτή η μάρκα θα λειτουργήσει αυτόνομα στην εταιρία, όπως και όλες οι άλλες, με στόχο την σταθερή και   μακροχρόνια ανάπτυξη του Ομίλου.

Θα δημιουργήσει  μοναδική αξία για τους πελάτες

Παίρνοντας τον λόγο ο κ. McGonigle, ανέφερε πως «Φιλοδοξία του brand της Mazda είναι να τοποθετηθούμε ξεκάθαρα και να διαφοροποιηθούμε από το ανταγωνισμό, δημιουργώντας μοναδική αξία για τους πελάτες. Το brand μας έχει εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια και η φιλοδοξία μας είναι να αναπτυχθούμε ακόμα περισσότερο. Προσφέροντας στους πελάτες μας εντυπωσιακά μοντέλα που παρέχουν μια μοναδική ευχαρίστηση οδήγησης, μαζί με after-sales εξυπηρέτηση υψηλής ποιότητας και μια συνολικά μοναδική αγοραστική εμπειρία, ευελπιστούμε να χτίσουμε μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με το ελληνικό κοινό».

 Η νέα γλώσσα σχεδιασμού Kodo: Soul of Motion, τεχνολογίες Skyactiv 

Στη συνέχεια ο κ. Stenuit, ως επικεφαλής σχεδίασης των καινούργιων μοντέλων, εστίασε στα καινούργια μοντέλα της Mazda αλλά και στις σχεδιαστικές προσεγγίσεις που έγιναν έτσι ώστε τα αυτοκίνητα να είναι άκρως ανταγωνιστικά, ενώ ο κ. Seikaku, μίλησε για τη φιλοσοφία και την τεχνολογία της εταιρίας λέγοντας πως όλα τα αυτοκίνητα εμπεριέχουν την νέα γλώσσα σχεδιασμού Kodo: Soul of Motion, τεχνολογίες Skyactiv και την πλήρη γκάμα συστημάτων ασφαλείας i-Activsense. Πιο αναλυτικά, στην εκδήλωση ήταν παρόντες εκτός από τον Γιάννη Συγγελίδη και όλοι οι διευθυντές του Ομίλου, ενώ αναφέρθηκε πως στις 6 Ιουνίου θα γίνουν στην Αθήνα τα επίσημα εγκαίνια ενός καταστήματος-ναυαρχίδα της Mazda  στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, που θα συμπεριλαμβάνει τόσο ένα σύγχρονο εκθεσιακό χώρο αλλά και τεχνικές εγκαταστάσεις.

Η Mazda  επιστρέφει με νέες βάσεις και νέες προοπτικές

Πλέον μετά από μια πενταετία το σκηνικό αλλάζει και η  Mazda  επιστρέφει με νέες βάσεις και νέες προοπτικές, καθώς μέχρι σήμερα η εταιρία  λειτουργεί στην Ελλάδα με ένα δίκτυο 14 εξουσιοδοτημένων επισκευαστών οι οποίοι παρέχουν service, συντήρηση και αυθεντικά ανταλλακτικά Mazda. Ήδη υπάρχουν εξουσιοδοτημένα συνεργεία στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο, το Ρέθυμνο, την Ξάνθη, την Πτολεμαΐδα, την Πάτρα, τα Ιωάννινα, την Κομοτηνή και τον Βόλο. Οι λιανικές πωλήσεις της πλήρους σειράς των μοντέλων Mazda θα ξεκινήσουν αρχές Ιουνίου μέσω του καταστήματος-ναυαρχίδα στην Αθήνα, το οποίο θα λειτουργεί ο Όμιλος Συγγελίδη και θα συμπεριλαμβάνει τόσο ένα σύγχρονο εκθεσιακό χώρο αλλά και τεχνικές εγκαταστάσεις.Μετά το άνοιγμα του καταστήματος, οι υποψήφιοι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν όλα τα νέα μοντέλα στη Mazda, τα οποία   είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην Ευρώπη, όπως τα Mazda 2, το 3 που είναι και ολοκαίνουργιο μοντέλο, το 6, αλλά και τα   CX3, CX5 και MX-5,κορυφαίο σε πωλήσεις roadster.

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα