Αυτοκίνητο

Mercedes-Benz: Πρώτη στις πωλήσεις επιβατικών της premium κατηγορίας

Mercedes Kalligeros 1 31 10 21

Για την κατάκτηση για 8η συνεχή χρονιά της πρώτης θέσης της Mercedes-Benz, στις πωλήσεις της premium κατηγορίας στη χώρα μας, αναφέρθηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Ιωάννης Καλλίγερος, με την ευκαιρία της ανακοίνωσης των πωλήσεων της εταιρίας που ανήλθαν στις 4.295 μονάδες, καταλαμβάνοντας μερίδιο αγοράς 4,3% και την 9η θέση στο Top 10 του συνόλου της Ελληνικής Αγοράς.

Συγκεκριμένα, η εξαιρετική πορεία των αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in hybrid (xEV) μοντέλων Mercedes-Benz, αντικατοπτρίζεται στην 1η θέση που πέτυχε η μάρκα στις συνολικές πωλήσεις xEV στη χώρα μας: στα 6.961 οχήματα αυτής της κατηγορίας, τα 1.054 είναι της μάρκας μας (μερίδιο 15,1%)!

Τα ηλεκτρικά και plug-in hybrid (xEV) μοντέλα της μάρκας που πωλήθηκαν στην Ελληνική αγορά είναι 4 σχεδόν φορές περισσότερα σε σχέση με το 2020 (+ 366%), ενώ η smart παρέδωσε στην Ελληνική αγορά 80 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα fortwo & forfour.

Αλλά και στα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων η Mercedes-Benz Ελλάς κατετάγη 1η στις πωλήσεις στη χώρα μας ενώ στα λεωφορεία ανακηρύχτηκε τρίτη μεγαλύτερη αγορά στις πωλήσεις τουριστικών λεωφορείων της μάρκας στην Ευρώπη μετά την Γερμανία και την Ιταλία.

Ταξινομήθηκαν 528 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα Mercedes-Benz και Fuso Canter (κάτω των 3,5 τόνων), 183 επαγγελματικά οχήματα Mercedes-Benz και Fuso Canter (άνω των 3,5 τόνων) και 257 λεωφορεία Mercedes-Benz & Setra.

Μάλιστα, στον παγκόσμιο χάρτη, περισσότερα από 2,4 εκατ. επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα Mercedes-Benz πωλήθηκαν σε όλον τον κόσμο, παρά τις σημαντικές ελλείψεις στην προμήθεια μικροεπεξεργαστών.

Νέο ρεκόρ πωλήσεων για ηλεκτρικές & plug-in hybrid εκδόσεις (xEVs) καθώς και για τα πολυτελή μοντέλα της μάρκας (Maybach, AMG, G-Class) – το αποτέλεσμα υπογραμμίζει τη στρατηγική ανάπτυξης του μεριδίου στο μείγμα των πωλήσεων

Η Mercedes-Benz Cars αύξησε κατά περίπου 70% (69,3%) τις πωλήσεις των plug-in hybrid μοντέλων της παγκοσμίως. Με βάση τους αρχικούς εσωτερικούς υπολογισμούς, αναμένεται ότι εκπληρώνονται οι ευρωπαϊκοί περιβαλλοντικοί στόχοι για το μέσο όρο εκπομπών ρύπων του στόλου της εταιρείας για το 2021 στην Ευρώπη.

Πιο αναλυτικά, στην Ελλάδα, για όγδοη συνεχή χρονιά η μάρκα κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium επιβατικών αυτοκινήτων στη χώρα μας.

Συνολικά ταξινομήθηκαν 5.263 οχήματα του Ομίλου και συγκεκριμένα 4.375 επιβατικά οχήματα Mercedes-Benz & smart (4.295 οχήματα Mercedes-Benz και 80 smart), 528 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα Mercedes-Benz και Fuso Canter (κάτω των 3,5 τόνων), 183 επαγγελματικά οχήματα Mercedes-Benz και Fuso Canter (άνω των 3,5 τόνων) και 257 λεωφορεία Μercedes-Benz & Setra (πηγή: ΣΕΑΑ).

Τόσο στα φορτηγά (από 3,5 τόνους) όσο και στο σύνολο της αγοράς των λεωφορείων, η εταιρία κατετάγη επίσης 1η στις πωλήσεις. To μερίδιο αγοράς στα επιβατικά ανέρχεται στο 4,3%.

Στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στο 5%, στα επαγγελματικά οχήματα άνω των 3,5 τόνων στο 52,4% και στα βαρέα επαγγελματικά οχήματα άνω των 8 τόνων στο 26,6%. Στα λεωφορεία δε, το μερίδιο αγοράς ανέρχεται στο 56,6%.

Όσον αφορά στις ταξινομήσεις ηλεκτρικών και plug-in hybrid αυτοκινήτων Mercedes-Benz / Mercedes-EQ, αυτές ανέρχονται σε 1.054, καταλαμβάνοντας ποσοστό 24,5% επί των συνολικών πωλήσεων επιβατικών της μάρκας στη χώρα μας.

Αυτό αποτελεί ένα πολύ υψηλό μερίδιο στο μείγμα των πωλήσεων, το οποίο επέτρεψε στη μάρκα να ξεπεράσει κατά πολύ τους εσωτερικούς στόχους που της είχαν τεθεί από τη μητρική εταιρεία όσον αφορά στην εκπομπή CO2.

Επιπλέον, η εξαιρετική πορεία των αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in hybrid (xEV) μοντέλων Mercedes-Benz, αντικατοπτρίζεται στην 1η θέση που επιτυγχάνει η μάρκα στις συνολικές πωλήσεις xEV στη χώρα μας: στα 6.961 οχήματα αυτής της κατηγορίας, τα 1.054 είναι της μάρκας μας (μερίδιο 15,1%)! Μάλιστα το μερίδιο αγοράς της μάρκας στην κατηγορία των xEVs ανάμεσα στους premium κατασκευαστές ανέρχεται σε 23,4%.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Καλλίγερος, δήλωσε: «Παρά τις δυσκολίες που επεφύλασσε σε όλους μας η χρονιά που πέρασε, η Mercedes-Benz κόβει και πάλι πρώτη το νήμα των πωλήσεων της πολυτελούς κατηγορίας στην Ελλάδα ισχυροποιώντας ακόμη περισσότερο την ηγετική της θέση στον ραγδαία μεταβαλλόμενο χώρο της αυτοκίνησης προς τη νέα εποχή.

Συνδυάζοντας την ασφάλεια με την ξεχωριστή αισθητική, την άνεση με τις επιδόσεις και την αξιοπιστία με την τεχνολογική καινοτομία αφουγκράζεται διαρκώς τους πελάτες της, προσφέροντας λύσεις μετακίνησης και υπηρεσίες για κάθε ανάγκη και επιθυμία και ανταμείβεται με τη σταθερή προτίμηση που επιδεικνύουν στη μάρκα.

Το 2021, εν μέσω μίας πρωτοφανούς για τα παγκόσμια χρονικά συγκυρίας, με τον κορωνοϊό και τις ελλείψεις στην εφοδιαστική αλυσίδα να έχουν ανατρέψει κάθε προγραμματισμό, στη Mercedes-Benz Ελλάς είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που καταφέραμε να κρατήσουμε το αστέρι ψηλά ξεπερνώντας μάλιστα τους εσωτερικούς μας στόχους.

Εκτός της πρώτης θέσης που κατακτήσαμε στις πωλήσεις επιβατικών, η εταιρεία κατάφερε με τις μάρκες Μercedes-Βenz & Fuso που εκπροσωπεί στην Ελλάδα να κατακτήσει το υψηλότερο μερίδιο αγοράς στα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων.

Επιπλέον, η χώρα μας ανακηρύχθηκε τρίτη μεγαλύτερη χώρα για τη μάρκα στις πωλήσεις τουριστικών λεωφορείων Mercedes-Benz & Setra στην Ευρώπη, μετά την Γερμανία και την Ιταλία.

Γι’ αυτά τα επιτεύγματα, νιώθω έντονη την ανάγκη να ευχαριστήσω τους πελάτες μας, οι οποίοι μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους και μας φέρνουν για οκτώ συνεχόμενα χρόνια στην κορυφή των πωλήσεων, το Εξουσιοδοτημένο μας Δίκτυο αλλά και όλους τους εργαζόμενους της Mercedes-Benz Ελλάς για την αφοσίωση και το πάθος τους.

Αποτελεί πάγια δέσμευσή μας ως Εταιρεία να βελτιωνόμαστε καθημερινά, γι’ αυτό το 2022 θα συνεχίσουμε δυναμικά τον ψηφιακό μας μετασχηματισμό σε κάθε επίπεδο, με στόχο την απογείωση της συνολικής εμπειρίας που βιώνουν οι πελάτες μας σε κάθε συναναστροφή τους με τη μάρκα.

Σε κάθε περίπτωση, όλοι μας στη Mercedes-Benz Ελλάς, εργαζόμενοι και Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο, θα συνεχίσουμε με την ίδια ένταση να κάνουμε αυτό που τόσο καλά γνωρίζουμε: να εκπλήσσουμε και να ενθουσιάζουμε το αγοραστικό κοινό με νέα, εντυπωσιακά και πρωτοπόρα αυτοκίνητα, προγράμματα και υπηρεσίες συμβάλλοντας στην πράξη σε έναν καθαρότερο και ασφαλέστερο κόσμο».

Δείτε επίσης