Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

PEPSI MAX : Την επέλεξε το 59% των 50.000 Ελλήνων καταναλωτών που έλαβαν μέρος σε μία μεγάλη γευστική δοκιμή

Το 59% των 50.000 Ελλήνων καταναλωτών που έλαβαν μέρος σε μία από τις μεγαλύτερες γευστικές δοκιμές στην Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στη χώρα μας, επέλεξαν την Pepsi Max, της PepsiCo με τον διευθύνοντα σύμβουλο Ramón Laguarta.

Συγκεκριμένα, η Pepsi Μax έθεσε τη μοναδική της γεύση στην πρώτη γραμμή και δε δίστασε να δοκιμαστεί γευστικά, έναντι στο μεγαλύτερο ανταγωνιστή της στην αγορά Cola, με όχημά της το Pepsi Max Taste Challenge.

Έδωσε δυναμικά το παρόν σε 130 διαφορετικά σημεία

Ειδικότερα, το Pepsi Taste Challenge έδωσε δυναμικά το παρόν σε 130 διαφορετικά σημεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπως στο Street Food Festival της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, σε πολλά Πανεπιστήμια και πολυσύχναστους δρόμους και πλατείες, στους κινηματογράφους Odeon κατά την πρεμιέρα της ταινίας Χ-ΜΕΝ, καθώς και σε εμπορικά κέντρα αλλά και πάρα πολλά beach bars κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Έλληνες καταναλωτές κάθε ηλικίας έσπευσαν να πάρουν μέρος στα events καταγράφοντας τις γευστικές τους προτιμήσεις. Εντυπωσιακή υπήρξε η θετική ανταπόκρισή τους μέσω των social media της Pepsi, αφού έλαβαν μέρος στα κοντινά στην περιοχή τους events, αξιοποιώντας το geo-location targeting, ενώ όλοι οι συμμετέχοντες έλαβαν αναμνηστικά δώρα Pepsi μετά τη συμμετοχή τους, στο τέλος της γευστικής δοκιμής.

Έχει πραγματοποιηθεί σε περισσότερες από 20 αγορές παγκοσμίως 

Ταυτόχρονα, στο Pepsi Max, Taste Challenge στην Ελλάδα συμμετείχαν και γνωστοί lifestyle influencers (Filio Lou, Δάφνη Νεοφύτου, Γιώργος Βαγιάτας, Konilo), λαμβάνοντας μέρος στις γευστικές δοκιμές και διασκεδάζοντας στα events που πραγματοποιήθηκαν παράλληλα. Το Pepsi Taste Challenge έχει πραγματοποιηθεί σε περισσότερες από 20 αγορές παγκοσμίως με τη συμμετοχή περισσότερων από 2,4 εκατ. καταναλωτών , με σκοπό να δώσει την ευκαιρία στους καταναλωτές να δοκιμάσουν και να επιλέξουν το αγαπημένο τους αναψυκτικό cola, με μόνο κριτήριο τη γεύση. Στόχος του Pepsi Max Taste Challenge είναι να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να συμμετέχουν στο πιο διασκεδαστικό blind taste event της χρονιάς και να επιλέξουν τη γεύση που προτιμούν περισσότερο ανάμεσα στα δύο αναψυκτικά cola.

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα