Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

VW POLO : «We make the future real»

Παρουσιάστηκε το νέο Polo , που είναι πιο μεγάλο , πιο σπορ, με την εξωτερική του   σχεδίαση να αποπνέει προσωπικότητα και δυναμισμό καθώς το μότο «We make the future real» ,αποτελεί   την νέα ιδέα που κατευθύνει τη στρατηγική της Volkswagen.

Στη συνέντευξη τύπου , που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου, υπό την   εποπτεία του διευθύνοντος συμβούλου της Kosmocar Στήβεν Σίρτη, έκανε και την πρώτη του εμφάνιση ο νέος επικεφαλής δημοσίων σχέσεων του ομίλου  Νικόλας Μαρτίνος,   ο οποίος και δεν έκρυψε τη συγκίνησή του για την ανάληψη της καινούργιας του θέσης   , ενώ αναφέρθηκε στην εμπιστοσύνη που του έδειξε ο Όμιλος για τα νέα του καθήκοντα

Παίρνοντας τον λόγο, ο οικοδεσπότης  της παρουσίασης , διευθυντής πωλήσεων και μάρκετιγκ της Volkswagen,  Θανάσης Κονιστής , εξήγησε πως οι ομάδες σχεδίασης του Polo εργάστηκαν πάνω στα τέσσερα πεδία καινοτομίας   και στρατηγικής της εταιρίας, την Αυτοματοποιημένη Οδήγηση , την Διαισθητική Χρηστικότητα , την Συνδεδεμένη Κοινότητα και την Έξυπνη Βιωσιμότητα.

Πιο αναλυτικά, η Volkswagen έκανε το νέο Polo   που είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελίες  από 13.400ευρώ , για την έκδοση 1.0 MPI 75PS Trendline ακόμη ασφαλέστερο και πιο άνετο, με την εγκατάσταση πολλών ημιαυτόματων συστημάτων, πολλά από τα οποία , αποτελούν προκαταρκτικά βήματα προς την αυτοματοποιημένη οδήγηση.

Παράλληλα, στο νέο όχημα , η εταιρία   εξελίσσει συστηματικά τις ψηφιακές οθόνες και τον ψηφιακό χειρισμό πάνω σε έναν κοινό οπτικό άξονα στο εντελώς νέο σε σύλληψη πιλοτήριο. Για πρώτη φορά, η Volkswagen προσφέρει το Polo με Active Info Display στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Ταυτοχρόνως συνδέει ανθρώπους, αυτοκίνητα και περιβάλλον με κορυφαία ευκολία και χρηστικότητα. Αυτό υλοποιείται εξαιρετικά στο νέο όχημα , ενώ Διεπαφές για την ενσωμάτωση smartphone όπως το App-Connect (με MirrorLinkÒ, Android Auto™ και Apple CarPlay™) συμπληρώνονται από το Car-Net της Volkswagen, το οποίο προσθέτει τις διάφορες διαδικτυακές υπηρεσίες του ‘Guide & Inform’.Επιπλέον   έναρξη   της παραγωγής καινοτόμων μοντέλων με βιώσιμα συστήματα οδήγησης.

Οι νέες τεχνολογίες του Polo που ακολουθούν αυτή την αντίληψη περιλαμβάνουν πέντε βενζινοκινητήρες με το πλέον πρόσφατο Active Cylinder Management 1.5 TSI EVO 110 kW / 150 PS 4- κύλινδρος με κιβώτιο DSG 7 ταχυτήτων, 1.0 MPI  55 kW / 75 PS, 3- κύλινδρος με κιβώτιο 5 ταχυτήτων, 1.0 TSI 70 kW / 95 PS, 3- κύλινδρος με κιβώτιο 5 ταχυτήτων / DSG 7 ταχυτήτων , 1.0 TSI 85 kW / 115 PS 3- κύλινδρος με κιβώτιο 6 ταχυτήτων / DSG 7 ταχυτήτων, 2.0 TSI, 147 kW / 200 PS 4- κύλινδρος με κιβώτιο 6 ταχυτήτων / DSG 7 ταχυτήτων.

Ένας Πετρελαιοκινητήρας , 1.6 TDI, 70 kW / 95 PS, 4- κύλινδρος, κιβώτιο 5 ταχυτήτων / DSG 7 ταχυτήτων, ενώ ένα άλλο παράδειγμα έξυπνης βιωσιμότητας είναι ο νέος 1.0 TGI κινητήρας φυσικού αερίου, με 66 kW / 90 PS μπορεί πραγματικά να μηδενίσει τις εκπομπές CO2 . Εξωτερικά, τα δυναμικά αποτελέσματα της πλατφόρμας MQB στις αναλογίες αντανακλώνται στις νέες διαστάσεις του Polo.

Το μήκος του μικρού Volkswagen έχει μεγαλώσει κατά 81 χιλιοστά στα 4,053 μ και το μεταξόνιό του κατά 94 χιλιοστά στα 2,564 μ. Αυτό σημαίνει ότι οι τροχοί είναι τώρα τοποθετημένοι πιο κοντά στο μπρος και το πίσω μέρος, δίνοντας στο αυτοκίνητο σπορ εμφάνιση γεμάτη δυναμισμό. Ταυτόχρονα, το νέο όχημα   είναι τώρα 69 χιλιοστά πλατύτερο, με ένα συνολικό πλάτος 1,751 μ., ενώ το ύψος του έχει μειωθεί κατά 7 χιλιοστά στα 1,446 μ.

Εσωτερικά, νέα εσωτερική σχεδίαση , με περισσότερο χώρο και άνεση, με τους   σχεδιαστές του εσωτερικού χώρου   να εστιάζουν στο πιλοτήριο έχοντας   κάνει επαναστατικές αλλαγές,   εστιάζοντας στη ανάπτυξη των ψηφιακών απεικονίσεων και χειριστηρίων και στη συνδεσιμότητα. Η ομάδα σχεδίασης εσωτερικού χώρου ξεκίνησε από το μηδέν, αφήνοντας εντελώς πίσω της την κάθετα προσανατολισμένη διάταξη του ταμπλό του προηγούμενου μοντέλου και αναπτύσσοντας αντίθετα μια τολμηρή οριζόντια αρχιτεκτονική

Η βιογραφία του Κ. Μήτση