Νέο MINI Aceman: Πιο mini και ηλεκτρικό

Το ολοκαίνουριο Aceman είναι το δεύτερο SUV στη γκάμα της MINI, έχει πιο compact διαστάσεις από το Countryman, παρόμοιο στυλκαι είναι αμιγώς ηλεκτρικό

Πρόσφατα οδηγήσαμε στην Ελλάδα το νέο Countryman και διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι τη γενναία αύξηση των διαστάσεών του σε σχέση με τον προκάτοχο. Πλέον, το νέο Countryman φλερτάρει με την κατηγορία των C SUV και κάτι τέτοιο δεν έγινε τυχαία. Δημιουργήθηκε χώρος ανάμεσα στο «κλασικό» hatchback, το νέο Cooper, και στο νέο Countryman, για να έρθει να στρογγυλοκαθίσει το νέο μέλος των SUV της οικογένειας MINI. Αυτό είναι λοιπόν το νέο Aceman.

Και, μάλιστα, η επίσημη πρώτη φωτογράφιση του, έχει… άρωμα Ελλάδας. Σωστά διαβάσατε. Το MINI Aceman έχει πατήσει ήδη Ελλάδα για την πρώτη επίσημη φωτογράφισή του και πιο συγκεκριμένα, στη Villa Dikoarch στη Λαγομάνδρα της Σιθωνίας στη Χαλκιδική. Να σημειώσουμε, όμως, ότι στην αγορά το περιμένουμε προς το τέλος του έτους.

Πέραν του «backstage» για το πρώτο «photo shooting», η φιλοσοφία του νέου Aceman είναι ο συνδυασμός ξεχωριστού στυλ, compact διαστάσεων με μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση σε χώρους, πληρέστατο τεχνολογικό υπόβαθρο, συνδεσιμότητα και αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Με μήκος 4,07 m, πλάτος 1,75 m και ύψος 1,50 m, το MINI Aceman τοποθετείται στο «entry level» των B SUV. Ως αποτύπωμα θα μπορούσε να συγκριθεί και με τα κλασικά hatchback supermini, αλλά λόγω αυξημένου ύψους έχει θέσεις για πέντε επιβάτες και 300 λίτρα για τις αποσκευές, τα οποία μπορούν να φτάσουν και τα 1.005 μόλις αναδιπλωθούν 60:40 τα πίσω καθίσματα.

Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία «Charismatic Simplicity» της βρετανικής φίρμας βρίσκει ξεκάθαρη εφαρμογή με τους πολυγωνικούς προβολείς και τη χαρακτηριστική οκταγωνική μάσκα να ξεχωρίζουν και τις όμορφες ζάντες αλουμινίου να ξεκινάνε από τις 17 ίντσες και να φτάνουν τις 19. Στα highlights και οι ενσωματωμένες χειρολαβές των θυρών που βελτιώνουν τις αεροδυναμικές ιδιότητες του αμαξώματος. Η σχεδίαση στο εσωτερικό του αντλεί έμπνευση από τα νέα Cooper και Countryman, με τις υφασμάτινες επενδύσεις και τους έντονους χρωματισμούς να κυριαρχούν, δημιουργώντας ένα απέριττο και εξαιρετικά ευχάριστο και μοντέρνο περιβάλλον.

Η μεγάλη κυκλική οθόνη αφής OLED 9,5 ιντσών στο κέντρο, είναι αυτή που τραβάει άμεσα την προσοχή. Οι περισσότερες λειτουργίες ελέγχονται μέσα από αυτήν, ενώ υπάρχει και η μπάρα διακοπτών από κάτω με το Start/Stop, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, τα Experience Modes και άλλους φυσικούς διακόπτες που αποτελούν τα «shortcuts» βασικών λειτουργιών. Το infotainment διαθέτει λειτουργικό MINI Operating System 9, όλες τις σύγχρονες λύσεις συνδεσιμότητας και προσθέστε και τον πρώτο ολοκληρωμένο φωνητικό βοηθό της εταιρίας που μπορεί να ενεργοποιηθεί λέγοντας «Hey MINI!».

Ο εξοπλισμός ασφάλειας, άνεσης και υποβοήθησης του οδηγού, είναι πραγματικά πολύ πλούσιος και συμπεριλαμβάνει μεταξύ πολλών άλλων ατμοσφαιρικό φωτισμό και head up display, μέχρι MINI Digital Key Plus, Driving Assistant Plus που παρέχει πρόσθετη υποβοήθηση διεύθυνσης και κίνησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, αλλά και το νέο Trailer Assistant που είναι στάνταρ και βοηθά κατά τους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης με ρυμουλκούμενο. Χάρη σε δώδεκα αισθητήρες υπερήχων και τέσσερις κάμερες Surround View, το MINI Aceman μπορεί να εντοπίζει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις κενές θέσεις στάθμευσης, ενώ η νέα λειτουργία Remote Parking του προαιρετικού Parking Assistant Pro, επιτρέπει τη στάθμευση του οχήματος με τη χρήση smartphone (χωρίς τον οδηγό εντός οχήματος).

Κατά το λανσάρισμα στην αγορά, το νέο MINI Aceman θα είναι διαθέσιμο ως MINI Aceman E (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 14,1 – 14,9 kWh/100 km) με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 135 kW (184 ίπποι) και 290 Nm μέγιστης ροπής, επιταχύνοντας από στάση στα 100 km/h σε 7,9’’. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 160 km/h, ενώ η μπαταρία 42,5 kWh του χαρίζει αυτονομία 310 km. Αυξημένη ισχύ 160 kW (218 ίπποι) και ροπή 330 Nm παρέχει η έκδοση MINI Aceman SE, με το κλασικό 0-100 km/h να πραγματοποιείται σε 7,1’’ και την τελική να αγγίζει τα 170 km/h (συνδυασμένη κατανάλωση 13,9 – 14,8 kWh/100 km). Η μπαταρία των 54,2 kWh του εξασφαλίζει αυτονομία που αγγίζει τα 406 km.

Ακολουθήστε το vradini.gr στο Google News
Ίσως σας ενδιαφέρουν