Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε : Ένα σύγχρονο καινοτόμο μνημείο που συμπληρώνει σήμερα 15 χρόνια αδιάκοπης λειτουργίας,

Στο σύγχρονο τεχνικό μνημείο, που αποτελεί η Γέφυρα   για τη χώρα μας,εστίασε  ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Δρ. Παναγιώτης Παπανικόλας, λαμβάνοντας υπόψη την καινοτομία και τα πρωτοπόρα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή της, αλλά και την τεχνολογία που χρησιμοποιείται 15 χρόνια τώρα για τη συνεχή συντήρησή της.

Ο ίδιος είπε το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου, στο Αντίρριο, στην πρωτεύουσα της Αχαίας, πως «Βασικοί πυλώνες της στρατηγικής μας αυτά τα 15 χρόνια και για τα υπόλοιπα που θα ακολουθήσουν, είναι η διασφάλιση της υγείας του Έργου, αφουγκρασμός της τοπικής κοινωνίας και ο σεβασμός στο περιβάλλον»

Παρουσιάστηκαν τα 10 πεδία αυτοδέσμευσης της Γέφυρα   Α.Ε.

Κατόπιν, παρουσίασε   την ταυτότητα της εταιρείας ως «Ιδιώτη εταίρο του Δημοσίου, πάροχο δημόσιας υπηρεσίας για την κοινή ωφέλεια», από την έναρξη της λειτουργίας της το 2004 έως και σήμερα, μέσα από τους βασικούς πυλώνες λειτουργίας της, δίνοντας χαρακτηριστικά στοιχεία για τον καθένα. Συνεχίζοντας αναφέρθηκε στα 10 πεδία αυτοδέσμευσης της Γέφυρα   Α.Ε., τα οποία η παραχωρησιούχος θεωρεί «συμβόλαιο» για περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες έναντι του «πολίτη – πελάτη», που αξίζει να νιώθει δικαιωμένος, τόσο από το επίπεδο εξυπηρέτησης, όσο και από την κατάσταση στην οποία βρίσκει τη Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» σε κάθε πέρασμά του.  Παράλληλα, μέσα από το στρατηγικό πλάνο «Πράσινη Γέφυρα» και με οδηγό την παραδοχή «Το κλίμα αλλάζει, αλλάζουμε κι εμείς» παρουσιάστηκαν τα μετρήσιμα αποτελέσματα 2005-2019 και εκτέθηκαν οι στόχοι για το μέλλον: Μείωση κατανάλωσης ρεύματος κατά 11%, αποφυγή εκπομπής ~42.000 τόνων CO2 και συνεχής εκπαίδευση προσωπικού και πελατών.

Τηρείται  μια σειρά από αυστηρούς ελέγχους, σε καθημερινή βάση

Παίρνοντας τον λόγο, ο τεχνικός διευθυντής της Γέφυρας Άρης Σταθόπουλος-Βλάμης,, σημείωσε: «Μία εξαιρετικά καινοτόμος κατασκευή όπως η Γέφυρα, χρειάζεται καινοτομίες και στη συντήρησή της. Στη Γέφυρα, τηρούμε μια σειρά από αυστηρούς ελέγχους, σε καθημερινή βάση, με στόχο να διασφαλίζουμε την ανταπόκρισή της στο στοίχημα της μακροζωίας και της ασφάλειάς της. Αξιολογώντας τα δεδομένα που καταγράφουμε από τους ελέγχους, διερευνούμε τρόπους για να κάνουμε τη δομική της συντήρηση αποδοτικότερη και τη λειτουργία της φιλικότερη προς το περιβάλλον». Από την πλευρά της, η προϊσταμένη Ποιότητας, Υγείας, Ασφάλειας και Περιβάλλοντος, Ελένη Κονδύλη, συμπλήρωσε: «Στη Γέφυρα εργαζόμαστε με ένα συστηματικό τρόπο που βελτιώνεται χρόνο με το χρόνο. Στο πνεύμα της συνεχούς βελτίωσης έχουμε ως στόχο και τη μείωση του ενεργειακού της αποτυπώματος. Στους άμεσους στόχους μας είναι η μείωση κατανάλωσης ρεύματος, η μείωση ρύπων διοξειδίου του άνθρακα και το άνοιγμα στην ηλεκτροκίνηση των οχημάτων».  

 Παρουσιάστηκαν τα  στάδια ανάπτυξης της εταιρικής υπευθυνότητας

Ολοκληρώνοντας, ο διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας και Αειφόρου Ανάπτυξης, Γιάννης Φρέρης, προσέθεσε: «Η φροντίδα μας για την προώθηση της οικολογικής (μετριοπαθούς) οδήγησης ξεκινά από το 2009. Σε αυτή την κατεύθυνση, προσπαθούμε μέσα από καμπάνιες ενημέρωσης να εκπαιδεύουμε τους πολίτες-πελάτες μας. Δέσμευσή μας είναι στα επόμενα χρόνια και μέσα από περισσότερες δράσεις, να την ενστερνιστούν περισσότεροι πολίτες». Στη συνέχεια, παρουσίασε τα τρία ιστορικά στάδια ανάπτυξης της εταιρικής υπευθυνότητας της Γέφυρα Α.Ε: που είναι Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη,   Εταιρική «Πολιτοσύνη» (όρος που αποδόθηκε στην υπευθυνότητα της Γέφυρα Α.Ε. από τον γλωσσολόγο Γ. Μπαμπινιώτη) και   Εταιρικός Ακτιβισμός (με εστίαση στα δικαιώματα της γυναίκας). Καταλήγοντας ο κ. Φρέρης παρουσίασε επίσης   τον εγκαθιδρυμένο διαρκή διάλογο, μέσα από πλατφόρμες συνέργειας με τους πολίτες της περιοχής και τις συλλογικότητές τους, στο περιβαλλοντικό, το κοινωνικό, το πολιτιστικό, αλλά και το αναπτυξιακό πεδίο, με το βλέμμα σε πολιτικές για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας της περιοχής. Επίσης, παρουσιάστηκε ο νέος γαλανόλευκος λογότυπος της Γέφυρα Α.Ε. ως επιστέγασμα της δεκαπενταετούς διαδρομής της Εθνικής μας Γέφυρας, του σύγχρονου ζωντανού μνημείου που μπήκε στον χάρτη για να εξυπηρετεί την κινητικότητα, μα και για να συμβολίζει την ενότητα ως μέσο για την κοινή προκοπή των Ελλήνων 

Με φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων εξοπλίστηκαν οι  χώροι στάθμευσης

Μάλιστα, από το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου, οι δύο χώροι στάθμευσης στις δύο πλευρές των διοδίων της Γέφυρας έχουν εξοπλιστεί με φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκε στους εκπροσώπους του τύπου το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα του στόλου της Γέφυρας που μεταφέρει στο αμάξωμά του το σύνθημα της Γέφυρας «Το κλίμα αλλάζει, αλλάζουμε κι εμείς». Πιο αναλυτικά, η Γέφυρα κατέχει 9 διεθνή βραβεία για τη μελέτη και την κατασκευή της και είναι σχεδιασμένη ώστε να αντέχει φυσικά φαινόμενα, όπως είναι σεισμοί, τεκτονικές μετακινήσεις, και υψηλοί άνεμοι που υπερβαίνουν σε μεγέθη τα αντίστοιχα της περιοχής.  Συγκεκριμένα, περισσότερα από 5.700 δομικά στοιχεία ελέγχονται και επιθεωρούνται συνεχώς από το εξειδικευμένο προσωπικό της Τεχνικής Διεύθυνσης της Γέφυρας, αλλά και από εναερίτες, δύτες, ειδικά μηχανήματα. Ταυτόχρονα, ως συνέχεια μιας παράδοσης που δημιουργήθηκε στα χρόνια της κατασκευής, κανένα σημαντικό ατύχημα δεν συνέβη στη διάρκεια των 15 χρόνων ζωής της Γέφυρας, χάρη στην επισταμένη συστηματική προσπάθεια της εταιρείας.

