Public Group: Νέο πλάνο επενδύσεων ύψους 100 εκατ. ευρώ
Θα υλοποιηθούν μέχρι το τέλος του 2023 με έμφαση στα καταστήματα «Νέας Γενιάς», τις καινοτόμες υπηρεσίες και την ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών
Συνολικές επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ θα πραγματοποιήσει μέχρι τα τέλη του 2023 το Public Group του Ομίλου Olympia στο πλαίσιο της νέας δυναμικής στρατηγικής «Public²», με στόχο την επιτάχυνση του εκσυγχρονισμού, της δυναμικής ανάπτυξης δικτύου καθώς και στην ενσωμάτωση νέων καινοτόμων υπηρεσιών.
Τον περασμένο Ιανουάριο ο Όμιλος Olympia είχε ανακοινώσει μία νέα επένδυση ύψους 50 εκατ. ευρώ στο νέο Public Group, για την διεύρυνση του προϊοντικού μείγματος στο ενοποιημένο δίκτυο των 70 φυσικών καταστημάτων (Public και MediaMarkt), στην καινοτόμα e-Commerce πλατφόρμα, αλλά και στο εξειδικευμένο Marketplace που λειτουργεί με βάση της διεθνή πρότυπα.
Επιπλέον, το διάστημα 2022-2023, το Public Group θα επενδύσει επιπλέον 10 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση 32 φυσικών καταστημάτων και τη μετατροπή τους σε καταστήματα «Νέας Γενιάς». Σε αυτή την προσπάθεια εντάσσονται και τα 13 καταστήματα MediaMarkt, τα οποία εναρμονίζονται με την ολοκληρωμένη εμπειρία που επιδιώκει να προσφέρει στους πελάτες με το brand «Public».
Ουσιαστικά, τo Public Group, με τη νέα δυναμική στρατηγική θα επιδιώξει να καλύψει με επιτυχία τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, με κύρια χαρακτηριστικά την ευελιξία και την ελευθερία στις αγορές τους. Σε αυτή την ενιαία omnichannel στρατηγική εντάσσονται τα «Νέας Γενιάς» καταστήματα, η ανάπτυξη της αλυσίδας i-Repair εντός των καταστημάτων «Public», οι πρωτοποριακές ψηφιακές πληρωμές και τις καινοτόμες υπηρεσίες «Public Now, Pay Later» σε συνεργασία με την κορυφαία παγκοσμίως εταιρεία Klarna, την διεύρυνση προϊοντικής γκάμας αλλά και την νέα αποκλειστική εμπορική συμφωνία με την εταιρεία «Box Now», η οποία διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο lockers στη χώρα.
Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής Public οι επενδύσεις θα στοχεύσουν στην δημιουργία ενός μοναδικού οικοσυστήματος καινοτόμων νεοφυών εταιρειών (startups), δυνατοτήτων και τεχνολογίας, μετασχηματίζοντας το Public Group σε έναν προορισμό σύγχρονων αγοραστικών εμπειριών, με επίκεντρο τις ανάγκες του καταναλωτή.
«Ως Public Group έχουμε υιοθετήσει ένα νέο όραμα και στρατηγική που το έχουμε ονομάσει΄Public2΄. Μεγαλώνουμε τη δραστηριότητά μας, δίνουμε έμφαση στον πολυκαναλικό στρατηγικό σχεδιασμό του Public, προσφέρουμε στον πελάτη περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες ώστε να μπορεί να ζει τη ζωή με τον δικό του τρόπο» δήλωσε πρόσφατα ο Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, Ρόμπυ Μπουρλάς, τονίζοντας με έμφαση: «Από την αρχή της χρονιάς έχουμε επενδύσει 50 εκατ. ευρώ, μία επένδυση που συμπληρωματικά με τις πρωτοβουλίες των περασμένων ετών και του 2022 έχουν φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα. Έχουμε επενδύσει στη δημιουργία του μεγαλύτερου logistics center στην Ελλάδα. Σήμερα διαθέτουμε πλέον τη μεγαλύτερη eCommerce αποθήκη στην Ελλάδα 40.000 τ.μ, επιτυγχάνοντας παραδόσεις την επόμενη ημέρα (Next Day Delivery) για 100.000 προϊόντα μέσω public.gr σε όλη την ηπειρωτική Ελλάδα. Μια υπηρεσία που είναι μοναδική στην αγορά».
Τα πρώτα αποτελέσματα καταγράφουν αύξηση μεριδίων σε όλες τις κατηγορίες με αύξηση πωλήσεων 10% το πρώτο εννεάμηνο του 2022, σε σχέση με το 2021, η οποία ήταν μία «χρονιά μετασχηματισμού» της εταιρίας, στην διάρκεια της οποίας η λειτουργική κερδοφορία αυξήθηκε στα 2,2 εκατομμύρια ευρώ από 1,4 εκατομμύρια ευρώ το 2020.
Επιπλέον, μέσα σε μόλις 3 μήνες από το δυναμικό λανσάρισμα στις μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές σε 17 καταστήματα Public στην Ελλάδα και την Κύπρο, οι συνολικές πωλήσεις οικιακών συσκευών στο Public Group ανέρχονται στο 20% του τζίρου.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία του ομίλου, οι συνολικές πωλήσεις με την εφαρμογή της νέας στρατηγικής και την υλοποίηση της νέας στρατηγικής αναμένεται να ξεπεράσουν τα 500 εκατομμύρια ευρώ σε Ελλάδα και Κύπρο ως το τέλος της φετινής χρονιάς.