Στο στόχαστρο των εισαγγελικών αρχών μπαίνει επίσημα πλέον δημοφιλής ηθοποιός, το όνομα του οποίου ακούστηκε έντονα στο πλαίσιο του κινήματος #metoo. Ο ηθοποιός, ιδιαίτερα αγαπητός για τους κωμικούς του ρόλους, έχει τουλάχιστον δύο καταγγελίες σε βάρος του για κακουργηματικές πράξεις, τις οποίες ξεκινά να ερευνά ο εισαγγελέας Κ. Σπυρόπουλος. Ήδη την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να καταθέσουν εμπλεκόμενα πρόσωπα στις υποθέσεις.

Το νέο υλικό που κατέθεσε ο πρόεδρος του Πειθαρχικού του ΣΕΗ, Πασχάλης Τσαρούχας, έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη της προκαταρκτικής εξέτασης, καθώς μεταξύ των αναφορών σε βάρος τουλάχιστον 4 προσώπων, υπήρχαν και κάποιες που στρέφονταν κατά του γνωστού ηθοποιού. Η ανταπόκριση των αρχών ήταν άμεση. Ήδη ο εισαγγελικός λειτουργός αφού συγκέντρωσε όλες τις καταγγελίες για το συγκεκριμένο πρόσωπο, κλήτευσε μάρτυρες, οι οποίοι θα ξεκινήσουν να καταφθάνουν από τη Δευτέρα (8/3). Από τα πρώτα πρόσωπα που αναμένεται να περάσουν το εισαγγελικό κατώφλι είναι οι δύο καταγγέλλουσες, οι οποίες δεν έχουν υποβάλλει μήνυση αλλά έχουν προχωρήσει σε έγγραφες αναφορές στο ΣΕΗ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εισαγγελικές αρχές έχουν στη διάθεση τους δύο υποθέσεις κακουργηματικού χαρακτήρα, όπου ο ηθοποιός με μακρά καριέρα στην μικρή και στη μεγάλη οθόνη, καταγγέλλεται για απόπειρα βιασμού. Αν και η Δικαιοσύνη είχε στη διάθεση της και άλλες αντίστοιχες καταγγελίες κατά του ίδιου προσώπου, η διαφορά είναι πως αυτές έχουν τελεστεί σε χρόνο όπου δεν τίθεται ζήτημα παραγραφής των αδικημάτων. Το προηγούμενο διάστημα υπήρχαν και άλλες καταγγελίες κατά του ηθοποιού, τόσο πλημμεληματικού χαρακτήρα (προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας) όσο και κακουργηματικού (απόπειρα βιασμού και βιασμός), αλλά όλες έχουν περάσει το χρόνο παραγραφής (15 έτη) και δεν μπορούν να ελεγχθούν από τη Δικαιοσύνη.

Έτσι, αφού με τις δύο νέες αναφορές στο ΣΕΗ δόθηκαν πλέον τα εργαλεία για την έναρξη των ερευνών, οι εισαγγελείς είναι σε θέση να αξιοποιήσουν και όλο το υλικό που έχει παραγραφεί, όπως ακριβώς έπραξαν και στην υπόθεση της Σοφίας Μπεκατώρου. Για το λόγο αυτό δεν αποκλείεται να ζητήσουν την εξέταση και όλων των υπολοίπων προσώπων που έχουν καταγγείλει τον ηθοποιό για αδικήματα που είναι παραγεγραμμένα. Κι αυτό προκειμένου να συμπληρώσουν το προφίλ του εμπλεκόμενου στην υπόθεση ηθοποιού, καταδεικνύοντας ενδεχομένως μία συστηματική δράση.

Πάντως, πληροφορίες αναφέρουν ότι εκτός απροόπτου, δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν πρακτικές που ακολουθήθηκαν σε άλλες παρόμοιες υποθέσεις, όπως στην υπόθεση Λιγνάδη, όπου εν μία νυκτί ο κατηγορούμενος συνελήφθη και οδηγήθηκε ενώπιον της τακτικής ανακρίτριας. Αντιθέτως, όπως όλα δείχνουν, ο ηθοποιός αναμένεται να κλητευτεί προκειμένου να προβεί σε ανωμοτί κατάθεση με την ιδιότητα του υπόπτου, όταν ο εισαγγελέας κρίνει πως έχει αρκετές ενδείξεις ενοχής στη διάθεση του.

