Οι 11 φιναλίστ για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025»

Ο νικητής θα αναδειχθεί στα μέσα Δεκεμβρίου

Το πρώτο βήμα για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025» είναι γεγονός και η τελική δεκάδα των φιναλίστ περιλαμβάνει φέτος, όπως και πέρυσι, 11 αυτοκίνητα, καθώς δύο από τα 33 συνολικά υποψήφια μοντέλα ισοψήφησαν στο τέλος της κατάταξης.

Ο νικητής θα αναδειχθεί στα μέσα Δεκεμβρίου, Με το «top-10» να περιλαμβάνει και φέτος 11 μοντέλα: BMW 1, BYD ATTO 3, Dacia Duster, Fiat 600, MG3, Peugeot 3008, Skoda Kodiaq, Suzuki Swift, Toyota C-HR, Volkswagen Tiguan, Volvo EX30.

Στα μοντέλα αυτά, που επελέγησαν εν μέσω σκληρού φέτος ανταγωνισμού μεταξύ των 33 εντελώς νέων μοντέλων τα οποία άρχισαν να διατίθενται στη χώρα μας το τελευταίο δωδεκάμηνο, εκπροσωπούνται σχεδόν όλα τα καύσιμα και τα συστήματα κίνησης.

Δύο είναι αμιγώς ηλεκτρικά, δύο έχουν και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, τρία διατίθενται ως plug-in hybrid, ένα προσφέρεται και με κινητήρα διπλού καυσίμου (υγραερίου και βενζίνης), τρία έχουν και εκδόσεις ντίζελ, ενώ εννέα έχουν εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης και κάποιας μορφής ηλεκτρική υποβοήθηση -mild ή full hybrid.

H επιλογή των 11 φιναλίστ από τους εκλέκτορες, έγινε όπως πάντα άλλωστε, με κριτήρια που αφορούν στην τεχνολογία, στην ασφάλεια, στην ποιότητα, στην πληρότητα της γκάμας, στο κόστος αγοράς και χρήσης, στον σεβασμό στο περιβάλλον, αλλά και σε κάθε άλλο χαρακτηριστικό το οποίο συμβάλλει, ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα και στις προτιμήσεις των οδηγών.

Η πορεία προς το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα συνεχίστηκε με την συγκριτική οδήγηση των 11 φιναλίστ αυτοκινήτων στις αρχές του Δεκεμβρίου από τα μέλη του θεσμού και θα κορυφωθεί με την δημόσια ψηφοφορία των εκλεκτόρων σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου 2024.

Φέτος, για την ανάδειξη του νικητή θα ψηφίσουν 26 και όχι 27 εκλέκτορες, λόγω της τραγικής απώλειας του εκλεκτού συναδέλφου, μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα, Γιώργου Βαρίνου, γεγονός που προκαλεί θλίψη στα μέλη του θεσμού, αλλά και ευρύτερα στον χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα.

Ακολουθήστε το vradini.gr στο Google News
Ίσως σας ενδιαφέρουν