Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

PEUGEOT : Στη 2η θέση πανελλαδικά

Τη δεύτερη θέση πανελλαδικά, κατέκτησε Peugeot το πρώτο εξάμηνο του 2019, με μερίδιο αγοράς 9,7% επί του συνόλου των νέων οχημάτων Peugeot ξεπερνώντας   κάθε προσδοκία. Συγκεκριμένα, πως το μερίδιο αγοράς της Peugeot στην Ελλάδα συνολικά έχει τετραπλασιαστεί από το 2014, γεγονός που αποδεικνύει όχι μόνο τη δυναμική της μάρκας, αλλά και τη διαρκώς αυξανόμενη προτίμηση των πελατών σε αυτή. Ενδεικτικά, το SUV Peugeot 3008, το οποίο έχει βραβευτεί και ως Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς στο παρελθόν, έχει σημειώσει αύξηση 54% σε σχέση με το 2018 και μάλιστα, σημειώνοντας ρεκόρ πωλήσεων στις πιο πλούσιες εκδόσεις της γκάμας. Αντίστοιχα καλές επιδόσεις έχουν σημειώσει και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας, αποδεικνύοντας τη δυναμική της σε όλες τις κατηγορίες.

Ισχύουν μοναδικές τιμές έως και την Τετάρτη 31 Ιουλίου 

Στο μεταξύ, έως και την Τετάρτη 31 Ιουλίου, στο επίσημο δίκτυο διανομέων της Peugeot, για όλη την γκάμα των μοντέλων της και για πλήθος εκδόσεων, κινητήρων και επιπέδων εξοπλισμού , ισχύουν μοναδικές τιμές   οι οποίες εξασφαλίζουν τα μέγιστα οφέλη για τους πελάτες της εμβληματικής γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Πιο αναλυτικά, για την απόκτηση του δημοφιλούς σούπερ μίνι Peugeot 208 ισχύει μέγιστο όφελος 3.300 ευρώ, ενώ για το Peugeot 3008 που έχει αξιοσημείωτη εμπορική πορεία στις πωλήσεις του από την αρχή της χρονιάς, ισχύει μέγιστο όφελος απόκτησης 3.150 ευρώΕπιπλέον, για όλα τα μοντέλα της Peugeot ισχύουν 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και 2 χρόνια οδικής βοήθειας Οι μοναδικές τιμές Summer Sales αφορούν όλα τα επιβατικά μοντέλα της Peugeot περιλαμβανομένης και της οικογένειας των SUVs, 2008, 3008 και 5008

Η επιτυχής πορεία της μάρκας  και στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών

Η   επιτυχής πορεία της μάρκας συνεχίζεται και στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών με την Peugeot Professionnel να κατακτάει μερίδιο αγοράς 8,4%. Καθοριστικό ρόλο έπαιξαν τα Peugeot Partner, Boxer και Expert καθώς βρέθηκαν στην πεντάδα των ταξινομήσεων στην κατηγορία τους.  Βέβαια,  οι νέες εργοστασιακές εκδόσεις Peugeot 208 Signature και SUV 2008 Signature είναι οι πιο φρέσκες,  δυναμικές και δελεαστικές προτάσεις των best seller μοντέλων της γαλλικής μάρκας. Ήρθαν για να αλλάξουν και πάλι τα standards της κατηγορίας τους με πλούσια πακέτα εξοπλισμού ασφάλειας και άνεσης και εμπνευσμένο γαλλικό σχεδιασμό που απογειώνει τις αισθήσεις.

Παρέχουν στον οδηγό τους μια «συνδεδεμένη» εμπειρία οδήγησης

Τα best seller Peugeot 208 και 2008,  διαθέτουν εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει –   μεταξύ άλλων – Active City Brake (λειτουργία αυτόματης πέδησης εντός πόλης), mirror link (για την απόλαυση όλων των mobile εφαρμογών στην οθόνη αφής 7’’ του αυτοκινήτου) κάμερα οπισθοπορείας και πίσω αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, εσωτερικό φωτοχρωματικό καθρέπτη, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, φυμέ κρύσταλλα, λειτουργία αναγνώρισης εμποδίου και ζάντες 16’’. Επιπλέον, τα δύο μοντέλα της Peugeot παρέχουν στον οδηγό τους μια «συνδεδεμένη» εμπειρία οδήγησης με το σύστημα WiFi on board και 60GB δωρεάν data για ξέγνοιαστη πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Η Peugeot μετατρέπει την καθημερινή οδήγηση σε ξεχωριστή εμπειρία

Με τις νέες εργοστασιακές εκδόσεις Signature, η Peugeot μετατρέπει την καθημερινή οδήγηση σε ξεχωριστή εμπειρία με εξοπλισμό που συνήθως προσφέρεται στις ακόμη πιο πλούσιες εκδόσεις. Από εκεί και πέρα η γαλλική μάρκα αναλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα με την ισχύουσα 5ετή πλήρη εργοστασιακή εγγύηση Οι νέες εκδόσεις της Peugeot 208 και 2008 Signature είναι διαθέσιμες σε όλο το Επίσημο Δίκτυο Διανομέων της μάρκας. Να σημειωθεί πως η χρονιά ξεκίνησε για την Peugeot με τον καλύτερο τρόπο, καθώς φάνηκε από τις πρώτες κιόλας ημέρες του 2019, ότι θα κεντρίσει έντονα το ενδιαφέρον των οδηγών.

Τον Ιανουάριο η γαλλική φίρμα πέτυχε 11.1% μερίδιο αγοράς

Μάλιστα, τον Ιανουάριο η γαλλική φίρμα πέτυχε 11.1% μερίδιο αγοράς στα επιβατικά αυτοκίνητα, καταλαμβάνοντας την 2η θέση των πωλήσεων. Στο σύνολο επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών, η εταιρία   διατήρησε την δεύτερη θέση επιβεβαιώνοντας τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στο σύνολο της αγοράς. Ειδικότερα, η μάρκα του λιονταριού, στη  αγορά επιβατικών αυτοκινήτων σημείωσε αύξηση 4,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό Ιανουάριο, έχοντας πετύχει αύξηση στο αντίστοιχο διάστημα 11.6%. Οι επιδόσεις αυτές οφείλονται αφενός στην άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία των SUVs Peugeot 2008, 3008 και 5008 και αφετέρου στο Peugeot 208, το οποίο θα αποτελέσει βασικό πρωταγωνιστή και για την χρονιά που μόλις ξεκίνησε.

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα