Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ : Τα νέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες και οι νέες τεχνολογικές εφαρμογές

Τις πρωτοβουλίες εκείνες που θα δημιουργήσουν τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ για τους 2,5 εκατ. πελάτες της, παρουσίασε   ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος  Βασίλης Σταύρου, στο πλαίσιο της επετειακής εκδήλωσης, με την συμπλήρωση ογδόντα χρόνων παρουσίας στην ελληνική αγορά.

«Δεσμευόμαστε να περιορίσουμε τη σπατάλη τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025, αυξάνοντας τις δωρεές τροφίμων σε φορείς και συνανθρώπους μας.», είπε την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου, ο κ. Σταύρου ,  δίνοντας το περιβαλλοντικό στίγμα της ΑΒ, παρουσιάζοντας τα νέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες που θα ενταχθούν στο δίκτυο της αλυσίδας, και την εξέλιξη του προγράμματος πιστότητας AB Plus με στοχευμένες προσφορές και περιεχόμενο. Επίσης, μίλησε για τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, αλλά και τη δέσμευση της αλυσίδας να μειώσει μεσοπρόθεσμα τη   χρήση πλαστικού και τη σπατάλη τροφίμων.

Θα ιδρύσει την 1η Εθνική Συμμαχία για την Σπατάλη Τροφίμων

Συγκεκριμένα, η διοίκηση της ΑΒ θα αξιολογήσει τη σπατάλη τροφίμων στη δική της εφοδιαστική αλυσίδα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και το WWF, ενώ θα ιδρύσει την 1η Εθνική Συμμαχία για την Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το Μπορούμε». Στο ίδιο διάστημα – έως το 2025- προχωράει σε μια ακόμη μεγάλη δέσμευση να μειώσει κατά 50% τη χρήση πλαστικού, μέσα από την κατάργηση των πλαστικών μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου της μέσα στο 2020, μέσα από τη μείωση του βάρους του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες και, τέλος, μέσα από την αντικατάσταση του 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με συσκευασίες από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.

Ο ι πελάτες της ΑΒ Βασιλόπουλος θα λαμβάνουν στοχευμένο περιεχόμενο

Πέραν των παραπάνω, η ΑΒ ενδυναμώνει τη σχέση της με τους πελάτες που εμπιστεύονται το δίκτυό της για τα καθημερινά τους ψώνια, με τον κ. Σταύρου, να επισημαίνει πως οι πελάτες της ΑΒ Βασιλόπουλος θα λαμβάνουν στοχευμένο περιεχόμενο και προσφορές που τους αφορούν και οι οποίες θα παρέχονται τόσο στο φυσικό δίκτυο καταστημάτων της αλυσίδας όσο και στο online κόσμο του click2shop. Παράλληλα, η μεγάλη αλυσίδα εντάσσει νέα concepts και δημιουργεί διακριτούς «σταθμούς» εντός των σούπερ μάρκετ του δικτύου της. Ειδικότερα, δημιουργεί ειδικό χώρο, την Αρμονία, με υγιεινές επιλογές από βιολογικά προϊόντα, προϊόντα ειδικής διατροφής όπως επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με χαμηλά λιπαρά, με υψηλή πρωτεΐνη, χωρίς ζάχαρη, προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και φυτικά καλλυντικά.  Συμπληρωματικά, θα λειτουργήσουν επίσης Juice Bars, όπου ο καταναλωτής θα έχει την ευκαιρία να προμηθευτεί άμεσα ένα υγιεινό ρόφημα.

Δημιουργεί ειδικό concept με το διακριτό τίτλο La Fromagerie

Επίσης, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής η ΑΒ έχει ήδη λανσάρει  τη σειρά “Έτοιμων Γευμάτων ΑΒ You’ll Love” με την υπογραφή του σεφ Α. Πετρετζίκη, ενώ σκοπεύει να δημιουργήσει και νέες γωνιές Grab&Go, όπου θα προσφέρονται έτοιμα σνακ. Υποστηρίζοντας, τέλος, το DNA της όσον αφορά στην προσφορά ποιότητας και ποικιλίας, η αλυσίδα δημιουργεί ειδικό concept με το διακριτό τίτλο La Fromagerie. Πρόκειται να φιλοξενήσει μεγάλη ποικιλία από εκλεκτά τυριά από όλο τον κόσμο, όπου ειδικός σύμβουλος θα ενημερώνει για τις ιδιαιτερότητες και τα γευστικά χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος, θα προτείνει συνδυασμούς με αλλαντικά αλλά και προτάσεις wine pairing.

Έχει σχεδιάσει ψηφιακά σημεία πληροφοριών για προσφορές

Να σημειωθεί πως η  ΑΒ σκοπεύει επίσης να εισάγει νέες τεχνολογικές εφαρμογές προς εξυπηρέτηση των πελατών της. Έτσι, έχει σχεδιάσει ψηφιακά σημεία πληροφοριών για προσφορές, χρήσιμες πληροφορίες, παιχνίδια, νέα προϊόντα και συνταγές, ενώ θα εντάξει και ψηφιακές οθόνες μετάδοσης πληροφοριών. Αναπτύσσει επίσης εφαρμογή για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα ΑΒ, και δημιουργεί αυτόματα ταμεία για γρήγορες αγορές. Μάλιστα στην επετειακή εκδήλωσης, με την συμπλήρωση ογδόντα χρόνων, συνέστησε στο κοινό τον Pepper, ένα φιλικό ρομπότ που θα υποδέχεται τους καταναλωτές στα καταστήματα ΑΒ Ελληνικό και AB Μακεδονία

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα