Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

RALLY ACROPOLIS : Skoda Fabia R5

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία , το 64ο ράλι Ακρόπολις, αναδεικνύοντας   νικητή τον Πορτογάλο Bruno Magalhaes, έναν γνώριμο στο ελληνικό κοινό οδηγό, που έτρεξε με Skoda Fabia R5.

Ειδικότερα, ο δυνατός Πορτογάλος, κινήθηκε συντηρητικά την τρίτη μέρα, χωρίς να ρισκάρει , και τελικά ήταν αυτός που κατάφερε να ανέβει με την υποστήριξη της ελληνικής ακτοπλοϊκής εταιρείας Seajets, στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, την Κυριακή 3 Ιουνίου.
Στην κατάταξη, ακολούθησαν οι Herczig – Ferencz με Skoda Fabia R5, και στην ράμπα του τερματισμού ανέβηκαν τρίτοι οι Ptaszek – Szczepaniak, επίσης με ίδιο αυτοκίνητο.

Οι  συμμετέχοντες, αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα

Ωστόσο, στη δεύτερη μέρα του αγώνα, οι συμμετέχοντες αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα  ενώ υπήρξε και η εγκατάλειψη το Σάββατο 2 Ιουνίου , του Ρώσου Alexey Lukyanuk, αναγκάζοντας πολλά πληρώματα να μην ρισκάρουν μία εγκατάλειψη, κινούμενοι συντηρητικά , ιδίως οι πρωτοπόροι που ήθελαν να κρατήσουν τη θέση τους.
Παρ όλα αυτά,  πολλοί οδηγοί κυνήγησαν μια καλύτερη θέση ,   αφού θα έλειπε ο Ρώσος που εγκατέλειψε καθώς με αυτόν εντός αγώνα και χωρίς προβλήματα δεν υπήρχε περίπτωση να καταφέρει κάποιος άλλος οδηγός να βρεθεί στην κορυφή του βάθρου.

Στην πρώτη θέση για το ελληνικό πρωτάθλημα

Αναφορικά με τα ελληνικά πληρώματα, δυστυχώς επηρεάσθηκαν  από την  έλλειψη δυνατών συνδυασμών, με τον Θέμη Χαλκιά – Λεωνίδα Μαχαίρα , να τερματίζουν στην 11η θέση της γενικής κατάταξης , τρέχοντας για πρώτη φορά με αγωνιστικό αυτοκίνητο  κατηγορίας R5 και ήταν αυτοί που κέρδισαν και την πρώτη θέση στη μάχη για το ελληνικό πρωτάθλημα, ενώ ο Ιορδάνης  Σερδερίδης, που  όμως έτρεξε με βελγικό διαβατήριο, ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 7η θέση της γενικής κατάταξης.
Παράλληλα, πίσω τους , στη μάχη για το ελληνικό πρωτάθλημα,   τερμάτισαν στην δεύτερη θέση. οι Γιώργος Κεχαγιάς και Βασίλης Μπασιούκας   με ένα Mitsubishi EVO 9, για το πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι , το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γιάννης Μπαντούνας και Κώστας Σούκουλης και ένα Mitsubishi EVO 6.

Έλλειπαν τα δυνατά ονόματα

Όσον αφορά τα κυπριακά πληρώματα, και μετά την εγκατάλειψη του Αλέξανδρου Τσουλόφτα, εντάθηκαν οι προσπάθειες στο δεύτερο Κυπριακό πλήρωμα , από τα 3 που συμμετείχαν, τους Γαλαταριώτη – Ιωάννου. Τελικά, από την πλευρά τους , οι Κύπριοι τερμάτισαν στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, χωρίς να πιέσουν πολύ, κινούμενοι σε γρήγορους και αγωνιστικούς ρυθμούς. Να σημειωθεί όμως πως φέτος έλλειπαν τα δυνατά ονόματα που θα κατάφερναν να φέρουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στο βουνό αλλά και στο service park, καθώς υπήρχαν θεατές , αλλά όχι αυτοί που έχουν όλοι συνηθίσει να βλέπουν , σε άλλες εποχές WRC ή ERC.

Στήριξε   σαν μεγάλος χορηγός το Ράλλυ

Νωρίτερα , την Παρασκευή 1 Μαίου, κάτω   από την Ακρόπολη και στο Μαρκόπουλο, ο γενικός διευθυντής Εγχώριας και Διεθνούς Εμπορίας του Ομίλου ΕΛΠΕ Ρομπέρτο Καραχάννας, κήρυξε   την έναρξη του αγώνα δηλώνοντας «Χαίρομαι πάρα πολύ για το γεγονός ότι σήμερα, με την βοήθεια της ΕΚΟ, εκίνησε για άλλη μια χρονιά ο ιστορικός αυτός θεσμός», προσθέτοντας «Η μεγάλη παρουσία του κόσμου, τόσο στην εκκίνηση όσο και στην υπερειδική στο Μαρκόπουλο, μας κάνει περήφανους και δικαιώνει την πρωτοβουλία που πήραμε να στηρίξουμε σαν μεγάλος χορηγός το Ράλλυ όλων των Ελλήνων, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

 Με την εγγύηση που προσφέρει η ΕΚΟ

 Ευελπιστούμε πως με τη στήριξη της Ομοσπονδίας και την εγγύηση που προσφέρει η ΕΚΟ στον θεσμό αυτό, θα ακολουθήσουν και άλλες μεγάλες ελληνικές εταιρίες προκειμένου όλοι μαζί να βοηθήσουμε να επιστρέψει το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στην κορυφή του κόσμου, εκεί δηλαδή που πιστεύουμε ότι ανήκει» Υπενθυμίζεται ότι   η ΕΚΟ , στήριξε τον ιστορικό αυτό θεσμό σε μια κρίσιμη στιγμή, με την   εκκίνηση του 3ου αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ – ΕRC

Social life με την Τίνα

Η βιογραφία του Κ. Μήτση