Άνοδο παρουσιάζουν οι διελεύσεις  τα τελευταία χρόνια

Περισσότερες από 61 εκατ. διελεύσεις πραγματοποιήθηκαν τα 15 χρόνια λειτουργίας με τα Ι.Χ. να κατέχουν τη μερίδα του λέοντος (84%). Οι διελεύσεις παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια μία σταδιακά ανοδική πορεία, γεγονός που οφείλεται στην προσαρμοστικότητα της τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας και την πλούσια γκάμα εκπτωτικών προϊόντων που προσφέρει, παράλληλα με την αμφίπλευρη σύνδεση της Γέφυρας με το σύγχρονο αυτοκινητοδρομικό δίκτυο που επετεύχθη το 2017. Παράλληλα, τα επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών της Γέφυρας έχει παραμείνει υψηλό από την πρώτη μέρα λειτουργίας της με περισσότερες από 1 εκατ. απαντημένες τηλεφωνικές κλήσεις πελατών και καινοτόμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που συμβαδίζουν με τη σημερινή εποχή. Εκτός από τους καθημερινούς χρήστες, η Γέφυρα από το 2004 μέχρι σήμερα υποδέχθηκε 182.000 επισκέπτες στη «Στέγη Πολίτη και Πελάτη», ενώ έχει λάβει και βραβείο «Καινοτομίας στην Εμπειρία του Πελάτη» στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων του Εθνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (2015).

Άρχισε να  λετουργεί   Αυγούστου του 2004 παραμονή των Ολυμπιακών 

Να σημειωθεί πως η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, τέθηκε σε λετουργία στις 12 Αυγούστου του 2004 παραμονή των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, συμπληρώνοντας σήμερα 15 χρόνια αδιάκοπης λειτουργίας, παίρνοντας το όνομα Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης, από τον άνθρωπο που οραματίστηκε την ζεύση στο δυτικό τμήμα της χώρας. Υπενθυμίζεται ότι το 1880, ο Χαρίλαος Τρικούπης εξελέγη πρωθυπουργός της Ελλάδας. Γεννημένος στο Ναύπλιο, οραματίστηκε την ένωση της περιοχής Μεσολογγίου από την οποία καταγόταν (βόρεια ακτή του Κορινθιακού Κόλπου) με την Αχαΐα, στην Πελοπόννησο (νότια ακτή). Στις 29 Μαρτίου 1889, μίλησε στο Κοινοβούλιο για την ανάγκη γεφύρωσης του Στενού Ρίου-Αντιρρίου. Ωστόσο, η κατασκευή του έργου αυτού δεν ήταν τεχνικά εφικτή μέχρι τα τέλη του 20ου αιώνα. Έτσι, χρειάστηκε σχεδόν ένας αιώνας μέχρι το Ελληνικό Δημόσιο να προκηρύξει διαγωνισμό για την κατασκευή μόνιμης ζεύξης. Η πρόσκληση σε διαγωνισμό το 1991 και ο διαγωνισμός του Δεκεμβρίου 1993 οδήγησαν στην υπογραφή, στις 3 Ιανουαρίου 1996, της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Γέφυρα Α.Ε. για τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, συντήρηση και λειτουργία της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου.

Στις 19 Ιουλίου 1998, ο  Κώστας Σημίτης,, θεμελίωσε το έργο της Γέφυρας 

Η σύμβαση τέθηκε σε πλήρη ισχύ στα τέλη του 1997 όταν εξασφαλίστηκε η πλήρης χρηματοδότηση του έργου, ενώ χρειάστηκαν δύο χρόνια για να συμφωνηθεί η πρώτη χρηματοδότηση έργου υποδομής με παραχώρηση σε ιδιώτες στην ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας και η κύρια δανειακή σύμβαση με την ΕΤΕπ υπεγράφη στις 25 Ιουλίου 1997, με το τελικό συμφωνητικό χρηματοδότησης, να υπογράφεται στις 17 Δεκεμβρίου 1997. Στις 19 Ιουλίου 1998, ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κώστας Σημίτης,, θεμελίωσε το έργο της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου παρουσία του προέδρου της Δημοκρατίας Κωστή Στεφανόπουλου Στις 12 Αυγούστου 2004, παραμονή της έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, ο υπουργός ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Γεώργιος Σουφλιάς εγκαινίασε τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, τέσσερις μήνες νωρίτερα από την συμβατική ημερομηνία ολοκλήρωσης των εργασιών

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα