«Πας βράδυ, φεύγεις βράδυ» λέει ο Δ. Κ., υπάλληλος εταιρείας ταχυμεταφορών στο vradini.gr, που από την αρχή της εβδομάδας με τη Black Friday (από Δευτέρα 23 Νοεμβρίου δηλαδή) το πλήθος των δεμάτων που πρέπει να παραδοθούν δεν έχει προηγούμενο.

Αρχικά, τα e-shops και οι εταιρείες ταχυμεταφορών είχαν προετοιμαστεί για όγκους ίδιους ή και ελαφρά υψηλότερους (έως 15%) του πρώτου lockdown.

Όπως αναφέρει ο Δ.Κ., έχουν αυξηθεί κατά πολύ οι ώρες εργασίας και παρά το γεγονός ότι – όπως εκτιμά και ο ίδιος – έχουν παραδοθεί οι περισσότερες παραγγελίες που έγιναν την ημέρα της Black Friday, ο μεγάλος αριθμός αυτών σε συνδυασμό με τις παραγγελίες που έγιναν τις επόμενες ημέρες και τα κλειστά καταστήματα, δεν αποσυμφορίζουν καθόλου τον φόρτο εργασίας.

Αποτέλεσμα είναι ότι κάποιες μεγάλες εταιρείες ταχυμεταφορών, αλλά και ηλεκτρονικά καταστήματα μεγάλων εταιρειών, αναγκάστηκαν να προβούν στη διακοπή στην λειτουργία τους για μερικές ημέρες, ενώ όσοι είχαν κάνει καλύτερη προετοιμασία μπόρεσαν να συνεχίσουν την εξυπηρέτηση των αυξημένων όγκων, έχοντας ελεγχόμενη καθυστέρηση στην ροή των αποστολών, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στους συσσωρευμένους όγκους παραγγελιών και δεμάτων.

«Οι πελάτες έχουν δίκιο για τις όποιες καθυστερήσεις παρατηρούνται στις παραδόσεις των παραγγελιών τους, όμως και εμείς κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Τουλάχιστον, μπορούμε και ξεχωρίζουμε τα επείγοντα – όπως π.χ. φαρμακευτικά είδη – και δεν υπάρχει κάποιο κώλυμα σε αυτές τις ταχυμεταφορές. Ως εργαζόμενοι κατανοούμε την ανάγκη του κόσμου να ψωνίσει είδη που χρειάζεται αλλά και πάλι ο όγκος δεν παύει, μέχρι στιγμής, να είναι μεγάλος», σημειώνει.

Όσον αφορά το click away και τα νέα μέτρα για το λιανεμπόριο που τέθηκαν σε ισχύ από την Κυριακή 13 Νοεμβρίου, ο Δ.Κ. υπογραμμίζει στο vradini.gr, πως περιμένει να ομαλοποιηθεί σε έναν βαθμό η κατάσταση και ότι η δουλειά θα επιστρέψει στους προηγούμενους ρυθμούς της, όμως αυτό ακόμα θα αργήσει.