Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Δεν πιστεύω στις συμβουλές. Θεωρώ τις εμπειρίες και τα βιώματα πολύ πιο χρήσιμα όπλα»

Γεννήθηκε στις 18 Δεκεμβρίου του 1960 στην Πάτρα, σπούδασε θέατρο και σκηνοθεσία κινηματογράφου στη σχολή Ε. Χατζίκου, απ’ όπου και αποφοίτησε το 1982. Από το 1997 έως σήμερα, είναι παντρεμένος με την Μπέσυ Μάλφα και έχουν αποκτήσει 3 παιδιά. Το 1997 τις δίδυμες Όλγα (όνομα μητέρας Μπέσυς) και Νικολίτσα (όνομα μητέρας του) και το 2005 τον Γιάγγο (Ιωάννης-Άγγελος). Κουμπάροι στο γάμο του, ήταν οι ηθοποιοί Στέλιος Μάινας, Λυδία Ματσάγκου και Γιώργος Στριφτάρης. Έχει συμμετάσχει σε πολλά θεατρικά έργα, σε πολλά σήριαλ – κι έγραψε ιστορία-, σε κινηματογραφικές ταινίες. Φέτος πρωταγωνιστεί στο επίκαιρο- τώρα παρά ποτέ- έργο του συγγραφέα Κώστα Λεϊμονή «Εκτός ύλης» ή «Ο μονόλογος ενός καθ’ ομολογία παράλογου»» , βραβευμένο από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών, που παίζεται στο θέατρο «Αλκμήνη» κάθε Σάββατο 18.30 και Κυριακή 21.30 , σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνας Νικολαϊδη.

-Κύριε Σκιαδαρέση, μιλήστε μας για τα παιδικά σας χρόνια στην Πάτρα και την απόφασή σας να γίνετε ηθοποιός.

«Γεννήθηκα στην Πάτρα και ως τα 7 μου χρόνια έμεινα εκεί. Από μικρός ήθελα να γίνω αρχιτέκτονας. Με την πάροδο του χρόνου λόγω περιορισμένων δυνατοτήτων στα πρακτικά ,προσάρμοσα το όνειρό μου στα οικονομικά. Μεγάλος πια όταν απέτυχα να μπω στην ΑΣΟΕΕ πήγα στη Σχολή Χατζίκου για να εξασφαλίσω αναβολή. Είχα βέβαια ήδη γνωρίσει το χώρο του θεάτρου από ερασιτεχνικές παραστάσεις και λάτρευα και το σινεμά ως θεατής. Στη σχολή ανακάλυψα ότι το θέατρο ήταν αυτό που πραγματικά ήθελα να κάνω.»

– Πιστεύετε ότι ο καλός ηθοποιός ανταμείβεται, προωθείται ή πρέπει να έχει σαν βοήθεια τις γνωριμίες και τις δημόσιες σχέσεις;

«Έχουμε δει καριέρες να φτιάχνονται και με τους δυο τρόπους. Στη Σχολή μας έλεγαν ότι μόνο με δουλειά και ταλέντο φτιάχνεις καριέρα . Αργότερα διαπίστωσα ότι οι καλές παρέες βοηθούν εξ ίσου. Το θέμα είναι ότι διαθέτει κανείς και πως νοιώθει καλύτερα.. Εν κατακλείδι ,στις μέρες μας χρειάζονται όλα! Εξ άλλου ζούμε στην εποχή του φαίνεσθε και της βασιλείας των δημοσίων σχέσεων.»

– Τι τον …τρώει τον Έλληνα κι όταν φεύγει από τη χώρα του μεγαλουργεί κι όταν είναι εδώ τα κάνει θάλασσα;

«Οι συνέλληνες κυρίως και μετά το κράτος που έχουμε δημιουργήσει. Αυτή η κακή σχέση κράτους και πολίτη που έχει δομηθεί στην αρχή «ποιος θα κλέψει καλύτερα τον άλλο». Η έλλειψη αξιοκρατίας ,επίσης που στην Ελλάδα θεωρείται περιττή και άχρηστη.»

-Με το όνομα που φέρουν οι δίδυμες κόρες σας που σπουδάζουν Δραματική Τέχνη, πιστεύετε θα τους ανοίξουν οι…πόρτες, ή θα είναι πιο δύσκολο;

«Για την ώρα δεν έχουν δει κάποια εύνοια . Μάλλον το αντίθετο. Αργότερα , δεν ξέρω, μπορεί!»

