Η Βιβή Βουτσελά μεγάλωσε σε καλλίφωνη οικογένεια με αγάπη για το δημοτικό τραγούδι. Παράλληλα με τις Πανεπιστημιακές Σπουδές  στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ξεκινά το τραγούδι και το χορό. Έρχεται στην Αθήνα και συνεχίζει τις σπουδές της στη βυζαντινή μουσική και το κλασσικό τραγούδι. Παράλληλα ξεκινά συνεργασία με σχήματα και γνωστούς τραγουδιστές ρεμπέτικης και παραδοσιακής μουσικής. Έχει συνεργαστεί με Σωματεία και Συλλόγους Μικρασιατών και Σμυρναίων  , με το Μουσείο Μπενάκη κι έχει τραγουδήσει στο εξωτερικό. Τα τελευταία πέντε χρόνια διευθύνει χορωδίες και διδάσκει παραδοσιακό τραγούδι. Κορυφαία στιγμή στο κομμάτι διδασκαλίας χορωδιών, η πρόσκληση από την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας να πλαισιώσει με Χορωδία και ορχήστρα, συναυλία προς τιμήν του Σίμωνα Καρά, στην ιδιαίτερη του πατρίδα, τον Αύγουστο του 2016. Έχει χαρακτηρισθεί  η αντιπροσωπευτικότερη Σμυρναίικη φωνή της νεότερης γενιάς.

-Καρδιοκλέφτρα Βιβή;  Ο τίτλος του πρώτου προσωπικού σας δίσκου. Αλλά είναι «καρδιοκλέφτρα» η νέα, ταλαντούχα και όμορφη Βιβή ; 

« Είναι συγκινητικό να ταυτίζει ο κόσμος τον τίτλο μιας δουλειάς με τον τραγουδιστή… Δεν σας κρύβω πως από όταν κυκλοφόρησε ο δίσκος ,πολλοί θαμώνες μας στα μαγαζιά και ακροατές στις συναυλίες με αποκαλούν έτσι και πράγματι μου αφήνει μια αίσθηση ικανοποίησης γιατί καταλαβαίνω ότι η δουλειά μου έχει γίνει αποδεκτή και αρέσει». 

– Μιλήστε μας για το δίσκο σας…  

«Πρόκειται για μια επιλογή 11 τραγουδιών σμυρναίικων, ρεμπέτικων ,10 προπολεμικών και ενός μεταπολεμικού των Κ. Σκαρβέλη, Β. Παπάζογλου, Σ. Περιστέρη, Α. Σακελλαρίου, Δ. Σέμση, Ι. Δραγάτση, Γ. Λαύκα και Δ. Μπαρούση. Δεν σας κρύβω πως στο στάδιο της επιλογής είχα πελαγώσει, γιατί  τα τραγούδια που ήθελα να πω ήταν πολλά. Ο Παναγιώτης Κουνάδης  με έβγαλε από τα διλήμματα και σε εκείνον οφείλεται ότι συμπεριλήφθηκε στο δίσκο η “Καρδιοκλέφτρα” ,τραγούδι του 1928.Είχα πολλές αμφιβολίες για το συγκεκριμένο , αλλά ο Παναγιώτης επέμενε να το πω με διαφορετική ερμηνευτική προσέγγιση , όπως και έγινε καθώς και το γνωστό «Φωνή του αργιλέ” .Τα υπόλοιπα είναι τραγούδια που έχω συνδέσει με διάφορους σταθμούς στη ζωή μου, ώστε έτσι να είναι πιο εύκολη η τελική επιλογή. Την καλλιτεχνική επιμέλεια υπογράφει ο Κυριάκος Γκουβέντας. Ο Κυριάκος στο δίσκο πέρα από μουσικός , λειτούργησε και ως σκηνοθέτης .Αυτό αποτυπώνεται στο σύνολο του δίσκου, κυρίως όμως σε δυο τραγούδια “Του Περαία το αλάνι” στο οποίο δίνει μια βαλκανική ηχοχρωματική διάσταση και στις “Σεβιλλιάνες” οι οποίες αποδόθηκαν με έθνικ προσανατολισμό». 

– «Καρδιοκλέφτρα» η μουσική .  Πότε σας …έκλεψε την καρδιά ; 

«Από τότε που ένιωσα  τον εαυτό μου. Τη στιγμή που ως νήπιο βρέθηκα μπροστά σε πάλκο ,τη θυμάμαι ακόμα. Μέναμε  στην Κάρυστο και πήγαμε οικογενειακώς σε μια συναυλία στην παραλία. Οι γονείς μου κάθισαν  με φίλους και τα παιδιά παίζαμε τριγύρω. Σε κάποια φάση διαπίστωσαν ότι λείπω και άρχισαν να με ψάχνουν. Ώσπου με βρήκαν επάνω στο πάλκο να χορεύω το “Γυφτοπούλα στο χαμάμ” και η τραγουδίστρια μου χτυπούσε παλαμάκια. Έκτοτε όσο μπορούσαν στα μέρη που μέναμε , μας πήγαιναν σε συναυλίες και μουσικές βραδιές, όπου εγώ καθ’ όλη τη διάρκεια ήμουν προσηλωμένη στην ορχήστρα και δεν με αποσπούσε κανένας και τίποτα». 

– Έχετε σπουδάσει  βυζαντινή μουσική, κλασικό τραγούδι , χορό.  

«Με όλα τα παραπάνω ασχολήθηκα από αγάπη και όχι για επαγγελματικό εφοδιασμό . Όχι δηλαδή για να γίνω καλύτερη τραγουδίστρια , αλλά για να καλλιεργηθώ σαν άνθρωπος μέσα από αυτό που αγαπώ να κάνω. Ίσως γι αυτό δεν ασχολήθηκα περαιτέρω με το κλασσικό τραγούδι ,που ξέρω ότι ταιριάζει στη φωνή μου, τη διάρκεια της μάθησης του οποίου απόλαυσα και ανακάλυψα πολλά πράγματα για την εσωτερική λειτουργιά του σώματος μου. Είμαστε καλύτεροι όμως σε αυτό που κάνουμε από καρδιάς και όχι σε αυτό που κατέχουμε μηχανικά , παρ όλη τη σπουδή». 

-Ασχοληθήκατε με το κομμάτι της μουσικής καταγραφής στη Βόρεια Εύβοια, δηλαδή;  

«Από τη Βόρεια Εύβοια κατάγομαι. Κάποιες χρονιές στις διακοπές μου εκεί ,ασχολήθηκα με το να καταγράψω ηλικιωμένους που θυμόντουσαν τα παλιά δημοτικά τραγούδια της περιοχής , που ήταν  εντελώς άγνωστα. Ξέρετε, η Β .Εύβοια κατοικήθηκε μεταπολεμικά από πληθυσμούς καταγόμενους από διάφορα μέρη της Ελλάδας , που δεν  είχαν κοινές μουσικές μνήμες, ώστε να υπάρχουν κοινοί κώδικες επικοινωνίας στα γλέντια και στα πανηγύρια. Το αποτέλεσμα της καταγραφής μου δεν έχει παρουσιαστεί δημοσίως ,γιατί δεν μου ζητήθηκε». 

– Στις δυσκολίες με τη μότο πορεύεστε;  

«Αυτός που έχει τα λιγότερα, δίνει πάντα τα περισσότερα». 

-Η  δοκιμασία με την πανδημία είναι περίοδος  δημιουργίας για εσάς ;  

«Το διάστημα αυτό με βρήκε στη διαδικασία μελέτης υλικού για μια επόμενη δουλειά, που νιώθω πολύ τυχερή . Δεν δυσκολεύτηκα με τη συνθήκη του εγκλεισμού ,όσο με το ότι  με στεναχωρεί να βλέπω τον καθένα από το σπίτι να παίζει μόνος και όλοι μαζί να ενώνονται στα παράθυρα της οθόνης. Οπότε ασχολούμαι με το υλικό που ανέφερα». 

– Πιστεύετε ότι θα αναθεωρήσουμε τις προτεραιότητές μας μετά το τέλος   αυτής της  περιπέτειας;  

«Εάν κρίνω από την οικονομική κρίση που προηγήθηκε, από την οποία περίμενα ότι θα βγούμε καλύτεροι, θα σας πω όχι. Αν και αισιόδοξος άνθρωπος, ανησυχώ πολύ για το πως θα είμαστε ως κοινωνία, μετά».