Και τρίτο κακούργημα

Εκτός όμως, από τις δύο μη παραγεγραμμένες υποθέσεις, σε βάρος του δημοφιλούς ηθοποιού, ενεργή είναι ακόμη μία, η οποία αν και δημοσιεύθηκε στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ουδέποτε έφτασε στη Δικαιοσύνη, ούτε μέσω μηνυτήριας αναφοράς, ούτε από το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών.

Ο λόγος που οι αρχές δεν έχουν ασχοληθεί με τη συγκεκριμένη καταγγελία η οποία επίσης αφορά σε απόπειρα βιασμού, είναι γιατί πρώτον δημοσιεύθηκε δίχως στοιχεία της καταγγέλλουσας και δεύτερον επειδή -όπως αναφέρουν ασφαλείς πληροφορίες- δεν είναι διατεθειμένη να μιλήσει στις αρχές.

Μάλιστα, η ίδια εμφανίζεται να έκανε μόνο προφορική αναφορά στο ΣΕΗ, αλλά στη συνέχεια δεν θέλησε να προχωρήσει σε έγγραφη. Το βέβαιο είναι ότι οι εισαγγελικοί λειτουργοί θα επιχειρήσουν να ταυτοποιήσουν την καταγγέλλουσα και ενδεχομένως να την πείσουν να καταθέσει και επίσημα την καταγγελία της.

Η Α.Γ. στη συνέντευξή της είχε καταγγείλει ότι τον Αύγουστο του 2014 είχε συναντηθεί με τον ηθοποιό και σκηνοθέτη για να βρει δουλειά, αλλά η συνέχεια του ραντεβού ήταν απροσδόκητη και ανατριχιαστική. Η γυναίκα μπήκε στο αυτοκίνητό του για την επιστρέψει στο σπίτι της μετά το ραντεβού τους, αλλά εκείνος την οδήγησε με το αμάξι σε αδιέξοδο δρομάκι στο Παλαιό Ψυχικό.

«Πάτησε το κεντρικό κλείδωμα και άρχισε να απλώνει το χέρι του πάνω μου και να μου σηκώνει το φόρεμα. Του άρπαξα τα χέρια και του είπα να σταματήσει. “Κόφ’ το! Θα σε βγάλω στα κανάλια”. Γέλαγε και χαϊδευόταν! “Τα @@ θα μου κλάσουν τα κανάλια!”» είπε. «Τον έβλεπα να ξεφεύγει. Άνοιξε το παντελόνι και άρχισε να αυνανίζεται. Είχε ιδρώσει και ήταν απαίσιος. Του φώναζα να ανοίξει τις πόρτες. Με έπιασε από τον σβέρκο και με τράβηξε πάνω του. Ο σιχαμένος! Δεν ξέρω… Ίσως θα έπρεπε να τον δαγκώσω με λύσσα και να του κάνω ζημιά. Ούτε αυτό, όμως, άντεχα να κάνω εκείνη τη στιγμή. Έκανα πως παθαίνω κρίση. Χτυπιόμουν. Χέρια, πόδια, γόνατα, αγκώνες. Υστερία. Σοκ. Κρίση. Στην αρχή τού άρεσε. Έβαζε περισσότερη δύναμη και πόθο. “Πάρ’ τον! Πάρ’ τον στο στόμα” μου έλεγε σχεδόν αυτιστικά. Μετά από λίγα λεπτά, και αφού είχε δίπλα του ένα αγρίμι, άνοιξε την πόρτα και με πέταξε έξω απ’ το αυτοκίνητο. Έπεσα με τα γόνατα. “Αντε γαμ… που θες και ρόλο!”» αναφέρει στην περιγραφή της η καταγγέλλουσα.