-Δυο πράγματα που μάθατε στα παιδιά σας για να πετύχουν στη ζωή τους;

«Κατ αρχάς δεν πιστεύω στις συμβουλές. Θεωρώ τις εμπειρίες και τα βιώματα πολύ πιο χρήσιμα όπλα. Θέλω να ελπίζω ότι διδάχτηκαν από τα καλά μου και από τα λάθη μου. Εγώ το μόνο που προσπάθησα είναι να τις εξοπλίσω με όσα εφόδια περισσότερα μπορούσα και να τους εξηγήσω ότι θα πρέπει να στηρίζονται κυρίως στις δυνάμεις τους και στον κόπο τους.»

-Οι ηθοποιοί είναι πιο ευαίσθητα άτομα, ή επειδή αλλάζουν πολλούς ρόλους είναι πιο… ανθεκτικοί;

«Νομίζω ότι και τα δυο αληθεύουν Ναι , είμαστε πιο καλοί δέκτες. Η ευαισθησία μας πληγώνεται πιο εύκολα, η ροπή μας προς το Όνειρο επηρεάζει συχνά την κρίση μας, αλλά από την άλλη έχουμε εκπαιδεύσει το νευρικό μας σύστημα να αντέχει λίγο πιο εύκολα τις μεταβολές, τα δυνατά συναισθήματα.»

-Γράψατε ιστορία με το ρόλο του Φατσέα στο «Καφέ της Χαράς» ποιες οι αντιδράσεις των θαυμαστών σας όταν σας συναντούσαν στο δρόμο;

«80% χαρά και ευχαρίστηση για την χαρά που τους έχω προσφέρει και 20% αγένεια και φτηνά αστεία. Τα αρίθμησα για να καταλάβετε για το πιο είναι το πιο σημαντικό.»

-Τώρα παίζεται σε ένα πολύ επίκαιρο έργο που έχει να κάνει με τον αποχαιρετιστήριο λόγο & τη συγγνώμη ενός πολιτικού στη Βουλή, πριν παραιτηθεί. Εσείς υποδύεστε συγκλονιστικά τον πολιτικό. Μιλήστε μας για το έργο και το ρόλο σας…

«Είναι ένα κείμενο που μου άρεσε παρά πολύ. Αυτό είναι συνήθως και το πιο σημαντικό κριτήριο για να επιλέξεις να κάνεις κάτι. Ένας άνθρωπος που αποφασίζει να επαναπροσδιορίσει τον δρόμο που πήρε στη ζωή του. Να δοκιμάσει να μιλήσει με την γλώσσα και τη σκέψη των νεανικών του χρόνων και να πει αλήθεια ,παραβλέποντας το τι μπορεί να του κοστίσει αυτό. Κάτι ,βέβαια ,εξαιρετικά σπάνιο και δύσκολο στην ζωή.»

-Αρκετοί συνάδελφοί σας ασχολούνται με την πολιτική. Σε εσάς έχει γίνει κάποια πρόταση;

«Δεν μου έχει γίνει ποτέ πρόταση από μεγάλο κόμμα για υποψηφιότητα ,παρά μόνο από τοπικούς συνδυασμούς για Δημοτικές εκλογές. Είμαι μέλος του τοπικού συμβουλίου στο Δήμο Σπάτων Αρτέμιδος.»

-Έχετε τρία παιδιά και η κρίση που ζούμε δεν λέει να τελειώσει. Πως το βιώνεται όλο αυτό και τι θα είχατε να πείτε στους πολιτικούς μας;

«Επειδή είμαι και φύσει απαισιόδοξος, υποφέρω πολύ σκεφτόμενος το μέλλον των παιδιών .Έχω απογοητευτεί ως πολίτης πολλές φορές ως τώρα. .Αν έλεγα κάτι ,πάντως θα το έλεγα και στους συμπολίτες μου και όχι μόνο στους πολιτικούς. Αλλά τουλάχιστον εγώ μπορώ μέσω του θεάτρου να αρθρώνω λίγο τις σκέψεις μου προς το σύνολο. Και αυτό με βοηθάει.»

– Το κωμικό βουκολικό σήριαλ του Alpha «Αστέρας Ραχούλας» γυρίζεται στην Αρκαδία με όλα όσα συμβαίνουν;

«Όντως είναι περίεργο! Μου θυμίζει και μένα παλιές καλές εποχές και είμαι πολύ χαρούμενος γι αυτό. Πλούσια για την εποχή παραγωγή με καλό σενάριο και καλούς συντελεστές. Ελπίζω να συνεχίσουν έτσι τα πράγματα γιατί ομολογουμένως τα τελευταία χρόνια έχω διαψευστεί λόγω κρίσης από δουλειές.»

* Μέρος των εσόδων από τα εισιτήρια δίνεται στο Πρόγραμμα Σίτισης & Προώθησης Υγιεινής Διατροφής του Ινστιτούτου Provlepsis για τη σίτιση μαθητών σε δημόσια σχολεία κι ευπαθείς περιοχές της Ελλάδας

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα