Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

SEAT TARRACO : Ξεκινάει η παραγωγή

Άρχισε στο εργοστάσιο της Wolfsburg μαζί με τα μοντέλα της Volkswagen, η παραγωγή του νέου Tarraco , που βρίσκεται στην κορυφή της οικογένειας SUV της Seat ως ο μεγαλύτερος αδελφός των Ateca και Arona.

Συγκεκριμένα, μετά από 20 περίπου χρόνια, το εργοστάσιο της Volkswagen στο Wolfsburg κατασκευάζει μοντέλο άλλης μάρκας του Ομίλου: το Seat Tarraco, «εκμεταλλευόμενο » τις συνέργειες που προέκυψαν με αφορμή την πλατφόρμα παραγωγής MQB. Στο Wolfsburg, το ισπανικό μοντέλο θα κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής μαζί με τα Volkswagen Tiguan και Touran.

Σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε πλήρως στην Ισπανία

«Το Tarraco σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε πλήρως στην Ισπανία από την Seat», δήλωσε ο Vice-President for Research & Development της Ισπανικής εταιρίας Dr. Matthias Rabe, σημειώνοντας «Με τη συνεργασία μίας πραγματικά ενθουσιώδους ομάδας στο εργοστάσιο στο Wolfsburg, το όχημα προετοιμάστηκε για να μπει στη γραμμή παραγωγής σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Το γεγονός αυτό ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τους στενούς δεσμούς μεταξύ Seat και Volkswagen».

Φανερώνει τη συνεργασία μεταξύ των μαρκών

Από την πλευρά του ο Vice-President for Production and Logistics, Dr. Christian Vollmer εξήγησε: «Το Seat Tarraco φανερώνει τη συνεργασία μεταξύ των μαρκών του Ομίλου Volkswagen προκειμένου να προκύψουν συνέργειες. Αυτό το νέο SUV μας επιτρέπει να μπούμε να μία νέα κατηγορία, να αποκτήσουμε όγκο πωλήσεων, να ενισχύσουμε την εικόνα της μάρκας και να αυξήσουμε την ικανότητα μας να δημιουργούμε περιθώρια κέρδους».

Ένα ικανό παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής

Τέλος, ο Dr. Andreas Tostmann, Volkswagen Board Member for Production επισήμανε : «Ένα ικανό παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής σε όλο τον Όμιλο αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους μοχλούς βελτίωσης της αποτελεσματικότητας. Το Seat Tarraco είναι ένα παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο περισσότερα εργοστάσια εντός του δικτύου παραγωγής του Ομίλου θα κατασκευάζουν οχήματα για πολλές μάρκες του Ομίλου την ίδια στιγμή στο μέλλον».

Αποτελεί μέρος του «Συμφώνου για το Μέλλον»

Το βήμα προς την παραγωγή πολλαπλών μαρκών θα ενισχύσει την ανάπτυξη της παραγωγικής ικανότητας του κεντρικού εργοστασίου της Volkswagen. Η παραγωγή του Tarraco στο Wolfsburg αποτελεί μέρος του «Συμφώνου για το Μέλλον» που σύναψε η Volkswagen με το Συμβούλιο Εργασίας στα τέλη του 2016. Το σύμφωνο αφορά ένα εκτεταμένο χρονοδιάγραμμα για τη βελτίωση της οικονομικής βιωσιμότητας της μάρκας Volkswagen και την τοποθέτηση της εταιρείας σε σταθερή βάση ανάπτυξης για το μέλλον.

Πέμπτη φορά που κατασκεύασε μοντέλο για άλλη μάρκα

Αυτή είναι η πέμπτη φορά που το κεντρικό εργοστάσιο της Volkswagen στο Wolfsburg κατασκεύασε μοντέλο για άλλη μάρκα του Ομίλου. Εκεί παραγόταν το Seat Arosa από τα τέλη του 1996 μέχρι το 1998. Επιπλέον, το εργατικό δυναμικό στο Wolfsburg παρήγαγε το Audi 50 από το 1974 έως το 1978, το Audi 80 από το 1994 μέχρι το 1998 και το Audi 100 από το 1993 έως το 1997. Το Audi 50 ήταν σε μεγάλο βαθμό πανομοιότυπο με το Polo το οποίο συναρμολογείτο στο Wolfsburg από το 1975 ενώ τώρα παράγεται στο εργοστάσιο της Παμπλόνα στην Ισπανία.

Σχεδιάζει, αναπτύσσει, κατασκευάζει και εμπορεύεται αυτοκίνητα

Η Seat είναι η μοναδική εταιρεία που σχεδιάζει, αναπτύσσει, κατασκευάζει και εμπορεύεται αυτοκίνητα στην Ισπανία. Μέλος του Ομίλου Volkswagen, η πολυεθνική έχει την έδρα της στο Martorell (Βαρκελώνη), εξάγει το 80% των οχημάτων της και είναι παρούσα σε περισσότερες από 80 χώρες. Το 2017, σημείωσε παγκόσμιες πωλήσεις περίπου 470.000 οχημάτων. Στο Seat Group εργάζονται σχεδόν 15.000 επαγγελματίες στα τρία κέντρα παραγωγής, στη Βαρκελώνη, στο El Prat de Llobregat και στο Martorell όπου κατασκευάζονται τα ιδιαίτερα επιτυχημένα Ibiza, Leon και Arona. Επιπρόσθετα, η εταιρεία παράγει το Ateca και Toledo στη Τσέχικη Δημοκρατία, το Alhambra στη Πορτογαλία και το Mii στη Σλοβακία.

Κινητήρια δύναμη πίσω από την καινοτομία

Η Ισπανική πολυεθνική διαθέτει επίσης ένα Τεχνικό Κέντρο, το οποίο λειτουργεί ως κέντρο γνώσεων και απασχολεί περίπου 1.000 μηχανικούς, των οποίων ο στόχος είναι να αποτελούν την κινητήρια δύναμη πίσω από την καινοτομία για το νούμερο ένα βιομηχανικό επενδυτή στο R&D στην Ισπανία. Η Seat διαθέτει ήδη στη γκάμα της την τελευταία τεχνολογία συνδεσιμότητας και αυτή τη περίοδο ασχολείται με τη διαδικασία ψηφιοποίησης της εταιρείας προκειμένου να προωθήσει την αυτοκίνηση του μέλλοντος.

Η βιογραφία του Κ. Μήτση