Business

Διακρίθηκε ξανά η Aegean ως η «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη»

Πρόκειται για τα «Όσκαρ του κλάδου των αερομεταφορών» και αποτελούν παγκόσμιο σημείο αναφοράς για την αριστεία των αεροπορικών εταιρειών

Διακρίθηκε ξανά η Aegean ως η «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη»
Αρθρογράφος: Γιάννης Χαλκιαδάκης
Από Γιάννης Χαλκιαδάκης

Ακόμα μια σημαντική διάκριση έλαβε στα φετινά 2022 Skytrax World Airline Awards, κατακτώντας για 11η συνεχή χρονιά, τον τίτλο της «Καλύτερης Περιφερειακής Αεροπορικής Εταιρείας στην Ευρώπη», η Aegean με τον Chief Commercial Officer Roland Jaggi, και την Manager Corporate Affairs Μαρίνα Σπυριδάκη, να παραλαμβάνουν το βραβείο.

Επίσης, έλαβε και τη 2η θέση στην κατηγορία της «Καλύτερης Περιφερειακής Αεροπορικής Εταιρείας Παγκοσμίως», ενώ συνέχισε να βρίσκεται μεταξύ των 10 καλύτερων εταιρειών στην Ευρώπη για το προσωπικό καμπίνας, που διαθέτει και την ταξιδιωτική εμπειρία που προσφέρουν στους επιβάτες τους.

Σχολιάζοντας τη βράβευση της Aegean, ο CEO της Skytrax, Edward Plaisted, δήλωσε: «Με το πέρασμα των χρόνων, η Aegean κατοχυρώνεται ως μία αεροπορική που διακρίνεται συστηματικά στην κορυφή της έρευνας των World Airline Awards και η ανάδειξή της ως η ‘Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη’ για 11η διαδοχική φορά αποτελεί αναμφίβολα ένα εξαιρετικά σημαντικό επίτευγμα.

Παράλληλα όμως με την εξίσου σημαντική διάκριση της ως 2η ‘Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία Παγκοσμίως’ και τη σταθερή ανάδειξή της στην πρώτη δεκάδα των καλύτερων εταιρειών στην Ευρώπη για το προσωπικό καμπίνας που διαθέτει».

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος, Δημήτρης Γερογιάννης, δήλωσε σχετικά: «Σε μία περίοδο που οι παγκόσμιες προκλήσεις αλλά και η αυξημένη επιθυμία για ταξίδια δημιούργησαν αναταράξεις στο αεροπορικό ταξίδι, η αναγνώριση της προσπάθειας που όλοι εμείς στην Aegean καταβάλουμε για να συνεχίζουμε να προσφέρουμε μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία στους επιβάτες μας αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία.

Έτσι, όπως πάντα, η διάκριση αυτή ανήκει πρωτίστως στους ανθρώπους μας, ενώ αποτελεί ταυτόχρονα και τη δέσμευση όλων μας για να συνεχίζουμε να κερδίσουμε την προτίμηση και την αγάπη των επιβατών μας».

Σημειώνεται πως τα World Airline Awards, είναι ανεξάρτητα βραβεία που ξεκίνησαν την πορεία τους το 1999, με στόχο να παρέχουν μία πραγματικά παγκόσμια μελέτη ικανοποίησης πελατών.

Ταξιδιώτες από ολόκληρο τον κόσμο ψηφίζουν στη μεγαλύτερη έρευνα ικανοποίησης πελατών για να αποφασίσουν τους νικητές των βραβείων. Συχνά αναφέρονται ως τα «Όσκαρ του κλάδου των αερομεταφορών» και αποτελούν παγκόσμιο σημείο αναφοράς για την αριστεία των αεροπορικών εταιρειών.

Η διαδικασία αξιολόγησης για τα βραβεία World Airline Awards 2022 βασίστηκε στην αποτίμηση της πραγματικής ταξιδιωτικής εμπειρίας για ένα διάστημα 12 μηνών (Σεπτέμβριο 2021 έως και Αύγουστο 2022) και αντανακλά αποκλειστικά την άποψη των ίδιων των επιβατών, στην οποία καταμετρήθηκαν 14,32 εκατομμύρια συμμετοχές, 100 διαφορετικών εθνικοτήτων.

Δείτε επίσης