Αυτοκίνητο

Η πρώτη ηλεκτρική «Μ» είναι γεγονός. Για τη BMW i4 (vid)

Με το λανσάρισμα της BMW i4, η γερμανική φίρμα παρουσιάζει και την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική «Μ», ενσαρκώνοντας το σπορ DNA στα EV.

P90423618_highRes_the-bmw-i4m50-6-2021
Αρθρογράφος: Δημήτρης Θεοχάρης
Από Δημήτρης Θεοχάρης

Η οδηγική απόλαυση μηδενικών ρύπων έρχεται στον πυρήνα της μεσαίας κατηγορίας για πρώτη φορά από το Νοέμβριο του 2021.

Μιλάμε για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό 4θυρο gran coupé με γαλανόλευκη προπέλα στο καπό.

Συνδυάζει ευρυχωρία και πρακτικότητα σε ένα σπορτίβ και εντυπωσιακό «περιτύλιγμα», και με μία αυτονομία πειστική για μεγάλα ταξίδια.

Η πολυτέλεια αντανακλάται ακόμα και στο υψηλό επίπεδο τεχνολογικής εξέλιξης του συστήματος κίνησης και του πλαισίου, στην ποιότητα υλικών και κατασκευής και στην ευρεία γκάμα επιλογών εξατομίκευσης.

Το «παρών» δίνει η νέα γενιά του συστήματος ελέγχου/λειτουργίας BMW iDrive και οι προηγμένες καινοτομίες στον τομέα αυτοματοποιημένης οδήγησης και συστημάτων στάθμευσης.

Η BMW i4 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας BMW που δίνει έμφαση από την αρχή στις δυναμικές επιδόσεις.

Δυο εκδόσεις του μοντέλου θα διατίθενται με το λανσάρισμα, με τη σημαντικότερη είδηση να αφορά στην πρώτη ηλεκτρική BMW M με μηδενικούς ρύπους και τετρακίνηση.

Η BMW i4 M50 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 24 – 19 kWh/100 km) είναι ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH που χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και έναν ακόμα πίσω προσφέροντας συνολική ισχύ συστήματος 400 kW/544 hp και κορυφαία οδηγική απόλαυση – ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 510 km στον κύκλο WLTP.

Η BMW i4 eDrive40 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 20 – 16 kWh/100 km κατά WLTP, εκπομπές CO2: 0 g/km) συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 250 kW/340 hp με κλασική πίσω κίνηση.

Η μέγιστη αυτονομία του σύμφωνα με το πρότυπο WLTP είναι 590 km.


Δείτε επίσης