Ελληνικό αυτοκίνητο της χρονιάς το νέο Peugeot 208
Μετά την καταμέτρηση των ψήφων νικητής και «Αυτοκίνητο του 2020» αναδείχθηκε το Peugeot 208 με 412 βαθμούς.
Tου Γιάννη Χαλκιαδάκη
Συγκεντρώνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις, το νέο Peugeot 208 αναδείχθηκε το «Αυτοκίνητο του 2020» από τον ανεξάρτητο δημοσιογραφικό θεσμό «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα»
«Ευχαριστώ θερμά τα μέλη του θεσμού που τίμησαν με την ψήφο τους το νέο Peugeot 208 και εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες τις εταιρείες του ανταγωνισμού», είπε μεσοβδόμαδα, ο εκ των ιδιοκτητών Γιάννης Συγγελίδης, που μαζί με τον Γιώργο Συγγελίδη και τον γενικό διευθυντή της Peugeot στην Ελληνική αγορά Πέτρο Πιπερίδη, παρέλαβαν ο βραβείο, από τον πρόεδρο του θεσμού Γιάννη Σκουφή
Τα 10 αυτοκίνητα είχαν περάσει στην τελική φάση κατά τη διαδικασία προεπιλογής, η οποία επίσης πραγματοποιείται με ψηφοφορία, από 29 νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν κατά το προηγούμενο 12μηνο στην ελληνική αγορά. Τα αυτοκίνητα της τελικής φάσης ήταν, με αλφαβητική σειρά, τα Audi A1, Citroen C5 Aircross, DS 3 Crossback, Kia XCeed, Mazda 3, Peugeot 208, Renault Clio, Skoda Scala, Suzuki Jimny, VW T-Cross.
Μετά την καταμέτρηση των ψήφων νικητής και «Αυτοκίνητο του 2020» αναδείχθηκε το Peugeot 208 με 412 βαθμούς., τη δεύτερη θέση, κατέλαβε το Kia X Ceed με 396 βαθμούς, και την τρίτη θέση το νέο Renault Clio με 329 βαθμούς.
Ακολούθησαν το VW-Cross με 222 βαθμούς, το Ciroen C5 Aircross και το Scoda Scala από 216 βαθμούς, το DS Crossback με 208 βαθμούς, το Mazda 3 με 179 βαθμούς, το Audi A1 με 177 βαθμούς και το Suzuki Jimny με 145 βαθμούς.
Οι δημοσιογράφοι μέλη του θεσμού επιλέγουν κάθε χρόνο το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» ανάμεσα στα καινούργια αυτοκίνητα που εμφανίστηκαν στην ελληνική αγορά το προηγούμενο 12μηνο και τα οποία έχουν οδηγήσει στους ελληνικούς δρόμους.
Τα κριτήρια αφορούν την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ποιότητα, την πληρότητα της γκάμας, το κόστος αγοράς και χρήσης, αλλά και κάθε άλλο χαρακτηριστικό που συμβάλλει ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα και στην αντίληψη της αυτοκίνησης από τους Έλληνες καταναλωτές.