Business

Αύξηση πωλήσεων και κερδών για τις επιχειρήσεις ένδυσης

Ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά αυξήθηκε κατά 28,6% και διαμορφώθηκε στα 694,2 εκατ.

Αύξηση πωλήσεων και κερδών για τις επιχειρήσεις ένδυσης
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Σημαντική αύξηση σε όλα οικονομικά μεγέθη κατέγραψε ο κλάδος ένδυσης το 2021 έναντι του 2020, όπως προκύπτει από την ανάλυση των ισολογισμών 104 επιχειρήσεων από τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ).

Σύμφωνα με τον ΣΕΠΕΕ, ο συνολικός κύκλος εργασιών όλων των επιχειρήσεων του δείγματος για το 2021 αυξήθηκε κατά 22,4% και διαμορφώθηκε στα 899,5 εκατ. ευρώ. Τα μικτά κέρδη ανήλθαν στα 346,7 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 33,8% σε σχέση με το 2020, με το περιθώριο μικτού κέρδους να διαμορφώνεται στο 38,5%. Τα συνολικά καθαρά κέρδη των επιχειρήσεων εκτινάχθηκαν κατά 1.169% και ανήλθαν σε 78,7 εκατ. ευρώ. Το περιθώριο καθαρού κέρδους διαμορφώθηκε σε 8,7% από 0,8% το 2020.

Ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά αυξήθηκε κατά 28,6% και διαμορφώθηκε στα 694,2 εκατ. ευρώ. Τα μικτά κέρδη σημείωσαν αύξηση 41,6% (304,1 εκατ. ευρώ) και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 66,6 εκατ. ευρώ. Το περιθώριο μικτού κέρδους διαμορφώθηκε στο 43,8% και το περιθώριο καθαρού κέρδους στο 9,6 %.

Όσον αφορά τις αμιγώς εξαγωγικές επιχειρήσεις του δείγματος, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε, κατά 5,4%, από 194,8 εκατ.ευρώ το 2020 σε 205,4 εκατ. ευρώ το 2021. Τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 42,5 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας μείωση 4,5%, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 12,2 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 12%. Το περιθώριο μικτού κέρδους διαμορφώθηκε στο 20,7% και του καθαρού κέρδους στο 5,9%.

Αναφορικά με την κατηγοριοποίηση των αποτελεσμάτων ανά προϊόν, στην κατηγορία των γυναικείων ενδυμάτων, η οποία είναι η σημαντικότερη, καταγράφηκε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 33,3%.

Στην κατηγορία των ανδρικών ενδυμάτων καταγράφηκε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 43,4%, στην κατηγορία των παιδικών ενδυμάτων η αύξηση ανήλθε σε 23,2%, ενώ στα casual – αθλητικά καταγράφηκε η μεγαλύτερη αύξηση με 51,5%. Τέλος, στην κατηγορία των εσωρούχων παρατηρήθηκε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 35,3%.

Δείτε επίσης