Business

Γιατί η ΑΒ Βασιλόπουλος αποτελεί την κορυφαία «ΑΒ Επιλογή» για μια μεγάλη ποικιλία σε ψάρια;

Γιατί αναγνωρίζεται με 6 Χρυσά Αστέρια Ανώτερης Γεύσης στον διεθνή διαγωνισμό του International Taste Institute (ITI)

Γιατί η ΑΒ Βασιλόπουλος αποτελεί την κορυφαία «ΑΒ Επιλογή» για μια μεγάλη ποικιλία σε ψάρια;
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Η ΑΒ Βασιλόπουλος φέρνει όλη τη φρεσκάδα και τη νοστιμιά της θάλασσας στο καθημερινό μας τραπέζι και αναγνωρίζεται για αυτό από το International Taste Institute (ITI), καθώς 3 προϊόντα της σειράς «ΑΒ Επιλογή» -Τσιπούρα, Λαβράκι και Φαγκρί- βραβεύτηκαν για μια ακόμη φορά στον διεθνή διαγωνισμό Superior Taste Awards 2022 με 6 Χρυσά Αστέρια Ανώτερης Γεύσης και «κέρδισαν» την κριτική επιτροπή.

Πιο συγκεκριμένα, με Βραβείο Ανώτερης Γεύσης 2 Χρυσών Αστεριών τιμήθηκαν:

  • Το προϊόν Φαγκρί «ΑΒ Επιλογή». To πρώτης τάξεως ψάρι, με τη λευκή σάρκα, το οποίο φημίζεται σε όλη τη Μεσόγειο για τη γεύση του. Μεγαλωμένο στην κρυστάλλινη ελληνική θάλασσα, και με υψηλή θρεπτική αξία, αποτελεί κορυφαία ποιοτικά επιλογή και μπορεί να μαγειρευτεί με ποικίλους τρόπους. Ψητό, τηγανητό, ή στον ατμό.
  • Το προϊόν Λαβράκι «ΑΒ Επιλογή». Το ψάρι, το οποίο είναι γνωστό ως ο «βασιλιάς» των μεσογειακών ψαριών ως προς τη γεύση, με αξεπέραστη διατροφική αξία, γίνεται ο πρωταγωνιστής σε όποιο τραπέζι βρεθεί. Μπορεί να σερβιριστεί ψητό, στον ατμό, αλλά και τηγανητό.
  • Το προϊόν Τσιπούρα «ΑΒ Επιλογή». Ίσως το πιο φημισμένο μεσογειακό ψάρι, και όχι άδικα. Η αξεπέραστη γεύση της, καθώς και τα αμέτρητα πλεονεκτήματα που προσφέρει, καθώς αποτελεί πλούσια πηγή ωμέγα 3 και όχι μόνο, την καθιστούν μία εξαιρετική επιλογή. Οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να σερβιριστεί, είναι αμέτρητοι: ως φιλέτο στον φούρνο, ή τηγανητή, και η λίστα συνεχίζεται…

Τρία εκλεκτά προϊόντα ξεχωρίζουν και εμπνέουν όλους όσοι αγαπούν το φαγητό, αναδεικνύοντας τον πλούτο των ελληνικών θαλασσών, την αδιαπραγμάτευτη ποιότητα της ΑΒ Βασιλόπουλος αλλά και τις αυστηρές προδιαγραφές ελέγχου που ακολουθεί. Την ίδια στιγμή, η βραβευμένη σειρά «ΑΒ Επιλογή» με προϊόντα που ξεχωρίζουν για τον τρόπο παρασκευής και για τα συστατικά τους, μετρά ήδη περισσότερα από 20 βραβεία και αναγνωρίζεται διεθνώς.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι!

Περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα της σειράς «ΑΒ Επιλογή» που διατίθενται αποκλειστικά στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος και στο AB Eshop, θα βρείτε εδώ.

Σχετικά με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος έχουμε επάξια κατακτήσει μια θέση στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού, μέσα από την αδιαπραγμάτευτη ποιότητά μας, τη μοναδική μας εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία μας. Με οδηγό το σκοπό μας να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να κάνουμε τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, είμαστε πάντα δίπλα στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες μας με θάρρος, ακεραιότητα, ομαδικότητα, φροντίδα και χιούμορ. Πάντα δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, εκεί όπου χτυπάει η καρδιά μας μέσα από το δίκτυό μας που ανέρχεται περίπου στα 600 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Εκεί όπου οι άνθρωποί μας γίνονται οι δικοί σας άνθρωποι, έτοιμοι να σας εξυπηρετήσουν με χαρά και μεράκι και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά.

Για επικοινωνία με την εταιρεία: Αλεξία Μαχαίρα, Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας, τηλ. 210 6608483, amachera@ab.gr & Κατερίνα Χάλκου, Υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας, τηλ. 210 6608775, kchalkou@ab.gr.

Σχετικά με το International Taste Institute:

Από το 2005, το Διεθνές Ινστιτούτο Γεύσης (International Taste Institute) έχει αξιολογήσει περισσότερα από 15.000 προϊόντα τροφίμων και ποτών από όλο τον κόσμο. Η κριτική επιτροπή αποτελείται από διάσημους Chefs και Sommeliers και μαζί με την αυστηρή μεθοδολογία γευσιγνωσίας έχουν συμβάλει στο να καταστεί το Superior Taste Award ως το πλέον αναγνωρισμένο, ανεξάρτητο πιστοποιητικό παγκοσμίως, 100% επικεντρωμένο στη γεύση. Στα προϊόντα που συμμετέχουν στις αξιολογήσεις και βαθμολογούνται με πάνω από 70% απονέμονται Superior Taste Awards (από 1-3 αστέρια). Η διαδικασία της γευσιγνωσίας είναι «τυφλή». Για να διασφαλιστεί η αντικειμενική αξιολόγηση, η κριτική επιτροπή δεν γνωρίζει τα εμπορικά σήματα των προϊόντων, τα ονόματα των παραγωγών και την προέλευσή τους. Κάθε προϊόν αξιολογείται για την οργανοληπτική του ποιότητα ακολουθώντας μια συστηματική προσέγγιση που βασίζεται στα 5 διεθνή κριτήρια Hedonic Sensory Analysis/Aνάλυση Ηδονικής Αίσθησης (πρότυπα AFNOR XP V09A): Πρώτη εντύπωση, όραση, όσφρηση, γεύση, υφή (φαγητό) ή τελική αίσθηση (ποτά). Κάθε μέλος της κριτικής επιτροπής αξιολογεί και βαθμολογεί το προϊόν μόνο του και χωρίς επικοινωνία με άλλα μέλη της επιτροπής.

Δείτε επίσης